18.4.2004
- Γήπεδο Λαγοφλώρου ΠΑΟ
-
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 2-2
Ο
ΔΟΥΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ !!!!!!!
Μετέτρεψε τη θριαμβευτική νίκη 1-4 του Ολυμπιακού σε ...2-2 !
-
Έδωσε το πέναλτι κατά του Ολυμπιακού (ναι, ήταν) αλλά δεν
είδε ή ...ξέχασε να δώσει ΤΡΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΝΑΛΤΙ ΥΠΕΡ του Ολυμπιακού!!! (Ανατροπές
Καστίγιο και Τζόρτζεβιτς στο α' ημίσχρονο, Κυργιάκου σε Τζιοβάνι στο β')
-
Ο Κυργιάκος κάνει πέναλτι στον Τζιοβάνι και του ρίχνει και
"καπάκι" δύο γροθιές στο πρόσωπο (όπου πρόσφατα εγχειρίστηκε).
Δεν δίνει το πέναλτι, δεν αποβάλει τον Κυργιάκο, και ...αποβάλλεται ο Τζιοβάνι!
(γνωστή η ιστορία των δεκάδων ..."επιθετικών" φάουλ του Τζιοβάνι
στον Κυργιάκο, χρόνια τώρα...)
-
Ο Κυργιάκος έπρεπε να είχε δεχτεί τουλάχιστον 2-3 κίτρινες
κάρτες ακόμη (δηλαδή έπρεπε να είχε αποβληθεί πολύ πριν)
-
Δεν έδωσε κόκκινη κάρτα στον Σαπάνη που σπρώχνει χωρίς λόγο
τον Καφέ και τον σωριάζει!!! (Δεν το είδε!)
- Δεν έδωσε κίτρινες κάρτες (για αντιαθλητικά φάουλ, τραβήγματα φανέλας, θέατρο,
χέρια, διαμαρτυρίες...) σε Μυνχ, Σεϊταρίδη, Κωνσταντίνου κ.α.. Μερικές από
αυτές ήταν και "δεύτερες" που σημαίνει ότι θα πήγαιναν αποδυτήρια...
- Δεν είδε κανένα (!) επιθετικό φάουλ στον Γιάννου!!!
-
ΤΟ ΣΚΟΡ:
Όταν έγινε το πέναλτι στον Τζιοβάνι (video),
ο Ολυμπιακός νικούσε 1-2 και είχε αναπτύξει ένα φοβερό επιθετικό ρυθμό και πίεζε
συνέχεια για το 1-3 που σύντομα θα πετύχαινε. Με το πέναλτι στο Τζιοβάνι και
την αποβολή του, κόπηκε ο ρυθμός, και αναγκάστηκε σε άμυνα και ισοφαρίστηκε.
Αν δινόταν το πέναλτι/αποβολή, γινόταν το 1-3. Και ο Ολυμπιακός με 11 εναντίον
10 παικτών του ΠΑΟ, το ελάχιστον θα σκόραρε ένα ακόμη γκολ. Επικεικώς δηλαδή
θα ήταν 1-4 το τελικό αποτέλεσμα!
Κι όμως ο Δούρος μπόρεσε να το κάνει 2-2 !
- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ:
Δεκάδες φωτοβολίδες κατά των παικτών του Ολυμπιακού, αντικείμενα και ΚΑΡΕΚΛΕΣ
στην περιοχή του Ολυμπιακού, αντικείμενο στο γόνατο του Γιάννου την ώρα που
εκτελείτο το πέναλτυ! Κατά τα άλλα... "εκκλησία" η Λαγοφλώρος! (ΑΥΤΟ
είναι τρομοκρατία ...στράκια! Γιατί τα ρίχνατε στους παίκτες και κατά τη διάρκεια
του παιχνιδιού! Τρομοκρατία δεν είναι οι δύο φωτοβολίδες πριν βγουν οι παίκτες,
ούτε το να κουνάς τη φυσούνα!)
- ΣΟΒΑΡΑ επεισόδια σε τρεις δόσεις έξω από
το γήπεδο από τους Βάζελους (για άλλη μια φορά).
- Η αστυνομία για άλλη μια φορά απέτυχε!
