I-Man -jatkis
(Toistaiseksi ilman nimeä...)
Elikäs joo... täältä löytyy I-Man -jatkis, juttu jonka idea syntyi joskus yöllä muutaman innokkaan fanin aivoissa... Tällä tarinalla ei ole vielä edes nimeä, mutta eihän se menoa haittaa! Ideana on että Darien, Hobbes ja muut tulevat Suomeen etsimään sinne kidnapattua Virkailijaa. Tässä on hengentuotoksemme tähän asti. Suluista näet kuka on tarinankertojana. Enjoy! :)
1. luku (Lorraine)
2. luku (Yoichi)
3. luku (SysiMusta)
4. luku (MarCha)
5. luku (Lorraine)
6. luku (Tintsu)