校長的話     student.girl.gif (1721 bytes)

 line12.gif (3750 bytes)

點呀~?係咪好有新鮮感呢~?今次 update 認真大工程呀~
差唔多全部野都有改動呀...做到我成隻積咁呀...陰公~

今次加左好多野呀~好似有個''接待處''介紹下我間靚靚
校舍...又有''最新消息''喎~~校長室方面...就加左
''校長鍾意''同埋''校董會''...得閒去''哨''下啦~

最正既都算係多左個 5C 班房~ 而入面既 ''C人空間''
仲可以俾各位 5C 既朋友傾下計又或者聯絡下搞下
活動咁...希望大家都多多支持啦~~ ^^

仲加左康樂室...觀星閣...社工室同埋圖書館...
記得多多支持呀~~ 噓~~

arigato.gif (1865 bytes)

最後...好希望好希望大家可以俾下面睇完我個網頁
之後...去''廁所''盡情發洩你對呢個網頁既不滿...
咁當然最好都俾番 d 鼓勵過我咁啦~~

line31.gif (3778 bytes)

勞煩哂...勞煩哂...^^    下次更新日期 : 未知喎

 你今日簽左未呀~?    想睇就去接待處第二頁啦~噓

  Yeah~!人數越黎越多喇..   自2000年5月1日 ~~本校成立以來...已經有 位學生喇

 唔該哂呀..^^得閒請食飯啦..^^   o係度要多謝曾經幫過我手整 lee 個網頁既朋友...

                                                           因為我之前真係乜都唔識.....佢地都唔嫌我煩....

                                                           好詳細咁教我....例如..Tannie...細路......

                                                          多謝 提供日記本 CGI 程式

                                                         

      ∮有福同尋有禍願意分...∮ 本校校歌 : 魔女宅急便主題曲一飛衝天去...一飛衝天去...小小穿梭機... ( 即係首頁o個首囉 ~~ )  ∮美好前程跟我再追尋...∮

睇下校長專訪丫-->

接待處校長室校務處低Bee班房5C班房電腦室音樂室

家政室美術室康樂室觀星閣社工室圖書館廁所靚廁所

Hosted by www.Geocities.ws

1