Παρά τα περιβόητα "πρωτοφανή δρακόντεια" μέτρα, απέτυχε και στην αστυνόμευση,
και στο να μην προκληθεί "τρομοκρατία" και στο να μην γίνουν επεισόδια.
Πώς πέρασαν τόσες εκατοντάδες φωτοβολίδες;
Πού βρέθηκαν όλα αυτά τα καπνογόνα;
- Τα
κρυμμένα μικρόφωνα, τις κάμερες και τα microchip στα αποδυτήρια τι τα χρειάζεστε;
- Τι
άλλη πουστιά και λουμπινιά και βρωμιά θα προσθέσετε στο ένδοξο βρώμικο ιστορικό
σας;
- Ποιος
είναι αυτός ο Χρ.Ασημακόπουλος; Τι δουλειά έχει μέσα στον αγωνιστικό χώρο;
Τι εντολές έδωσε στον Δούρο;
- Του
πουστράκου του Κυργιάκου ποιος θα βρεθεί να του αφαιρέσει το δελτίο;
Παρ' όλα αυτά που προσπαθήσατε
και κάνατε χτες... αποτύχατε! ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ, ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ..... μέσα στην
έδρα σας, χωρίς φιλάθλους του Ολυμπιακού, με την διαιτησία δική σας, και με
10 παίκτες ο Ολυμπιακός... και πάλι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ να μας νικήσετε!!!!
ΠΟΤΕ ΡΕ!!! ΠΟΤΕ!!!
Ερωτήσεις:
- Αφού πήρατε μία ισοπαλία γιατί πανηγυρίζετε
έτσι; Γιατί τρελλαίνεστε πάντα ακόμη και με τις ισοπαλίες σας απέναντι στον
Ολυμπιακό; Εμείς τις ισοπαλίες τις θεωρούμε αποτυχίες...
- Αφου παίξατε τόσο καλά και είστε ευχαριστημένοι,
γιατί κυνηγήσατε τους παίκτες σας στο τέλος του παιχνιδιού και χρειάστηκε η
αστυνομία να τους προστατεύσει; Περιμέναμε να τους δείρετε στην ήττα! και στην
ισοπαλία τους κυνηγάτε; Γιατί; Γιατί βλέπετε ότι στην ουσία ΧΑΣΑΤΕ! Γιατί ήσασταν
ανίκανοι κι άθλιοι! Γιατί κατά βάθος ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ολόκληρη την αλήθεια!
- Αφού δεν υπήρχαν οπαδοί του Ολυμπιακού, γιατί κάνατε επεισόδια; Μήπως επειδή
θέλατε να μπείτε χωρίς εισιτήριο στο γήπεδο; Γιατί δεν είχατε εισιτήριο; Μήπως
γιατί δεν σας έδωσε η ΠΑΕ σας; Μήπως υπάρχουν "ανεξάρτητοι" και "εξαρτημένοι"
λαγοί; Μήπως αντιδράτε κι εσείς σ' αυτό το ..υπέροχο καθεστώς;
| Ο ΤΟΜΠΡΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΒΑΖΕΛΟΣ (και υπάλληλος του Παναθηναϊκού) !!! |
Τα ...στράκια βάλανε
κάμερες και μικρόφωνα στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού!!!
Ερώτηση #1: (προς Μήτσου-Γ.Βαρδιν.):
Αυτό ενοούσατε όταν λέγατε ότι εσείς έχετε μάθει να νικάτε με την
αξία σας και μέσα στο γήπεδο;;;;
Ερώτηση #2: Ρε σεις Ευρωπαίοι, και τις "πορείες"
σας με μικρόφωνα και κάμερες τις κάνετε;;;; |
| Το "ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ"
είναι πολύ επιεικής έκφραση για σας!!! |
|
Λιάνης - Ορφανός - Βουλγαράκης
- Μπίκας - Δούρος - Κυργιάκος .....
Η μαύρη λίστα μεγαλώνει! Ο
κόσμος του Ολυμπιακού δεν ξεχνά!
Και φυσικά περιμένουμε...
- Να δούμε τι θα κάνει η Εισαγγελία, που έχει στα χέρια της τα μικρόφωνα και
τις κάμερες.
