ΒΑΖΕΛΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΑΓΟΙ ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ ΚΟΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΚΟΡΙΟΙ ΣΤΡΑΚΙΑ
Εεε! Ωωω! Ένα είναι το σωστό! Βγάλτ' απ' το σήμα το τριφύλλι και βάλτε το λαγό!!!
O τυπικός οπαδός του βάζελου
Ναι, αλλά ήμουν καλός για 47 δευτερόλεπτα! Δεν ήμουν;
Εσείς τι έχετε κάνει μέσα στο Καμπ Νου;
piraxtiri7
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ
(ανάλυση-παρουσίαση)
Η προσφορά του Σωκράτη Κόκκαλη για
το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού:
Δωρεά 35.000 ειδικά καθίσματα!
(προσέχουμε τους πελάτες μας!)
Ο ύμνος της Βαζέλας
(remix version)
Ακούστε το, κατεβάστε το στο δίσκο σας, ξανακούστε το, γελάστε, χαρείτε το, γράψτε το - αντιγράψτε το σε κασέτα, σε cd, οπουδήποτε, μοιράστε το, χαρίστε το, στείλτε το, διαφημίστε το! Κάντε το ό,τι γουστάρετε!!! Έτσι απλά, για να ακούγεται ...παντού!
ΚΟΚΚΙΝΑ & ΠΡΑΣΙΝΑ
Συνθήματα - Αστεία- Quiz
OΣΦΠ-ΠΑΟ
XXX
Στιγμές Hardcore
(AYΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
για κάτω των 18 ετών)
Βαζελοανέκδοτα
Ολόκληρη η συλλογή!
Συνθήματα και πειράγματα για τον Βάζελο για το ...παραλίγο πρωτάθλημα 2002-2003
Το 5-0 σε 30' είναι πολύ χειρότερο από το 7-0 σε 90'! Απλή αριθμητική!
2 Ιουνίου
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ
Με την ευκαιρία της επετείου του Wembley, η χούντα σας ευχαριστεί που την στηρίξατε και εύχεται στον Παναθηναϊκό νέες παρακρατικές επιτυχίες!
Δέσποινα Παπαδοπούλου -
Στυλιανός Πατακός

5 Αυγούστου 2003
Οπαδοί του Παναθηναϊκού:

"ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ! ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ!"

(Μόνοι σας τα λέτε!!!)
Γυναικομαστία:

"Τρώγε τρώγε το κοτοπουλάκι, μεγαλώνει το βυζάκι..."
(Μήτσος, Mάιος 2004, στην εκπομπή του magic)

XXX Hardcore
(AYΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
για κάτω των 18 ετών)
 
 
 
