
|
Carnaval 1998
Het motto van dit jaar was:
"Papslokkergat lekt tegenwoordig meer een sprokskesstad" Vooraf werden er al zat speculaties gedaan over de uitslag, want na twee jaar prutsen, hadden de Plee-boys zich flink ingespannen om dit jaar een mooie wagen te bouwen. "De Concurrentie"
Inderdaad was het tijdens de prijsuitreiking superspannend. Uiteindelijk
vond de jury onze wagen toch de mooiste, zodat we voor de tweede keer op rij
de EERSTE PRIJS in Molenschot behaalden. |
||
|
Foto's Carnaval 1998 |