Gene gittin di mi kardeş karşıya beni burada gezmesiz, ortaksız
ve otlaksız bıraktın. Niye alıştırdın lan bizi kendine
sonrada çekip gidiyorsun bu aşk burada biter ve ben çekip giderim
diyenler gibi... Neyse ne zaman gelirsen hazır ilker'de sevgilisini
tamir etmişken hemen yazmaya bu sayfada yayınlanmak için döktürmeye
başla bakayım yoksa seninle yaptığımız çapkınlık
turlarını sanal ortamda yayarsam vay geldi başına, taşları
kaldırır kaldırır vurursun her kim çıkarsa karşına ona göre
kısacası seni Esenyurt Sosyetesine rezil etmeden çabuk güzel özle
şeylerin güzelce gönder bakayım.. Anlaşıldı değil mi?