ΒΑΖΕΛΟΣ 2006-2007
Ο βάζελος της νέας ποδοσφιρικής χρονιάς, μέσα από τα κατορθώματά του, τα πρωτοσέλιδά του
(original και... ολίγον retouched) και άλλο φωτογραφικό υλικό, εδώ
Πράσινα ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ 2005-2006 που λατρέψαμε
Πράσινες (κυρίως) FUN & HARDCORE ιστορίες
ΤΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑ ΝΕΑ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2005
ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ!
Ο Δεκέμβριος αποδείχτηκε ο χειρότερος μήνας για τον Παναθηναϊκό εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια. Σε μία από τις χειρότερες στιγμές της ιστορίας του, όλα μπάχαλο και χάλια, σε όλα τα επίπεδα. Ντροπιαστικές ήττες, γκέλες, γκρίνια, αμφισβήτηση προς τον προπονητή και τη διοίκηση, βολές από τον ίδιο τον πράσινο Τύπο, φαγωμάρα, κράξιμο από τους βάζελους οπαδούς, διχασμός και εμφύλιος, κόντρα διοίκησης και οργανωμένων! Ό,τι θα μπορούσε να συμβεί... συνέβη!
• Ήττα από τον Ατρόμητο (και ουσιαστικά εκτός πρωταθλήματος) • 5άρα από τη Βέρντερ Βρέμης και αποκλεισμός από τα Ευρωπαϊκά Κύπελλα • Χαριστική βολή "στο καπάκι" η ισοπαλία στο ΟΑΚΑ με τον Ηρακλή • Kράξιμο από την εξέδρα • Ξέσπασμα Μαλεζάνι - στον αθλητικό δικαστή για όσα είπε... • Διχασμός στο βαζελοκόσμο • Κόντρα Τζίγγερ-Gay13
Όλα τα γεγονότα, τα λάθη του βάζελου, οι δηλώσεις, τα πρωτοσέλιδα... και φυσικά και τα δικά μας σχόλια... εδώ!
ΤΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑ ΝΕΑ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2005
2/11 - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΠΑΟ 5-0 - Καταπληκτικός ο Ευρωπαίος βάζελος! Κατάφερε ευρωπαϊκό άθλο. Το 13-0 (αληθινό σκορ) το μείωσε μόνο στο 5-0 (μαγική εικόνα). Γράφει Ιστορία. Ξεπέρασε και τα αρνητικά σκορ-ρεκόρ του Ολυμπιακού! Ο Ολυμπιακός δεν έχει χάσει (ούτε εν δυνάμει) ποτέ με 13-0 ή και περισσότερο! (και φυσικά αυτό το 5-0 του βάζελου είναι στην ουσία πολύ χειρότερο από το 7-0 του Ολυμπιακού από τη Γιουβέντους, η οποία, λυσσασμένη μέχρι το 90', δεν έκανε άλλη ευκαιρία για γκολ, ενώ η Μπάρτσα...) • Ο Γκαλίνοβιτς έσωσε τουλάχιστον 7 γκολ από μόνος του. Οι παίκτες της Μπάρτσα έχασαν 2-3 από υπερβολική σιγουριά κι επειδή κάνανε show, ο Ροναλντίνιο έχασε άλλα 2-3 επειδή είχε λυσσάξει να βάλει γκολ κι ο ίδιος... Κάντε την πρόσθεση. Το σκορ έπρεπε να ήταν σαν σκορ volley κι όχι ποδοσφαίρου! • Οι ίδιοι οι βάζελοι (δημοσιογράφοι και απλοί φίλαθλοι, χθες και σήμερα 3/11) το παραδέχονται και μιλάνε για "κανονικά" διψήφιο αριθμό τερμάτων!!! Μιλάνε για τον "χειρότερο Παναθηναϊκό που έχουν δει ποτέ στην Ευρώπη"! Ακόμη λένε ότι οι βαζελοπαίκτες τους πήγαν στη Βαρκελώνη για να νοιώσουν το συναίσθημα του Καμπ Νου και να ζητήσουν τη φανέλα του Ροναλντίνιο! Ε, σ' αυτό... πέτυχαν! • Ευτυχώς που ο Μελιτζάνης τούς είχε πει "Μπείτε με ψυχολογία νικητή". Αν μπαίνανε με ψυχολογία loser, πόσα θα τρώγανε; Είχε πει ακόμη "δεν πάμε σε μνημόσυνο". Σωστά. Σε κηδεία πήγανε • Ο βάζελος κοίταξε την Μπάρτσα στα μάτια σαν ίσος προς ίση: Για 47 ολόκληρα δευτερόλεπτα! • Πού είναι τώρα ο Γκονζάλες να μας ξαναπεί την παπαριά "Μπορούμε και να αποκλείσουμε την Μπαρτσελόνα" που είχε πει; • Καταπληκτικό: Στο Καμπ Νου δεν ακούγαμε Ισπανούς, πολύ περισσότερο βάζελους, ακούσαμε όμως καθαρά, πολλάκις "Ο-λυ-μπι-α-κός!" και "Κι άλλο! Κι άλλο!" Eρώτηση προς Derby: Θα επέμβει τώρα ο Υπουργός Εσωτερικών, ρε στράκια;;;
O θρίαμβος του βάζελου στη Βαρκελώνη μέσα από τα μάτια του Αλμπέρτου Μελιτζάνη (φωτοσχόλιο του Nek)
3/11 - "Κακοποίησε τον Παναθηναϊκό" και "η χειρότερη ομάδα που πέρασε από το Καμπ Νου" γράφει ο Ισπανικός Τύπος για το ευρωπαϊκό καμάρι μας! Ηellas-Europe-Peothilatsikos!
6/11 - ΟΦΗ-ΠΑΟ 0-2 - Ο βάζελος δεν έβαζε γκολ επίτηδες για 65 λεπτά. Το έπαιζαν και καλά "ντέρμπι" το οικογενειακό διπλό τους. Μετά το 65' (0-1) έβαλαν κι άλλο για να σιγουρέψουν! Ίδρωσαν πάλι! • Ψιλοεπεισόδια στην εξέδρα του Παγκρήτιου στο τέλος του αγώνα όταν οπαδοί του ΟΦΗ μετακινήθηκαν από τη θέση τους, πέρασαν από τα δημοσιογραφικά και πήγαν στα επίσημα με άγριες διαθέσεις εναντίον των ανθρώπων της ΠΑΕ ΠΑΟ! Πλάκωσαν τα ΜΑΤ για να τους προφυλάξουν! Μούγκα τα περισσότερα ΜΜΕ (ειδικά η κρατική). Το έθαψαν φυσικά! • Βαρδινογιάννης και Μήτσου τράκαραν πριν τον αγώνα (δεν χτύπησαν, χάλια το αμάξι!)
9/11 - ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΛΕΛΛΟ - Ο Εργοτέλης ξεφτίλισε 1-0 τους ...ΕυρωΠΕΟΥΣ!
ΤΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑ ΝΕΑ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2005
Οκτ.2005 - Ο Παναθηναϊκός εφηύρε νέο τρόπο για να κόβει πολλά εισιτήρια! Μετά τα τσάμπα διαρκείας (δώρο με περιοδικά κ.α.), τα μεμονωμένα εισιτήρια των €5 ή €10 για το ΟΑΚΑ (πανάκριβα!), μετά τα επίσης "πανάκριβα" διαρκείας των ... €150 (σιγά μη σκιστεί η τσέπη σας!), ανακάλυψαν τώρα νέο τρόπο για να ψιλογεμίζουν τις άδειες εξέδρες τους: Τον ΕΚΒΙΑΣΜΟ: "Αν δεν πάρετε εισιτήριο για τον ...Ακράτητο, ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ εισιτήριο για την Μπαρτσελόνα!" • Έτσι, τα εισιτήρια με Ακράτητο έγιναν... sold out! Διαφορετικά θα πήγαιναν ίσα με ...1000 άτομα! • Σε λίγα χρόνια, λοιπόν, που θα έχει ξεχαστεί ο εκβιασμός, θα μας λένε "Εμείς γεμίσαμε ένα ΟΑΚΑ ακόμη και με τον Ακράτητο! Εσείς τι κάνατε;" • Εμείς, ρε λαγοί, αν πούμε να φτύσουμε όλοι μαζί, θα πλημυρίσουν τα λαγούμια σας και θα πνιγείτε ζωντανοί!!! Αυτό κάνουμε εμείς!
