Meet the owners....

Het streven binnen de club is om minimaal 1 grote meeting per jaar te houden en we proberen met een aanvullende meeting een speciaal doel te voorzien zoals klein onderhoud, roestpreventie of revisie van een bepaald onderdeel.
Het grootste probleem is de afstand tussen de leden. We wonen wel niet bepaald in Amerika met zijn immense afstanden, maar van noord naar zuid Nederland is het toch gauw 3 a 4 uur rijden in je vair. En om niet elke meeting in midden-Nederland te houden is het meestal een weekend met camping, hotel of Corvair Camper.
Onze eerste meeting was in 1998 in Amsterdam bij Mike Cramer tijdens de opnamen voor Autopassie.Dit video magazine behandeld verschillende aspecten van de auto liefhebberij.Een passie voor een auto die al sinds nieuw in de familie is, is dan natuurlijk een leuk item. Lees er over op Meeting 1998.
 
De tweede meeting vond dit jaar plaats in Limbricht (inderdaad Limburg). Leon en Jaak hadden een plekje gevonden en voor een natje en droogje gezorgt. Kijk bij de Meeting 1999.

NIEUW! De Oktober meeting ter gelenheid van 40 jaar Corvair in Sinsheim.

Wachten wat 2000 ons brengt....

Corvair wieldoppen

 

Het Begin - De Corvair - Onze Auto's - De Meetings - Wordt Lid - Foreign Friends

Hosted by www.Geocities.ws

1