| Bodem restauratie deel 3 |
| De chassiskop had ook nog enkele verrassingen in petto |
| De gaten die je hieronder ziet heb ik er in geslepen om de binnenkant van chassiskop te bekijken, gelukkig is enkel de onderplaat rot |
![]() |
![]() |
| Hier zie je dat ik al flink bezig ben geweest met de achterwielophanging voor na roestauratie na spuiten van EP |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Hier ben ik al flink bezig met het wegslijpen van de rotte onderplaat |
![]() |