13/10 - Πράσινα αίσχη στο ΣΕΦ (Προημιτελικός Κυπέλλου Μπάσκετ με Ολυμπιακό) - Αθλιότητες, βανδαλισμοί και αίσχη - Πλήρης παρουσίαση & φωτορεπορτάζ
15/10 - Είδε κι έπαθε ο βάζελος να κρατήσει τη νίκη και τους 3 βαθμούς (ΠΑΟ-Ακράτητος 1-0) στο ΟΑΚΑ. Οι Ευρω-πέοι λες και παίζανε τελικό Champions League, κάνανε ...πορεία κατά του Ακράτητου! Προς το τέλος τα βαζέλια τους ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΑΝ για την ανικανότητά τους να βάλουν κι άλλο γκολ και να σιγουρέψουν την νίκη. Ο Ακράτητος κόντεψε να ...προηγηθεί στο σκορ στο 5' αλλά και να ισοφαρήσει στο β' μέρος.
Αισχρή προπαγάνδα από τη ραδιοφ. μετάδοση του βαζελικού Sportime Radio: Οι θεατές ήταν 35.000 κατά τον πρώτο εκφωνητή, μετά έγιναν 45.000 (αυγατίσανε;) και ο τρίτος συνέστησε: "Μην παραλείψουμε να τονίσουμε και τη φοβαρή παρουσία του κόσμου. Είναι πολύ σημαντικό γεγονός να μαζεύεις 45.000 σε ένα αγώνα με τον ...Ακράτητο!" Ρε λαμόγια, ξεχάσατε να υπενθυμίσετε τον τρόπο αγοράς εισιτηρίων για το ματς με τον Ακράτητο! Όλως τυχαία, ε; Ποιους νομίζετε ότι παραμυθιάζετε; Ούτε τα ίδια τα βαζελάκια (που πλήρωσαν το εισιτήριο για Μπάρτσα με ...καπέλο Ακράτητου) δεν τρώνε τέτοια προπαγάνδα! Ούτε αυτοί!
15/10 - Γκονζάλες: "Περιμένουμε από τον ΠΑΟΚ να κάνει το "καθήκον" του. Εξάλλου μας χρωστάει ένα δώρο".
Από πού κι ως πού σας "χρωστάει" ο ΠΑΟΚ ρε πουστρ-Έ-κι; Θέλεις να λέγεσαι και "μεγάλος παίκτης"! Οι μεγάλοι παίκτες δεν κάνουν τέτοιες δηλώσεις. Άκουσες ποτέ τον Τζιοβάνι ή τον Ρίμπο να λέει "περιμένουμε τον ...Ακράτητο να κόψει βαθμούς από τον ΠΑΟ, μάς χρωστάει δώρο";;; Νομίζετε ότι όλοι δουλεύουν και πρέπει να δουλεύουν για πάρτη σας κι ότι δεν έχουν δικά τους κίνητρα... (αν και αυτό δεν απέχει και πολύ από την αλήθεια...)
18/10 - Ο βάζελος με καλή άμυνα, ένα φοβερό Γκαλίνοβιτς, με τους μικρούς να παίζουν την μπάλα της ζωής τους (Δάρλας, Μάντζιος, Βίντρα) και το ποδόσφαιρο που ξέρει να παίζει για να καταστρέφει το ποδόσφαιρο του αντιπάλου, κατάφερε και εξουδετέρωσε την κοιμισμένη και αγνώριστη Μπάρτσα. Το 0-0 έχουν δίκιο να το θεωρούν πολύ μεγάλο σκορ! Ο Ακράτητος ήταν πιο επικίνδυνος από την Μπαρτσελόνα στο ΟΑΚΑ. Ο Ροναλντίνιο έκανε όλες κι όλες δύο σέντρες και μία διείσδυση σε όλο τον αγώνα!!! • Μα, τι τους κάνουν; Τους υπνωτίζουν; Ο Μαρκαριάν, που έκανε βουντού και μαύρη μαγεία, δεν είναι πια εδώ. Πώς η ομάδα που δεν μπορεί να νικήσει τον ...Θρασύβουλα, εξουδετερώνει έτσι μία Μπαρτσελόνα;;; • Μήπως πρέπει τελικά να τους αναγνωρίσουμε μερικά πράγματα; Ότι στην Ευρώπη ΟΝΤΩΣ μεταμορφώνονται, όντως κοιμίζουν τον αντίπαλο, όντως παίρνουν αυτό που θέλουν, και το πιο σοβαρό, ξέρουν να κρατάνε το αποτέλεσμα (κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ξέρει ο Ολυμπιακός!). Αν υπάρχει συνταγή, γιατί δεν ρωτάει ο Σόλιντ τον Μελιτζάνη;;; Ρε, που καταντήσαμε!; Να ζητάμε το "μυστικό" από τους ανύπαρκτους;!!! • Μήπως έφταιγε που η Μπάρτσα φόραγε τα κίτρινα; • Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, τους ήρθε και ό,τι ακριβώς περίμεναν στο άλλο παιχνίδι: Το Χ στο Ούντινε! • Τους "κάτσανε" όλα ξανά: Ψόφια Μπάρτσα, το Χ των άλλων... (Ο Μάντζιος δεν μας έκανε εμάς, ε; Τον θέλαμε, τον αφήσαμε, τον πήρανε, θα τον βλέπουμε τώρα να βγάζει μάτια στον βάζελο! Μπράβο μας!!!)
23/10 - ΠΕΛΑΤΗΣ όλων ο βάζελος - Και το ΑΕΚάκι (χωρίς να'ναι καλύτερο) του έριξε 3 μπαλάκια σε μια ψυχρολουσία στα τελευταία 5 λεπτά! - H AEK δεν ήταν ...Μπάρτσα! (χαχα) - Ο Βασσάρας αδίκησε τον βάζελο! Τι άλλο θα δούμε; Δεν πειράζει, δανεικά είναι αυτά - Σε 11 αγώνες μεταξύ τους, η ΑΕΚ μετράει 8 νίκες! - Στη σφαλιάρα από όλους οι ...Ευρωπαίοι!
24/10 - Στον ΠΑΟ, μιλάνε για την ατυχία τους και αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν, να είσαι καλύτερος και αντί να βάλεις γκολ εσύ, να τρως 3! Μπα; Παραξενεύεστε βαζελάκια; Τώρα, καταριέστε την ατυχία σας; Ρωτήστε εμάς, να σας πούμε πώς γίνεται. Όταν πέρσι ήσασταν για 3 στο γήπεδό σας και νικήσατε με 1-0, όταν ήσασταν για 4 στο Καραϊσκάκη και τη γλιτώσατε μόνο με 1, όταν η ΑΕΚ ήταν για 3 στο ΟΑΚΑ και για 6 στο Καραϊσκάκη και τη γλιτώνει με 0-0 ή πέρνει στο 89' τη νίκη (!!!) γιατί δεν αναρωτηθήκατε; Τώρα που το νοιώσατε για πρώτη φορά και σεις, ξινίσατε τα μούτρα; Όταν πέρσι ο Εργοτέλης ήταν για ...10 και πήρε το 2-1 στο τέλος... δεν ξινίσατε! Και για να μην αναφέρουμε δεκάδες άλλα παραδείγματα, θα σας θυμίσουμε μόνο τα άπειρα παιχνίδια που ήσασταν πολύ χειρότεροι αλλά παίρνατε τα αποτελέσματα στο ...93' (με κωλόφαρδα γκολ ή πέτσινα πέναλτι, βλ. Ξάνθη κ.α.). Τότε δεν σας είδαμε να ξινίζετε! Αυτό που "πάθατε" χτες είναι ΣΤΑΓΟΝΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ μπροστά σε αυτά που έχετε κάνει, ωφεληθεί και προκαλέσει!
