|
Carnaval 1997
Dit jaar werd in heel
Molenschot de riolering vervangen. Hierdoor dreigde zelfs even dat de
optocht ingekort moest worden. Dit jaar bouwden we de wagen dus op dit
thema. Na verschillende motto's bedacht te hebben, werd dit dan uiteindelijk
het motto.
"We kneppe oos
kont dicht,zolang de riolering open ligt"
Dit jaar moesten we het
opnemen tegen de ervaren bouwers C.V. de Deurstijle. Een ongelijke strijd
dachten we. Omdat ze tegenover ons bouwden gingen we nogal eens bij deze
mannen kijken.
Tijdens, en na de optocht hoorden we van verschillende mensen, dat ze onze
wagen, dankzij het actuele thema, toch de mooiste vonden. Zou het ons dit
jaar dan al lukken om den eerste prijs in de wacht te slepen.
Tijdens de prijsuitreiking was het superspannend. Nadat we hoorden dat we
geen tweede, maar dus eerste waren, gingen we helemaal uit ons bol. We
werden gefeliciteerd door C.V. de Deurstijle. Daarna mochten we dan voor het
eerst den IRSTE PRIJS in Molenschot afhalen. In een woord GEWELDIG.
De volgende dag behaalden we in Gils bij de jeugdwagens ook de eerste prijs
|