Bodem restauratie deel 4                             
Als iets niet duidelijk is Mail Me
Het restaureren van de bodem heb ik in etappes gedaan. Op die manier kan ik meteen nadat ik een onderdeel blank heb, het onderdeel in de EP spuiten. Hier zie je dat ik me heb beziggehouden met de achterwielophanging en de vork.
De volgende etappe was de tunnel en de linkerbodemplaat.
Hierna heb ik de rechterbodemplaat blank geschuurd en in de EP gespoten. Als laatste heb ik het geheel nog eens opgeschuurd en alles nog een keer in de EP gezet. De onderkant van de bodem heb ik via hetzelfde principe behandeld. De chassiskop is nog een ander probleem. Misschien had je het al gezien. Er zit namelijk geen chassiskoponderplaat meer onder. Ik heb inmiddels een originele harde chassiskoponderplaat van een andere bodem afgeslepen, die ik er binnenkort ga oplassen. Maar dit zien jullie later.
Hier zie je nog een kleine detailfoto van de stoelframe. De bodem verkeerd nu in absolute nieuwstaat. De volgende laag is de laklaag en dan kunnen er eindelijk weer eens onderdelen en schroeven op, in plaats van eraf.
Hosted by www.Geocities.ws

1