27/10 - Ρούντολφ ΣΚΑΤΣΕΛ: Άδειασε τον βάζελο σε όλα! Σε συνέντευξή του μίλησε για τα πάντα: Τζίγγερ, καβούρια στην τσέπη, παραμβάσεις από πάνω στον Μελιτζάνι, ότι ο βάζελος παίζει με 10 αμυντικούς, γι αυτό χάσανε το πρωτάθλημα, νοοτροπία κ.α. • Μετά από Σεϊταρίδη, Νικοπολίδη, Κυργιάκο, Κωνσταντίνου, Μπασινά, άλλος ένας πρώην πράσινος ανοίγει το στόμα του και τους κράζει! Άλλος ένας "αισχρός προδότης" στη λίστα των βάζελων; • Βαζελάκια, φτύστε τις καραμέλες και ανοίξτε τα μάτια σας! Βαζελάκια, οι δικοί σας άνθρωποι σάς την λένε!
30/10 - Με μία και μοναδική ευκαιρία σε ολόκληρο τον αγώνα ο βάζελος έβαλε γκολ στον ΠΑΟΚ και πήρε το τρίποντο στο ΟΑΚΑ (ΠΑΟ-ΠΑΟΚ 1-0) και ελπίζουν σε ...πρωτάθλημα! (χαχα...)
ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΣΑΣ !!!
BIKY MOΣΧΟΛΙΟΥ: "Επί χούντας, όταν τραγούδαγα στις μπουάτ, με είχαν συλλάβει 2 φορές και με είχαν πάει στο Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Ιωνίας. Αλλά πάντα τη γλίτωνα λόγω ΠAO, γιατί τότε όλοι οι άνθρωποί του ήταν άνθρωποι της χούντας".
(2/10/05, σε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη στην εκπομπή της ΕΤ-1 "Σε χρόνο TV")
Πιο "άντρας" από άλλους ...άντρες, η αείμνηστη παραδέχεται μεγάλες αλήθειες! Ποιος θα την αμφισβητήσει;
H πράσινη αλητεία χτυπάει ξανά ΚΑΙ στην πρώτη αγωνιστική ΚΑΙ στη δεύτερη αγωνιστική. Κώτσιος, Μόρις, Σέριτς αποβάλλονται με κόκκινη για αλητεία και αντιαθλητική συμπεριφορά. Ο Τζίγκερ τους χαϊδεύει και η πολιτεία τους ΨΙΛΟτιμωρεί. Κι αυτοί συνεχίζουν ακάθεκτοι... Ο Γκονζάλες παραδίδει μαθήματα ...fair play! (πάει να δείρει συμπαίκτη του γιατί τόλμησε να παίξει fair play σε τραυματισμό αντιπάλου!!!) Ξαναχτύπησε (φυσικά) ΚΑΙ στην 3η αγωνιστική στη Λιβαδειά
Χρόνια τώρα το διαισθανόμουν και τελικά επιβεβαιώθηκε. Bάζελος δεν είναι οπαδική επιλογή, είναι κατάσταση εγκεφαλικής βλάβης. Ρε τι δεν έχουν πει... τι και ποιος δεν τους φταίει... με τι και με ποιον δεν τα έχουν βάλει... Τους φταίει ο Μπριάκος, ο Λυκουρέζος, ο Ορφανός, ο Καραμανλής, προφανώς ο Κόκκαλης... αλλά όχι η ομάδα τους.
• Τους έφταιγε το ΠΑΣΟΚ του Κουλούρη και θέλανε ΝΔ... Double ο Θρύλος!
• Τους έφταιγε η ΕΠΑΕ του βάζελου Κανελλόπουλου και ήθελαν Λυκουρέζο... Double ο Θρύλος!
• Τους έφταιγε η Διαιτησία του Βουράκη... άλλαξε... Double ο Θρύλος!
Τελικά όμως την διάγνωση την έκανε το ΦΩΣ: "Δέκα χρόνια σφαλιάρες, τους σάλεψε!".
ΑΪΝΤΕ ΒΛΑΜΜΕΝΑ !
          (nick_qnbgr, 30/8)
25.8.05 - ΚΛΗΡΩΣΗ ΟΜΙΛΩΝ CHAMPIONS LEAGUE
Ρε πώς τα φέρνει η τύχη! O Ολυμπιακός με τη σιχαμένη Ρεάλ, κι ο σιχαμένος με την αγαπημένη μας Barca! Viva Ronaldinho!
• Δηλώσεις (25-26/8) βάζελων για την κλήρωση:
Νικολογιάννης: "Πολύ δύσκολη η κλήρωση του C.L. αλλά καλύτερα έτσι, γιατί ο Παναθηναϊκός έχει δείξει ότι όταν παίζει με δύσκολους αντιπάλους είναι καλύτερος"
Γκονζάλες: Ο Παναθηναϊκός μπορεί και πρώτος στον όμιλο, μπορεί να νικήσει και την Μπαρτσελόνα!
Το'χουν σίγουρο! Ρε βλάκες, ούτε την Βίσλα δεν μπορούσατε, και με το ζόρι τον ...Θρασύβουλα! Την Μπάρτσα και πρώτοι στον όμιλο, πώς μπορείτε; Μα βέβαια, ξεχάστηκα! Βάζελοι είστε! Αυτό τα λέει όλα!
Μεγάλο δίλημμα για τον καημένο Ρεχάγκελ: Η αγαπημένη του ομάδα (ο βάζελος) παίζει με την αγαπημένη του γερμανική ομάδα (Bέρντερ Βρέμης)!
Aύγουστος 2005 - Προκριματικά εναντίον της Βίσλα Κρακοβίας για το ποιος θα μετέχει στους ομίλους του Champions League. H Wisla νίκησε 3-1 στην Πολωνία και προηγείτο μέχρι το τέλος στο ΟΑΚΑ. Οι βάζελοι είδαν τα χορτάρια ανάποδα. Μέχρι που χτύπησε ξανά ο πράσινος κώλος τους! Ισοφάρισαν το 3-1 στο τέλος και πήγαν σε παράταση, όπου ο κώλος ξανά, τους έδωσε την πρόκριση. Οι Πολωνοί το φυσούν και δεν κρυώνει. Δεν ξέρανε τι σημαίνει βάζελος!!!
- Μπαμπά, πόση κωλοφαρδία μπορεί να έχει αυτή η ομάδα;
- Άπειρη, αγόρι μου! ΑΠΕΙΡΗ!!!
Κάνουν προπαγάνδα και μετά ξεβρακώνονται:
Η περιβόητη πράσινη "λαοθάλασσα" στο ΟΑΚΑ (με τη Βίσλα) που μας ήθελαν τα πράσινα μέσα να περάσουν... (65.000-70.000 θεατές μας έλεγαν), αποδείχθηκε (με στοιχεία) ότι ήταν τελικά μόνο... 43.000 (συμπεριλαμβανομένων των διαρκείας). Ρε, ποιους δουλεύετε;
19.7.05 - Συνέντευξη Τύπου του Τζίγγερ
1.2.05 - Συνάντηση Τζίγκερ με οργανωμένα βαζέλια (εξαρτημένα ή ανεξάρτητα;):
Για τους παίκτες τους: "Κι εγώ ήθελα να μπω στο πούλμαν να τους πλακώσω, αλλά δεν το'κανα!" (Κότα είσαι κι εσύ!). - "Εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα γιατί ο Ολυμπιακός θα κάνει κοιλιά" (κοιλιά θα κάνει το μάτι σου!)
(2 μέρες μετά, έφαγε 3άρα μέσα στο λαγούμι του: 3.2.05 - ΠΑΟ-ΑΕΚ 1-3)
::: Βολές κατά Θρύλου και Νικοπολίδη! :::
Ρε Γιαννάκη, σταμάτησες τον Μήτσου να λέει τις παπαριές και τις άρχισες εσύ τώρα; Ρε Γιαννάκη, ασχολήσου με τα αυτοκινητάκια σου και μη μάς ζαλάς τα φρίδια! Αρκετά μάς τα ταρακούνησες! Αφού αυτό το άθλημα δεν το κατέχεις! Μάζεψε ή (καλύτερα) κλείσ'το το μπουρδέλο σου!
Ο Κυργιάκος στη Glascow Rangers !
(O James Bond και οι ...γυναίκες του)