- Να δούμε τον αθλητικό δικαστή και τι ποινές θα "ρίξει" στον Παναθηναϊκό
για τα εντός του αγωνιστικού χώρου (φωτοβολίδες, καπνογόνα, κοτόπουλα, καρέκλες
και αντικείμενα).
- Να δούμε τις κινήσεις της ΠΑΕ Ολυμπιακός στα θέματα:
- Ένσταση (για κάμερες και μικρόφωνα)
- Δίωξη του Δούρου
- Έρευνα για τον Χρ.Ασημακόπουλο και τα δέοντα...
Εμείς, βαζελάκια, ...θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!
Όλα αυτά που κάνατε χτες ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΤΕ, θα τα πληρώσετε πολύ ακριβά! (και
στο γήπεδο και αλλού - και υλικά και ηθικά!). Θα σας νικάμε πάντα και παντού.
Και στο Κύπελλο θα σας λιώσουμε, και το Πρωτάθλημα θα πάρουμε!
Και τον ...φόβο μας θα έχετε πάντα!!!
Παρατήρηση 1: Ρε Στολτίδη!!! Τι δηλώσεις ήταν αυτές; Είσαι καλά αγόρι μου;
Όλα ωραία τα είδες εσύ;;;!!!
Παρατήρηση 2: Καλός και ήρωας ο Τάσος Μητρόπουλος! Όμως δεν έκανε κάτι
βασικό! Όταν ο Τζιοβάνι τρώει δύο γροθιές (στο εγχειρισμένο του πρόσωπο) και ενώ
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι δεν το είδε ο Δούρος, έπρεπε να τρέξει ΠΡΩΤΟΣ και να πιάσει τον
Δούρο "να του ψιθυρίσει δύο φωνήεντα"! Πριν τον άθλιο Ασημακόπουλο!
(που πήγε να "υπερασπίσει" τον "καημένο" τον Κυργιάκο και
το εγχειρισμένο ποδαράκι του!). Τουλάχιστον να άκουγε τι συμφώνησαν Δούρος με
Ασημακόπουλο!!! ε;;;;
Παρατήρηση 3: Τα δακρυγόνα, τα δυναμιτάκια, οι φωτοβολίδες κι όλα τα συναφή
(ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ του παιχνιδιού), δεν είναι ικανή αιτία να διακοπεί ο αγώνας;
Οι διαιτητές, ο παρατηρητής κι οι αθλητικοί δικαστές και εισαγγελείς τι λένε γι
αυτό;
Παρατήρηση 4: Η αστυνομία μετά από τόσα επεισόδια σε 3 χρόνους, και τόσους
τραυματίες, έκανε μία (1) σύλληψη! Αυτή είναι όλη κι όλη η ικανότητά σας; Δέρνανε
και τραυμάτισαν ακόμη και αστυνομικούς! Γιατί κάθεστε και τους κοιτάτε; Γιατί
μήπως δεν σας αφήνει ο κος Βουλγαράκης να πειράξετε ομοιδεάτες του;
Παρατήρηση 5: Με τρεις αστυνομικούς κλοιούς και τέτοιο ρεσιτάλ αστυνόμευσης,
πώς τελικά πέρασαν τόσα στις εξέδρες αλλά και τσαμπατζήδες στην Θύρα 13 (που τελικά
άνοιξε και έμπαινε κι ο κάθε ...τρεχάτος λαγός);;;
Διαβάστε ακόμη:
Φωτορεπορτάζ του αγώνα
- Αποκλειστικές ατάκες από τον αγωνιστικό χώρο
Καριολισμός
(μικρόφωνα, αθλιότητες, καφρίλα κ.α.) (Άρθρο-ανάλυση του συνεργάτη μας "megalos
bagassas")
Aνακοίνωση του Σωκράτη Κόκκαλη
(19.4)
Ανακοίνωση-Υποκρισία της ΠΑΕ
Παναθηναϊκός (19.4)
Η Δίκη και οι Ποινές σε Κυργιάκο
και ΠΑΟ (22.4)
Video
με φάσεις του αγώνα (και τις γροθιές να φαίνονται καθαρά!)