Estudi
Demogràfic
Per a estudiar la població, cal destacar la gran importància que ha tingut l'emigració al llarg d'aquest segle. Aquesta, ha donat lloc a un descens acusat de la població.
L'emigració és conseqüència de la vida imposada pel medi rural de la muntanya, també es pot entendre com la resposta personal de molts habitants que desitjaven millors condicions de vida.
Aquesta pèrdua de població porta com a conseqüència la pèrdua de molts dels oficis tradicionals.
L'emigració està constituïda en la seva major part per gent jove el que va suposar i suposa un ràpid envelliment de la població. Les conseqüències econòmiques són evidents: desaparició de l'economia agrària i ramadera, a més de l'abandó de cases i pallers.

Escola abandonada per l'emigració