(Μπράβο μάγκες! Ψωνήσατε λαυράκι!)
ΕΤΣΙ ΜΑΡΚΑΡΕΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΣΤΟΠΕΡ! ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ (ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΗΝ ΣΠΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΚΑ (ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΟΝ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ)!
         Nek
18.1.05
AN OI ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΔΙΑΡΚΟΥΣΑΝ 89'... Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ...ΑΕΚ !!!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ; ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΤΡΙΑΔΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ, ΟΠΑΔΟΙ. ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ TETOIA OMAΔΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ:
(nick_qnbgr)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ: Π ουστιά
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ: Α μπαλοσύνη
ΟΠΑΔΟΙ: Ο ρειβασία
Οι βάζελοι (ως "Ευρωπαίοι") θα έχουν γαλλικό όνομα στο γήπεδο τους: "Γήπεδο la-goudi". Θα λένε… "Σε απευθείας σύνδεση με το Γήπεδο του Λαγουδιού" !!! Επίσης ταιριάζει και το "la-goumi".
20.10.04 - ΠΑΟ-ΑΡΣΕΝΑΛ 2-2 !!! (λόμπες, αέρια, voodo, κώλος και ύπνωση)
O Kυργιάκος "πάει για αρχηγός" του Παναθηναϊκού!!! (ε, ρε γέλια...)

