DERBY - 8.12.2003
Ένα γκάλοπ για πολλά γέλια, από μία φυλλάδα για πολλά κλάματα!!!
|
Ε, λοιπόν, αν δεν το ξέρατε... μάθετέ το τώρα: Ο Ολυμπιακός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η ομάδα με τους περισσότερους οπαδούς στην Ελλάδα! Όοοοοχι! Εμείς οι Ολυμπιακοί ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ παραπάνω από τους μισούς αυτής της χώρας! (οι πιο συντηρητικοί ΜΗ-Ολυμπιακοί εκτιμούν ότι είμαστε το 50%, άλλες εκτιμήσεις έχουν το 65% σαν ευρέως αποδεκτό ποσοστό). Λοιπόν, ο Ολυμπιακός, κατά το γκάλοπ της ..."έγκυρης" εταιρίας, είναι η ...ΤΡΙΤΗ ομάδα με τους περισσότερους οπαδούς στην Ελλάδα! Μάλιστα, έχουν κι άλλες λίστες: Πιο λαοφιλής, πιο συμπαθητική ομάδα (άσχετα από την ομάδα που προτιμά ο καθένας... ;;;!!!) και άλλα τέτοια "παράξενα". Ε, λοιπόν, στην λίστα των προσφιλέστερων ομάδων είμαστε ... ΟΓΔΟΟΙ!!! Ναι, καλά ακούσατε! 8οι!!! Mάλλον όλοι εμείς είμαστε
...βάζελοι, ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ, ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ???
Σημειώσεις-Ερωτήσεις:
|
Home | Thrilos main page | Back to 2003-2004 | Back to Vazelos section