| Bona
cera! Sóc un poll... sí home, un d'aquell animaloni diminuti e
catxundillus, què us he d'explicato? De ben seguri que algun
copo uno de mio diminuti germani s'ha instalato temporalmenti
sobre la vostra testa, i us ha fet rascare com aquell qui te una
butlleti de la LOtto Ràpid.
El mio
nom, pel qui no em coneixeu, es Pietro Saltarini, membre de la
coneguda famiola de polls trapecistes Famiola Saltarini...
Vaig nasquere en el si d'aquesta famiola humile que de mica en
mica es va fere un lloc en el mundi de l'espectacle. Vam estari
treballanti en els millors circs d'il mondo. Feiem bolos per
tutto arreu: Miami, Las Vegas, Madriz, Frankfurt (o
Bratswurg, ara no recordo),
Villarriba, Yiki de Val, San Ypli, Villahermosa del Conejo
Sucio, Santa Rita (lo que se da no se quita), i tantis altris
poblachione mondialmente conegudes.
Perdonu
il mio accenti italiani, però es que il mio padrino era il Al
Capolli, il famosi comerchiante di champú anti ladillis.
Diti eto, continuare...
Il nostro espectaculo era molto aprechiati per tutto la
xeografia terrestri i parti del estrangero... Pero una notte, il
espectacli se n'anare a tomari per saqui!
Intri il firbori de l'aplauso d'il publico, la miola famiola
morire chafati per un bruto (e puto cabrone) espectadori e
entusiasti picaro di mas...
Com que
estic fins els nassos de parlar aquest híbrid de Català,
Bielorús, Suagili i Italià, seguiré la meva explicació en el
nostre estimat idioma:
Per on anàvem? Ah, si! Tots van morir menys jo, que no havia
actuat a causa d'una diarrea galopant. En resum: jo, un pobre
poll adolescent, vaig anar a parar a l'atur. No vaig tenir més
remei que fer les maletes i embarcar en el primer gos que vaig
trobar... |
|
Però
la sort no em va abandonar del tot!
Aquell gos era d'una okupa anomenada Ruth Rasta... I com tot bon
okupa tenia un Audi TT i una empresa petrolera anomenada
"Cep Sa", que estava ubicada al Penedès...
En canvi noi, anava bruta com una guilla!
El seu cap ple de rastes era un paradís per a polls, paparres,
gremlins, critters... i algun que altre Tiranosaurus Rex.
Així doncs, la primera nit que vaig poder, vaig saltar de
l'impecable gos.net al cap ple de rastes.com.
Allò era una festa! Hi havia moltes polles(*)
per triar, i totes molt simpàtiques elles!
Al cap de tres dies vaig conèixer la noia poll de la meva vida,
i vaig exclamar: "No lloreis!!!"... Ens vam casar i
refundarem la Famiola Saltarini...
I varem
fer justo!
Al capo d'un mes, la molto borratxina Ruth Rasta si rapari al
zero!
Tutto poblacione morire in nefasto escabetxini... pobres
patrioti!
La miola famiola fuimi anare a parare a l'istacione di metro di
Barcelona. Allí realitzari salto mortale e nosotri forrari
tutto... qüesto quanta pasta!
Amb el dinero formari il "Sirco di Da Vinci" in honore
a un mio antepassati... e forrare tutto tutto!!!
Molto tutto pasta.. e anarem a visquere a Marbella, in el lomo
d'il caballo Imperioso, e fuimo feliche e comime fitoplancton e
calamars a la romana con moncheta tendri... qüesto fine
paladari il mio!
E cuando
arribo a casa, capuchino delichioso!
E veto aqui un chucho, veto aqui un cato; la mia formidable
historia s'acabato! |