19.4.2004
ANAKOINΩΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ του Σ.Κόκκαλη
«Κύριε Κόκκαλη να ζητήσετε συγνώμη». Έχουν θράσος. Από ποιούς να ζητήσω συγνώμη; Από ανθρώπους που προσπαθούν να καλυφθούν πίσω από κούφιες ανακοινώσεις; Από ανθρώπους που αρνούνται την ισότιμη διεξαγωγή του Πρωταθλήματος, βάζουν μικρόφωνα στα αποδυτήρια, χρησιμοποιούν ποδοσφαιριστές για ειδικές αποστολές που καμία σχέση δεν έχουν με το άθλημα;
Όσο για το Δούρο, απέδειξε τις ικανότητές του. Σε ποιούς όμως;
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι ο πραγματικός νικητής του ντέρμπι. Έπαιξε με πάθος, δύναμη και του στέρησε τη νίκη ο Κορίνθιος. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας και στον προπονητή μας. Είμαστε περήφανοι για αυτούς.
Υ.Γ Και τώρα να τρέχετε για παρακάλια στη Θεσσαλονίκη -είναι και αυτό fair play-
Διαβάστε ακόμη: