Vem är då jag??


Hosted by www.Geocities.ws

Första sidan Djuren Blommor Minnessida Sudden Sigrid Bryr mig Månadens hemsida Efit Självmord Mina dikter Tsunami Djurplågeri Hagamannen Länkar Gåvor Gästboken

Untitled
Hosted by www.Geocities.ws

Linda Larsson.
Hosted by www.Geocities.ws

Linda heter jag. Kallas oftast för Lillan
Föddes i kalla norrland en vårdag i april.
Uppvuxen i Nyland 2,2 från Umeå för att vara exakt.
En galen norrlänning som irrat sig fel?
I maj 2001 bar flyttlaset ner till Huddinge.
Till solgård.
Var det vädret som fick mig att flytta?
Nej inte direkt så vintrarna känns kallare här än i norrland.
Men trotts det sätter jag på mig gympaskorna.
Jag började jobba på Rosendalsgården som undersköterska i juli 2001 och blev kvar och är kvar än.
Trivs det gör jag med arbetskompisar och de gamla.
Är numera fackombud, palettansvarig miljöombud och soldokumentansvarig.
Palettansvarig jag sköter om allas löner genom datorn, solansvarig är all dokumentation om de gamla. Miljöombud och fackombud tror jag de flesta vet vad det är.
2002 var jag hamster vakt till en kompis och oj Frazze blev kvar.(Smart planering Tina)
Juni 2002 var vi tvungna att ta bort Sudden (hunden)pga av cancern.
Och in stampade Ice med buller och bång hösten 2002.
Våren 2003 flyttade vi till vårt nuvarande hus i Glömsta.
Efter det följde ny hamster, 2 fåglar, 5 akvarium och 2 marsvin.
Just nu är det 3 marsvin hunden 2 fåglar och 3 akvarim.
Vad gör jag annars??
Jag älskar blommor inne som ute.
Djur så klar. Önskar att jag en dag kan öppna ett hem eller zoo för djur som ingen längre vill ha.
Datorn så klart!
Vänner
Inlines
och mycket mer.

100 oviktiga saker om mig



  1. Modoit långt in i själen.( kan man vara annat??)
  2. Vädur (Horn i pannan)
  3. Därav humöret. (Väck inte en björn som sover=))
  4. Hatar all form av djurplågeri
  5. Spindlar GHAAA ta bort jag får panik. Men gör dem inte illa.
  6. Älskar grodor, samlar på dem.
  7. Har 537 st totalt.
  8. Den senaste fick jag av kompisens son:) En badgroda!!
  9. Har 2 lovebirds 3 marsvin 3 akvarium och 1 hund för tillfället.
  10. Stor i orden men liten på jorden
  11. Kallas Lillan myran pyret och krypet av nära och kära. Även Tina på jobbet då alla blandar i hop mig och min kompis , vilket jag inte bryr mig om.
  12. Längd närmare marken än himlen typ
  13. Bara 1.53½ lång
  14. skor??Stl 34-35
  15. Gillar inte skor med klackar
  16. Föredrar gympaskor
  17. Fast till klänning funkar det inte så klart=)
  18. Använder bara tåstrumpor och strumpor med figurer på.
  19. Kvällspigg.
  20. Morgontrött kanske beror på punkten ovan;)
  21. Undersköterka som är spruträdd. Gör det man måste.
  22. Ville bli barnmorska hjärnkirurg psykolog och rallyförare som barn.
  23. Inget blev jag och inte har jag körkort.
  24. Kör Eu moppe.
  25. Utan körkort=/
  26. Sjunger i duschen hellre än bra.
  27. Har två fadderbarn.
  28. Har en fadderhund ochså.(Shebba)
  29. Älskar barn. Dom är så ärliga och ställer så mycket frågor.
  30. Gråter lätt. Men inte gärna bland andra.
  31. Gillar barnprogram. Man ska ha barnasinnet kvar.
  32. En favorit är trolltider
  33. Köper ofta barnfilmer.
  34. Älskar att läsa Bamse.
  35. Älskar lever,fiskbullar,vitlök och svamp
  36. Lagar mat nä hu så trist
  37. Tycker inte om kålpudding,kåldolmar,surströmming,sill och blodpudding BLÄHHH
  38. Godis ingen gottegris
  39. Ska jag äta godis ska det vara lakrits
  40. Till bio tv eller annat äter jag helst popcorn
  41. Jag är en sommar flicka
  42. Snö nja saknar backarna i norr väldigt sällan:/
  43. Gillar inte snö slasket här nere i stockholm
  44. Tycker om att resa.
  45. Turkiet är en favorit.
  46. Älskar att flyga kittlar kul i magen.
  47. Tv?? Ett måste är BUFFY!!!Som inte sänd längre
  48. Spike i Buffy är ju så läcker
  49. Mist endel vänner och bekanta
  50. Läser det mesta om döden
  51. Är inte besatt
  52. Gjort en minnes sida till min kompis Daniel
  53. vatten öl och vin drickare
  54. Whisky likör och rom äck
  55. Lyssnar på allt.. Allätare
  56. Gillar inte Jazz och blues.
  57. Avskyr skitsnack.
  58. Lögner.
  59. och krig.
  60. Tror på ödet.
  61. Älskar fota.
  62. Hellre än bra.
  63. Ont i ryggen till och från.
  64. Går på massage och använder heat lotin från aloevera.
  65. Älskar smycken som består av kors.
  66. Tror det beror på alla nära och kära jag misst.
  67. Kors ger mig styrka och tro att de är med mig.
  68. Inte kristen nej nej. (Men döpt och konfirmerad.)
  69. Har 2 piercingar 1 i tungan och 1 i naveln och 6 hål i öronen.
  70. Haft i näsan näsan läppen naveln och ögonbryna när jag var yngre.
  71. Vill och ska tatuera mig har bara inte bestämt mig för vad?
  72. stoltast över min mamma.
  73. Älskar blommor
  74. Favoriten är Rosor Dahlia och Pion.
  75. Inomhus är det porslinsblomma och hibiskus.
  76. Gillar fiska men inte trä masken på kroken och slå ihjäl fisken.
  77. Djurvän som man är.
  78. Favorit färg svart som alltid men även i en nu period rosa och gult.
  79. Skriver dikter.
  80. Vill ge ut en diktbok någon gång.
  81. Högsta drömmen är att starta ett "zoo" dit djur som ingen längre vill ha kommer och jag medlar dem vidare till ett kärleksfullt hem.
  82. Jag ger pengar till hemlösa.
  83. Köper vantar till a-lagare.
  84. Bär linser dygnet runt.
  85. hatar glasögon då jag burit dem sen jag var 2 år gammal.
  86. Många bollar i luften samtidigt.
  87. Kan inte sitta still.
  88. Energisk. Enligt vänner. Vad vet jag??
  89. Pratsam och social.
  90. Gillar att träffa nya människor. Speciellt roligt människor med annan kultur.
  91. Present tjej. Älskar att överaska med små gåvor.
  92. Älskar även att öppna presenter. Blir som ett barn på julafton och födelsedagar.
  93. Håller på att lära mig turkiska och Gotlänska.
  94. Bästa filmerna genom tiderna är helt klart Titanic, the crow, grease, jeanne d´arc och dirty dancing.
  95. Gillar skräckfilmer.
  96. Mysigt att mysa till en skräckfilm..
  97. Älskar läsa på andras sidor på nätet. Man lär sig saker hela tiden.
  98. Älskar att leva
  99. Tiden är knapp använd den väl.
  100. Jag undrar om någon läst hela min 100 lista?? Skulle vara intressant att veta!
1