Hi
havia una vegada, en un poble molt lluny... molt
lluny d'aquí a l'altra banda del món és on... viuen contents
els barrufets... Ai!
Que m'equivoca d'història!
Doncs això; en aquest poble hi vivia una bordegassa anomenada
Blanca-Neus. La titi vivia amb set nans, tots ells eren
col·legues de la facultat.
I cada diumenge es fotien unes festes que t'hi cagues.
Tots eren feliços i menjaven quilos i quilos d'anissos!
Però un
dia, un dels nans va portar una noia que, com totes des del seu
pobles, s'anomenava Vinyet... i ja sabu la dita: "De fora
vingueren i de casa ens tragueren"; i així és com
succeí.
Les festes ja no eren el mateix: En comptes de galetes menjaven
"grissines", i en comptes de vi ranci bevien
malvasia!!! |
|
La
gent ja no cantava amb alegria i cada cop les festes eren més
soses... tot era un infern!!!
Per altra
banda, a part del nan que va portar a la Vinyi, anomenat
"Met", hi havia els altres sis nans: En
"Chis", en "Gus", en "Pter", en
"Nel", en "Quimet" i en "Kdi".
Tots ells estaven molt tristos perquè veien tot el dia plorar
la Blanca-Neus, però no podien fer-hi res... "i colorÍ
colorà, aquest cuentu s'acabà!".
QUE CARAI!
Aquesta història encara no ha acabat! El que sigui un final
feliç per a la Blanca-Neus i els set nans depèn de tu!... i...
VISCA EL BULL DE TONYINA, L'ALL CREMAT I EL XATÓ, QUE PER MOLT
QUE DIGUIN SEMPRE SERÀ NOSTRE!!!
... i recorda un lema important: BEBE Y LUCHA! |