唱遊正 Pop

                 小妹好鍾意聽歌架...尤其是 pop 啦~~又好鍾意''焚機''...開到鬼死咁

                大聲先夠 feel~^^~我諗在座各位同學都可能會好似我咁卦~??? ^^

                有時聽到 d 好聽既 pop ...真係會好想同大家分享o下架...而家我都算

                還左心願啦~希望大家會鍾意我既推介啦~ ^^(我會多d推介d另類

    d既歌∼咁可能會冇咁悶∼唔會講黎講去果幾首∼)

               BeeBee 推介 :

自己發電~ 苦家上下~

好得意丫~~都唔知呀芝食咩大既~~

把聲玩得咁盡既~??

like.gif (1159 bytes)K歌之王 ~ Eason

呢首歌都唔駛我多作介紹啦掛~??????

我最鍾意佢夠特別~~ 將咁多首正歌既歌名同 melody 都配合得咁好~~

真係" 有創意 我鍾意"

單眼皮女生~ 中國娃娃~

冇錯~~首歌係有d "嘈" ( 如果你冇聽開rock 既話)~~

但係真係好鬼死cute 好鬼死正~~

BeeBee 真係狂鍾意呢首歌~~

唔怪得 Aaron 都"立" 左黎用啦~~

 

1984 ~swing~

好正呀~~

好好聽~~ d melody 超正~~

果然係 Eric Kwok 既樂隊~~ 呢首歌確實冇令人失望~~~

唔聽走寶呀~~

衣草

一首好悅耳既作品~

之前一輪rave party 式既疲勞轟炸後, 再聽呢首歌, 簡直就如一股清泉!

一路都覺得kelly岩唱呢類抒情歌多d, 而呢首kelly亦唱得恰度好處

( 想奉勸正東一句: 見好就收~~快歌流行原素係有~~但都唔能夠忽視耐聽度,

餐餐plug快歌會害死個歌手架~~況且kelly唱快歌有個缺點好似d音樂好強勁..

但佢把聲就好雞仔咁)  (text : lris )

準備好了沒有

幾正丫~melody輕快, 歌詞又爽, 加埋siu亞軒既演繹 ....mm..好高分!

不過呢首歌唱K都幾難架~~唱到好索氣架! ^^ (text : Iris )

花火

gigi 第一首自己作曲填詞既作品~

好一貫gigi style, 雖然曲就唔係話特別出色, 但睇唔出gigi都填得一手既有性格既詞喎~

肯嘗試自己做首歌出黎~~呢份誠意值得欣賞!   (text : Iris )

最後的歌

個人非常極之好鬼鐘意呢首歌~! 編曲好正!!

成首歌最特別就係冇副歌~冇重複架~

陳輝陽好野!

D詞又好鬼傷感喎~~真係……真係太鐘意呢首歌喇!! (text: Iris )

  祝君好~~Chilam
                        實在係太太太好聽喇...套電視又好睇到不得之了喎~~
                        聽首歌會令人諗番起''十月初五的月光''...好有 feel 呀

bread.2 hair.gif (1979 bytes) 棉胎~~柏芝
                       好好聽~~ d 旋律又好正∼∼佢唱得好''肉緊''呀∼

  香薰戀愛治療~~ Kelly
                        呢首歌雖然未 plug ~~但係我個人就好鬼鍾意 lor~~
                        基本上佢隻新碟好多首都好好聽~~

like.gif (1159 bytes) 暖色~~Candy
                       好好聽呀...又係唱得好''pair'' ~正 !!

   一千次日落~~安仔
                       好正好正既慢歌∼∼俾十個''正''佢~

    快活在可樂天~~余力姬構
                      好輕快既一首歌...唱得有 d 盧巧音既影子...原來真係 Candy 有份
                      作曲架~~而餘力姬構就係由陳輝揚同余力姬''合辦''既...以前因葵
                      都係''姬構''既一份子架...不過而家走左之嘛~初聽可能會覺得首歌
                      另類...不過我就覺得好得意 lor~

     你想愛誰就愛誰~~歐陽菲菲
                      冇錯...佢把聲的確好低沈...或者可以叫做粗啦~~不過呢首歌 d 旋
                      律真係好正...節奏感好強...我 d fd  都好 like 呢首歌架∼其實我自
       己就好鍾意阿 Mark 近期既跳舞作品 lor~~而呢首就係首選啦∼

       
 
一擊即中~~霆鋒
          雖然我叫做係佢 fans ∼但係我覺得之前果首一了百了真係唔多惦
        lor~呢首絕對好好多∼ ^^ 我覺得佢唱歌都算有個人風格喇~~
                      佢d歌一聽就知係霆鋒出品啦~而呢首歌就好係 for人plug 架lor~

  最熟悉的陌生人~~蕭亞軒
       新人黎講佢都算唔錯喇∼起碼唱 live 都備受好評先啦∼而呢首歌
       係計''突然想起你''之後另一派台作品∼都好好聽架∼ ^^

     深藍~~Candy
       咪睇呢首歌咁靜呀∼都係阿 Mark 作架∼共實初聽我都唔係咁鍾
       鍾意呢首歌架咋∼不過越聽越舒服∼係呀...好 relaxing 架∼ 

    大懶堂~~ LMF
                      好搞笑既一首歌∼         

    Ooops...i did it again ~~Britney Spears
                      唔∼點講呢∼?好聽 lor~ ^^

    Never be the same again ~~Mel C
                     都好好聽架~有冇人有佢既 real player或者 MP3可以 send 俾我呀~?

               

        BeeBee 歌評 :

           一人同遊~~柏芝
      柏芝好似有些微''壓住把聲''黎唱∼所以成首歌都唔大聲∼呢首歌
      係霆鋒作既∼不過我覺得霆鋒有時作曲都麻麻∼好似''曝光''咁啦
      成首歌都係果幾句咁∼咁當然佢都有好多好既作品啦∼好似''未
      簽收''都好正呀∼

             黑色領帶~~阿東
      第一次聽既感覺∼真係阿東唱既∼?

            全日愛~~Leon
      嘩∼用舒淇做 MTV 女角∼好型喎∼不過d歌迷就唔係咁 like 啦~
                        佢仲彈左句 ''男人既野女人唔好理''∼嘩∼博抄都唔駛咁架 bor~


睇下''廣告歌仔''先-->

 

接待處校長室校務處低Bee班房5C班房電腦室音樂室

家政室美術室康樂室觀星閣社工室圖書館廁所靚廁所

Hosted by www.Geocities.ws

1