Op Zaterdag 9 mei 2009 wordt er door ons weer het jaarlijkse kaats toernooi georganiseerd op de velden van de korvers - Berensteinseweg te Hilversum - aanvang 11.00 uur en duurt tot en met 17.00 uur. U bent van harte welkom. Ook als toeschouwer en als u mee wilt kaatsen - mail dan een week vantevoren. U hoeft geen topkaatser te zijn want wij zijn allen recreanten. U past daar prima tussen
Kijk snel naar de andere pagina's en lees verslagen over andere jaren. Misschien wordt u dan ook zo enthousiast om u op te geven als deelnemer. Iedereen is welkom.
In het jaar 2007 werden we na een verbeten strijd tweede op het open nationaal afdelingskampioenschap. In 2008 vielen we helaas niet in de prijzen
Anneke Wijnalda won in 2007 en 2008 wederom het FBA klassement bij de dames (zie ook eregalerie). Zal zij dit in 2009 herhalen?
en de competitie werd wederom gewonnen door Albert de Boer in de A klasse en door hendrik Visbeek in de B klasse. Cees Punter won de melle veenstra wisselbeker in 2008. Wie doet hem dit na in 2009 ?
Ook werd er in januari van dit jaar 2009 weer een petanqueavond georganiseerd. kijk bij fotoalbums voor foto's.
De 2 ledenwedstrijden worden in 2009 gewonnen door U (als u meedoet)......(kijk maar bij ledenwedstrijden)
Dit jaar 2009 bestaat onze vereniging 90 jaar, maar hoe ging het ook alweer bij ons 85 jarige bestaan?
In 2004 bestond onze vereniging 85 jaar, iedereen was uitgenodigd om vanaf 10.30 uur in de kantine van de Korvers koffie met gebak met ons te drinken/eten. Hieraan gaven zo'n 70 personen gevolg. Later op de dag was ook wethouder Kreugel van Hilversum aanwezig. Klasse gewoon
Aan dit jaarlijkse toernooi deden in 2004 vele kaatsers aan mee. Dit was ook niet verwonderlijk want er was voor 1100 euro aan prijzen. We hadden zilveren kettinkjes, zilveren kaatsklauwen, zilveren telegraafjes, voor de 1,2 en 3e prijs winnaars en voor de 50+ zilveren telegraafjes op marmeren onderplaatjes met inscriptie en voor de jeugd zilveren kettinkjes en natuurlijk kransen voor de winnaars van de drie toernooien. Wilt u weten hoe dit eruit zag, Klik dan snel verder
In 2004 won ons partuur (drietal kaatsers) het OPEN NATIONAAL KAMPIOENSCHAP VOOR BUITENAFDELINGEN. In 2005/2006 en 2007 werden we verdienstelijk 2e achter Amsterdam
Lees hierover op de FBA wedstrijden en natuurlijk de eregalerie
Cees Punter won als laatste in 2004 het puntenklassement in de FBA voor kaatsers onder de 45 jaar. Voorwaar een keurig prestatie want met zijn 40 jaren was hij toen absoluut een van de oudsten in deze categorie. Maar met zijn ervaring en techniek wist hij maar liefst 11 punten te vergaren. Lees snel verder bij de FBA wedstrijden. Zal in 2009 een ander lid dit herhalen ?
Bent u enthousiast geworden van onze actieve vereniging die weliswaar klein is maar grootste daden laat zien neem dan eens contact met ons op. wij verwelkomen graag nieuwe leden en als u niet zelf wilt of kunt spelen dan kunt u ons ook financieel ondersteunen als donateur. Steun ons.
Het kan ook zijn dat u meer houdt van onderstaande. Schroom niet en steun ons.
Wilt u onze vereniging steunen met een kleine gift (5 euro en hoger zijn wij al blij mee) - u wordt dan vriend/in van de kaatsvereniging -
In 2003 en 2004 waren er nog een 6 tot 8 tal kinderen aanwezig (leeftijd groep 6/7 of 8 van de basisschool die het kaatsspel wilden leren. Voor de kantine van de Corvers was Gerd Wouters te vinden die graag uitlegde hoe het spel gespeeld moet worden.
Kortom het waren geslaagde dagen. lees verder bij jeugdkaatsen
Er is continue veel media aandacht door de Gooi en Eemlander, radio Baarn, Lokale omroep Fryslan en Lokale omroep Hilversum. Hier zijn wij zeer blij mee omdat we de kaatssport graag positief willen uitdragen.
In 2003 won Elly Stienstra het puntenklassement voor dames in de FBA (proficiat) en Appie Knol werd in dat jaar gehuldigd door de KNKB vanwege zijn afscheid van de regelementencommissie. klasse Appie.(kijk bij index onder ereleden)
In dit jaar 2009 hebben we wederom een erelid erbij enwel in de persoon van anneke wijnalda (lees verder onder ereleden)
Indien u geinteresseerd bent naar onze vereniging, sponsor wilt worden, het kaatsen wilt leren, ofwel als lid van onze vereniging de competitiestand wilt volgen, dan nodig ik u gaarne uit om verder te klikken.