26.05.2003

Tiedote  Lisää köyhiä
Valtakunnan tiedotusyksikkö Tiedote 41/2003

LISÄÄ RIKKAITA JA HETI

Poliitikot ovat vähän hölmöjä! He luulevat, että yhteiskunta tulee paremmaksi, kun vain poliitikot käyttävät yhteiskunnan varoja, jotta rikkaiden ei itse tarvitse maksaa hienostoasuinaluiden arvonnostoa! Poliitikot siis todistavat, että He eivät edes teoriassa omaa sellaista oppia, jolla köyhistä tehtäisiin rikkaita, koska poliitikot nimenomaan haluavat muualta lisää rikkaita, jotta köyhien joukko ei olisi suhteellisesti liian suuri.

Mitä tapahtuu yhteiskunnalle, missä poliitikoiden ainoa päämäärä on rikkaiden kaikenlainen hyysääminen?

Koska siis poliitikot eivät halua, että rikkaat itse maksaisivat omien asuinalueiden arvon, niin se johtuu vain siitä, että poliitikot itsekin tuntevat olevansa rikkaita, joten rikkaat poliitikot tietysti ymmärtävät, että jos Heidän pitäisi ihan itse omasta pussista maksaa oma asuminen, niin Hehän köyhtyisivät! Eikä silloin rikkaita suinkaan tulisi lisää, eivätkä rikkaat enää voisi rikastua! Tajuatteko Te hölmöläiset?

Rikkaat pelkäävät hysteerisesti kuolevansa nälkään, jos poliitikot sanoisivat rikkaille, että He saavat itse maksaa omat kanavansa, jos He niitä niin kovasti haluavat, että He eivät muutoin pysty elämään tällä suurenmoisen kauniilla planeetalla, jos rikkaat eivät enää saisi köyhien työtä omakseen!

Mutta koska nyt poliitikot kustantavat köyhien varoilla rikkaille asuinalueet, niin tietysti tänne ryntää lisää rikkaita muualta. Mutta samaan tuo poliitikoiden teko lisää kaikkien elinkustannuksia, joten koska poliitikot eivät halua millään tavoin rikastuttaa köyhiä, niin silloin rikkaat pian huomaavat, että Helsinki (laita tähän Helsinki -sanan tilalle oman paikkakuntasi nimi) on liian kallis paikka yrityksille, joten yritykset --siis rikkaat-- siirtävät tuotannon halvan työvoiman maihin!

Pitääkö tääkin vielä selvittää, vai joko Teille polla leikkaa? Nimittäin asia on niin, että koska poliitikot ovat yksinomaisia syyllisiä asuin- ja elinkustannusten nousuun, niin jotta köyhillä olisi varaa maksaa yhä suurenevat elinkustannuksensa, niin silloin Heillä ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin vaatia yhä suurempaa palkkaa!

Koska siis työläisten on vaadittava lisää palkkaa, koska Helsinki kustantaa verorahoilla rikkaiden asuinalueet, niin siitä seuraa, että tänne kyllä tulee lisää rikkaita, mutta rikkaat huomaavat hyvin pian, että palkkakustannukset ovat Helsingissä liian korkeita, joten rikkaat siis päättävät, että työpaikat on vietävä sinne, missä työt tehdään halvemmalla.

Nyt siis tästä huomataan, että Helsinki kyllä saa tänne lisää rikkaita, kun sen typerät poliitikot käyttävät veronmaksajien rahoja rikkaiden ökyelämän pönkittämiseen, mutta se johtaa siihen, että palkkakustannukset karkaavat rikkaiden käsistä kuin villi-ihminen pedon --rikkaan-- sylistä.

Poliitikoille jää siis Helsinkiin läjittäin absoluuttisesti köyhiä ja absoluuttisesti köyhiä. Tuosta joukosta ensimmäiset potevat absoluuttista järjen köyhyyttä, kun taasen ne toiset ovat köyhiä, koska absoluuttista järjen köyhyyttä potevat ovat valtion käskynhaltijoita, jotka usuttavat valtion väkivaltakoneiston jokaisen sellaisen kimppuun, joka uhkaa jollakin tavoin rikkaiden rikkautta.

Poliitikot eivät siis anna rikkaiden tuhlata rahojaan, koska mitä siitäkin tulisi, jos esimerkiksi Jorma Ollila laittaisi kaikki rahansa kulutukseen. Sehän olisi poliitikoille täydellinen katastrofi, jos rikkaat laittaisivat miljardinsa kiertoon, koska talous saisi siitä niin kertakaikkisen piristysruiskeen, että poliitikoilla ei olisi siihen enää mitään lisättävää.

Tajuatteko Te jo Te helvetin pässinpäät? Politikot eivät nimenomaan halua, että rikkaat kuluttavat omia rahojaan, kun poliitikot hysteerisesti huutavat pöntöistään, että kuluttajien pitää kuluttaa entistä enemmän! Poliitikoiden mielestä rikkaat eivät ole kuluttajia, koska jos rikkaat saisivat kuluttaa rahojaan, niin kaikki olisivat rikkaita!

Mitä siitäkin tulisi, jos poliitikot joutuisivat ihan itse kuluttamaan omia rahojaan esim. Vuosaaren Aurinkolahden kanavan rakentamiseen? Kyllä poliitikot ovat selvästi rikkaita ja rikkaiden puolella, koska poliitikot haluavat itse säästää omia rahojaan, mutta samaan aikaan He huutavat hysteerisesti, että kuluttajien --siis köyhien-- on kulutettava loputkin rahansa, jotta talouden pyörät eivät pysähtyisi.

Jälleen kerran Te kaikki saitte uuden todisteen siihen todisteiden loputtomaan ketjuun, että poliitikot eivät halua köyhien rikastuvan, koska jos poliitikot tekisivät köyhistä rikkaita, silloin poliitikot eivät käyttäisi yhteiskunnan --köyhien-- varoja rikkaiden kaikkinaiseen hyysäämiseen. Se on poliitikoiden oman edun mukaista, että yhteiskunta on jaettu köyhiin ja rikkaisiin, koska jos kaikki olisivat rikkaita, niin mihin silloin poliitikoita enää tarvittaisiin.

Poliitikot osoittavat siis jälleen kerran, että He tekevät politiikkaa vain eloonjäämistaistelunsa tähden; poliitikot taistelevat köyhiä vastaan, jotta He voisivat edelleen pitää päänsä pensaassa oman sisäisen köyhyytensä pelottavuuden edessä.

esim:
Neuvokkuus
Asuminen ja ansio
usenet: Aurinkolahti, sinenmaa
KSV - Kaupunkisuunnitteluvirasto
Aurinkolahti - info
Joka ei ole aurinkolahden puolella...
Olemassaolon taistelijat

Valtakunnan Villi