Bodem restauratie deel 2
Dit is hem dan in volle glorie met 2 nieuwe bodemplaat helften. Alle lassen heb ik voorlopig in de zink-spry gezet
De tunnel heb ik met de vloeistof-spuit helemaal vol gespoten met Zink-Menie, Hier kun je ook zien dat ik al alle dreun platen van de tunnel af heb gehaald
Hier zie je de tunnel aan de binnenkant, helaas zijn de kleuren door de overbelichting van de flits niet waarheids getrouw, in het echt is de binnenkant egaal rood van de menie.
Als iets niet duidelijk is Mail Me
Hosted by www.Geocities.ws

1