Για το περιστατικό με τον Τζιοβάνι (βλ. φωτο: 2 γροθιές και αλοίωση πρωταθλήματος με τη συνεργασία του Δούρου, 18/4/04, ΠΑΟ-ΟΣΦΠ) δηλώνει ΜΕΤΑΝΟΙΩΜΕΝΟΣ (!!!) και λέει πως "θα του δώσει το χέρι, όταν τον συναντήσει".
Ο Τζιοβάνι τι πρέπει να του δώσει;
Video: Φάσεις και οι γροθιές-πέναλτι από το περσινό ντέρμπι της ντροπής
4.10.04 - Διώξατε τη μαριονέτα ξαφνικά! Τι σάς έφταιξε ο Ωβραίος ωρέ;;;
Πολλή πλάκα έχει το πώς παρουσιάζετε το "σουτ έξω" σαν "λύση κοινή συναινέσει"!
5.10.04 - Ο Σκάζνι νέα μαριονέτα στο βαζελοπάγκο
Οι Μαριονέτες του Βάζελου (παρωδία άρθρου παρουσίασης by Megalos Bagassas)
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2004 - Το QUIZ του μήνα:
Είναι πράσινο... γλυτώνει 2 γκολ από δοκάρια(!!!)... βάζει 2 κωλοφαρδίστικα... γκολ, γλιτώνει άλλα 2 γκολ στις καθυστερήσεις... και μετατρέπει το φυσιολογικό εις βάρος του 0-5, σε 2-1 υπέρ του!!!...
Α, ναι, κάνει και ...πορείες!... ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;
To ανέκδοτο του καλοκαιριού 2004:
Μήτσου: "Ο Γκονζάλες κάνει για ...δύο Ριβάλντο!" (!!!)
Αποκλειστικό!!! Η πρώτη μακέτα του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
13.1.03 - ΠΑΟ-ΛΙΑΝΗΣ: Τα "βρήκαν" σε όλα για το βαζελογήπεδο (λεπτομέρειες)
30.12.03 - O Bαζέχα αποφασίζει τελικά να μην σταματήσει το ποδόσφαιρο.
Παρά την πρόσφατη "τελεσίδικη" απόφασή του να σταματήσει ΤΩΡΑ οριστικά (δεν πήγε στην προπόνηση) του μίλησε ο Μήτσου και του ζήτησε να συνεχίσει για ακόμη 6 μήνες και θα σταματήσει οριστικά το καλοκαίρι. Ένα από τα επιχειρήματα του Μήτσου ήταν ότι "είναι μια καλή ευκαιρία να εκπληρώσει και το όνειρό του" (να ολοκληρώσει δηλαδή την καριέρα του στον ΠΑΟ με ένα πρωτάθλημα!!!).
Σιγά μην αφήσουμε το 8ο συνεχόμενο, για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα ο Βαζέχα!
Βαζέχαααα! Μωρό μου, sorry! Χωρίς πρωτάθλημα θα τελειώσεις!
(σ.σ.: ευτυχώς που το κλέψανε το πρωτάθλημα 2004 και χάρηκε κι ο Βαζέχα)
ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ:
Ο Παναθηναϊκός για το παιχνίδι με τον Ακράτητο: "Μας έσφαξε ο Βασσάρας!" Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε???
DERBY: 8.12.2003 - Ένα "δικό" σας γκάλοπ για πολλά γέλια!!!
Συγκριτικό test: Διαλέχτε προπονητή! ΜΑΡΚΑΡΙΑΝ vs ΣΟΥΜ!!!

