ΤΟ ΝΕΟ ΒΑΖΕΛΟΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ

Στο νέο γήπεδό τους, οι βάζελοι θα είναι στον φυσικό τους χώρο:
ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ! ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το πρώτο σχέδιο του νέου βαζελογήπεδου

Τρίτη 13.1.04
(σημαδιακή ημερομηνία;;; Τρίτη και 13!!! και ... μπύρα13;;;
)

Ο Λιάνης συμφώνησε με ΠΑΟ και υποσχέθηκε:

1. Θα δοθεί ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ το Γουδί για να κάνει γήπεδο ο βάζελος.

2. Το νέο γήπεδο θα καλύψει ΟΛΑ τα τμήματα του βάζελου (όπως επέμενε μέρες τώρα ο Γιαννακόπουλος)

και το πιο ωραίο:
3. Ο Λιάνης είπε ότι η συμφωνία περιλαμβάνει την ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ του κλεμμένου της Λεωφόρου στην πολιτεία!!!!

Ποια επιστροφή;;;;

1. Η λεωφόρος όπως όλοι ξέρουμε (κι οι βάζελοι ακόμη) ΔΕΝ ΑΝΗΚΕ ποτέ στην πολιτεία για να επιστραφεί!! Ανήκε και ανήκει στο Δήμο Αθηναίων.
2. Δεν ανήκει (ούτε σήμερα ούτε ποτέ) στον Παναθηναϊκό για να το επιστρέψει. Πώς μπορείς να επιστρέψεις κάτι που δεν είναι δικό σου;;;;
3. Η Μπακογιάννη το είπε ξεκάθαρα τον Δεκέμβρη, ότι "το γήπεδο της Λ.Αλεξάνδρας ΠΑΝΤΑ ανήκε και σήμερα ανήκε στον Δήμο Αθηναίων"!!!
4. Ο Λιάνης διαψεύδει την Μπακογιάννη;
5. Ποιος είναι ο ψεύτης; Ποιος αδειάζει τον άλλο;
6. Μήπως κι οι δύο κοροϊδεύουν τον Παναθηναϊκό;
7. Μήπως όλοι τους κοροϊδεύουν εμάς;

Κι εμείς οι Ολυμπιακοί τι κάνουμε τώρα;

Όλα αυτά φαίνονται μάλλον προεκλογικές υποσχέσεις κι ο Λιάνης λέει "ναι" σε όλα για να πάνε έτσι στις εκλογές. Ο Δήμος Παπάγου ήδη (από 12.1.04) έθεσε το πρώτο βέτο! Δεν το θέλει το γήπεδο για λόγους μόλυνσης και άλλους περιβαλλοντολογικούς και χωροταξικούς. Κι είναι κι άλλοι δήμοι που θα αντιδράσουν! Εδώ, στη Φιλαδέλφεια που είναι πιο υποβαθμισμένη, αντέδρασαν τόσο, πολύ περισσότερο εκεί που είναι και πιο …κυριλέ! Κατά τα φαινόμενα, δεν θα γίνει έτσι εύκολα ένα γήπεδο στο Γουδί και θα πάρει χρόνια για τα δικαστήρια και τις εφέσεις.
Αλλά …βάζελοι είναι. Δεν ξέρεις καμιά φορά τι γίνεται μ' αυτούς… τι μπορεί να σκεφτούν ή να τους κάνουν… Είναι ειδικοί αυτοί σε αυτά τα ...κόλπα! Το'χουμε ξαναδεί το έργο!

Πάντως, ό,τι και να γίνει με τη λύση που θα δώσουν για το γήπεδο του βάζελου... εμείς οι Ολυμπιακοί τι θα κάνουμε για να απαιτήσουμε ισότητα και ίση λύση – μεταχείριση;

Αν δοθεί "πλήρης" λύση στο βάζελο (για όλα τα τμήματά του), εμείς θα πρέπει αρχικά να απαιτήσουμε το Ειρήνης και Φιλίας (όπως πολύ σωστά είπε ο Αλέκος προ ημερών στην εκπομπή). Και συνεχώς να ζητάμε κι άλλα, ώστε τουλάχιστον να "πατσίσουμε".
Θέλουμε γήπεδο και για το βόλευ, και το πόλο και τον στίβο! Ακόμη και για το ...σκάκι! Είμαστε Ολυμπιακοί κι είμαστε πολύ περισσότεροι. Αν τα δικαιούται ο Παναθηναϊκός, τα δικαιούμαστε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ!!! Εδώ και τώρα! Ταυτόχρονα με τους βάζελους. Όχι σε 30 χρόνια και στο ..."περίμενε"!

Θέλουμε ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ μας ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΑ !!!! Τώρα! Έστω και σε διαφορετικά γήπεδα. Για να μην απαιτήσουμε και εμείς να είναι όλα μαζί στον ίδιο χώρο!!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ????

Και ακόμη δεν είδαμε το τελευταίο μέρος του θεάτρου του παραλόγου: Το τι χρήμα θα τους χώσουν (οικονομική βοήθεια το λένε) φανερά ή κρυφά! Γιατί και σ' αυτό είναι μανούλες οι βάζελοι (στο να τα παίρνουν).
Τότε θα γελάσουμε πολύ! Φανταστείτε να πάρουν μερικά δις αυτοί κι ο Κόκκαλης να έχει βάλει από την τσέπη του και την τελευταία δραχμή για το Καραϊσκάκη!

Και κάτι τελευταίο:
Είπε ο Λιάνης, ότι "ο Παναθηναϊκός, αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, μπορεί να χρησιμοποιεί ελεύθερα όλους τους χώρους που χτίζονται στην περιοχή (Γουδί) για τους Αγώνες… (μέχρι να ολοκληρωθεί το γήπεδό του)". Που σημαίνει ότι θα πάρει ΚΑΙ ΑΛΛΑ κτίρια και γήπεδα εκτός από το υπερσύγχρονο ρδελομπού που θα χτίσουν!!!
Θα πάρουν και σκοπευτήρια, και γυμναστήρια και της παναγιάς τα μάτια!!!
Και ξέρετε πώς είναι αυτά τα πράγματα: Άπαξ και μπεις, άντε μετά να σε βγάλουν! (όπως έγινε και με το κλεμμένο της Λεωφόρου). Και θα βρεθεί ο βάζελος ξαφνικά με τη ...μισή Αττική γήπεδα δικά του (και τσάμπα) κι εμείς θα έχουμε ΠΛΗΡΩΣΕΙ ένα και μοναδικό (που θα είναι δικό μας μόνο για 49 χρόνια).


ΩΡΑΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ!
ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ Η ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΗΣ... με τρελλαίνει!
Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ 80 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!
ΘΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ?
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ???

Hosted by www.Geocities.ws

1