ΒΑΖΕΛΟ-ΛΑΓΟ-ΚΟΤΟ... ΑΝΕΚΔΟΤΑ
(στείλτε μας με e-mail
το δικό σας ανέκδοτο - παλιό ή καινούργιο - να το δημοσιεύσουμε εδώ)
Η πεντάρα του βάζελου
από την Man.United, γέννησε ένα κύμα νέων αστείων:
-
Ποιο είναι το αγαπημένο σήριαλ των βάζελων; Το
Hawaii 5-0 !!!
-
Ποιο είναι το αγαπημένο συγκρότημα των βάζελων;
Οι Hi-Five !
-
Ποιο είναι το αγαπημένο τυχερό παιχνίδι των βάζελων;
Το Extra 5.
-
Τι είπε ο Σουμ στον Sir Alex πριν το ματς; "Gimme
5"!
-
Πώς βρήκε η Manchester United τον Παναθηναϊκό;
Πεντανόστιμο!
-
Ποιος είναι ο αγαπημένος χορός των βάζελων; Το
πεντο-ζάλι.
-
Τι παιχνίδι έπαιζαν μικροί οι βάζελοι; Πεντό-βολα.
-
Το αγαπημένο ολυμπιακό άθλημα του βάζελου είναι
το πέντα-θλο!
-
Ποιο είναι το αγαπημένο παιχνίδι του βάζελου στο
μπιλιάρδο; Το πεντά-μπαλο!
-
Ποιο βουνό που προτιμούν οι βάζελοι για διακοπές;
Τον Πεντα-δάκτυλο.
-
Ποιος θα περιγράφει στο εξής τα παιχνίδια του
ΠΑΟ; Η Ευτυχία Πενταράκη!
-
Η αγαπημένη ελληνική ταινία του βάζελου; "Μιας
πεντάρας νειάτα"!
-
Το αγαπημένο παρατσούκλι των βάζελων; "Ταληροφονιάς"!
-
Η αγαπημένη τους παροιμία: "Κάλλιο 5
και στο χέρι, παρά 10 και καρτέρει" !
-
Ποιος είναι ο τυχερός αριθμός των βάζελων; Το
5 !!!
|

| Aνέκδοτα
έχουν κυκλοφορήσει και για τον ..."στρατηγό" τους! |
| Κοντέ κερατούκλη,
είσαι και ... μαρτυριάρης!!!.... |
|
| |

Ο Παναθηναϊκός χάνει άλλο ένα ματς και ο κόσμος αγανακτεί.
Εισβάλλουν λοιπόν στα αποδυτήρια και τους κάνουν τόπι στο ξύλο. Τότε έρχεται
μια ιδέα του Κωνσταντίνου: "Θα φέρω μια στολή αστυνομικού στα αποδυτήρια,
ώστε όταν ξαναγίνουν επεισόδια, θα την φοράω και θα φεύγω άνετα!". Όντως,
την επόμενη φορά (όπως πάντα) ξαναγίνονται επεισόδια. Φοράει γρήγορα ο Κωνσταντίνου
τη στολή του μπάτσου, κανένας δεν τον αναγνωρίζει και φεύγει ανενόχλητος.
Στο δρόμο, του φωνάζει μια γριούλα: "Κωνσταντίνου, παιδάκι μου, μπορείς
να με περάσεις απέναντι;". Τρελλαίνεται ο Μιχαλάκης! Καθώς την περνάει
απέναντι, σκέφτεται: "Καλά, εδώ ξέφυγα από τόσους οπαδούς που με βλέπουν
συνέχεια και με γνωρίζουν, η γριά πώς με αναγνώρισε;;;". Την επόμενη
αγωνιστική, ξανά χάνει ο βάζελος, ξανά επεισόδια, ξαναβάζει τη στολή του μπάτσου,
φεύγει ανενόχλητος... ξανά η γριά στο δρόμο: "Μιχαλάκη, με περνάς σε
παρακαλώ απέναντι;" Κόκκαλο ο Μιχαλάκης! Την περνάει ξανά απέναντι, και
φεύγοντας σκέφτεται: "Την επόμενη φορά, θα την ρωτήσω πώς με αναγνωρίζει".
Έρχεται η επόμενη φορά, ξανά ήττα, ξανά επεισόδια, ξανά στολή, ξανά η γριά
να την περάσει απέναντι.
Μιχαλάκης: "Θα σε περάσω γιαγιά, αλλά πες μου σε παρακαλώ, δεν με αναγνωρίζουν
οι οπαδοί, εσύ πώς με αναγνωρίζεις;". Κι η γριά: "Σκάσε ρε μαλάκα!
Ο Μπασινάς είμαι!!!"
Paei enas bazelos se ena bar me to podilato tou...mpainei mesa, paei konta
ston barman kai paraggelnei mia koka kola....ekeini ti stigmi blepei sto toixo
apenanti mia afisa mias gumnis...plisiazei...tin bgazei eksw..kai arxizei
kai aunanizetai panw stin afisa....meta apo 5 lepta..epistrefei ekei pou kathotan..bgazei
tsigaro...parakalei ton barman na tou to anapsei...kai afou trabiksei mia
tzoura tou leei.... "auti einai zwi file mou...amaksia, pota, gunaikes
kai narkwtika..."