Mιας ΤΕΤΟΙΑΣ ομάδας αξίζει ένας ΤΕΤΟΙΟΣ πρόεδρος!!!
... τέτοιοι παίχτες: Κότες και Λαγοί! - Αποκλειστικό φωτογραφικό αφιέρωμα στο βασίλειο των Ζώων.
Μια ευγενική χορηγεία του National Geographic...
... τέτοιοι οπαδοί: Gay - Θρησκεία - Μπύρα13 (να ποιοι είστε!)...
... και τέτοιοι δημοσιογράφοι:
Μένιος Σακελλαρόπουλος:
20 χρόνια ηλιθιότης (όταν τολμά κάποιος να
κάνει ηλίθιες συγκρίσεις: όπου κατά τον Μένιο... Βάζελος = Ελύτης !!!)
Και φυσικά έχετε ΤΕΤΟΙΑ συνθήματα: "Ευρωπαίοι! Ευρωπαίοι"!

Ένας βάζελος πρέπει να είναι... ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ! Όχι, παίζουμε!
Λόγω της απόδοσης του Παναθηναϊκού τα τελευταία χρόνια το γνωστό παιχνίδι FIFA 2003 κυκλοφόρησε νέα ειδική έκδοση: FIFA2003 - Special Vazelos Edition !
MΕΓΑΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ;;; (άρθρο με αλήθειες!)
Γήπεδο και οικονομικές βοήθειες στον ΠΑΟ - Ιστορίες για γερά νεύρα...
Τι ζητάει ένας βάζελος από το Θεό; (και δεν το αποκτάει ποτέ!)
Από το ένδοξο (πρόσφατο) παρελθόν του Βάζελου:
24.3.2002 - Γήπεδο Λ.Αλεξάνδρας
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1-1 >>> Σημειώσατε Χ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ........>>> Σημειώσατε 1 !!!

Το μεγαλείο των πολιτισμένων Βάζελων (Πρόεδρος, Προπονητής, Οπαδοί)
18.11.03, Δήμαρχος Αθηναίων: "Το γήπεδο της Λεωφόρου ανήκει στο Δήμο Αθηναίων και όχι στον Παναθηναϊκό" !!!
Σουμ (4.11.03): "Αφού είμαστε τρομερή ομάδα στην Ευρώπη, γιατί τόσα χρόνια δεν πήραμε πρωτάθλημα;"

Βάζελοι, πελάτες, λαγοί και ορειβάτες!

AΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΛΑΓΟΙ ΘΥΡΑΣ 13
Αυτοί μαρτυράνε χωρίς ξύλο, ρε!!!
ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ Παναθηναϊκών
(πριν την έναρξη του πρωταθλήματος 2003-04)
ΕΠΑΛΕ:  "Θα βοηθήσω όσο μπορώ για να πάρει πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός μετά από 10 χρόνια"
Σημείωση:
Για όσους δεν ξέρουν/θυμούνται, ο Παναθηναϊκός έχει να πάρει πρωτάθλημα μόνο 7 χρόνια!... Λέτε να ξέρει τίποτα ο Επαλέ;;; Λέτε να είναι ...κρυφογαύρος;;; Thanks για την ευχή Επαλέ!!!
ΜΗΤΣΟΥ:  "Ο Παναθηναϊκός έχει 25 παίχτες έτοιμους να δώσουν και τη ζωή τους για την ομάδα" (!!!)
Ουδέν σχόλιον!!! ή μάλλον... τα σχόλια δικά σας!!!
BAΖΕΧΑ:  "Θα σταματήσω το ποδόσφαιρο όταν ο Παναθηναϊκός πάρει πρωτάθλημα!" (Θα πεθάνεις μέσα στο χόρτο παππούλη!)

O BAZEΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2002-2003

ΑΕΚ | ΠΑΟΚ | Vazelos | Vazelos jokes


Home

Hosted by www.Geocities.ws

1