唱遊正
Pop
![]()
小妹好鍾意聽歌架...尤其是 pop 啦~~又好鍾意''焚機''...開到鬼死咁
大聲先夠 feel~^^~我諗在座各位同學都可能會好似我咁卦~??? ^^
有時聽到 d 好聽既 pop ...真係會好想同大家分享o下架...而家我都算
還左心願啦~希望大家會鍾意我既推介啦~ ^^(我會多d推介d另類
d既歌∼咁可能會冇咁悶∼唔會講黎講去果幾首∼)
![]()
BeeBee 推介 :
自己發電~
苦家上下~
好得意丫~~都唔知呀芝食咩大既~~
把聲玩得咁盡既~??
K歌之王 ~ Eason
呢首歌都唔駛我多作介紹啦掛~??????
我最鍾意佢夠特別~~ 將咁多首正歌既歌名同 melody 都配合得咁好~~
真係" 有創意 我鍾意"
單眼皮女生~
中國娃娃~
冇錯~~首歌係有d "嘈" ( 如果你冇聽開rock 既話)~~
但係真係好鬼死cute 好鬼死正~~
BeeBee 真係狂鍾意呢首歌~~
唔怪得 Aaron 都"立" 左黎用啦~~
1984 ~swing~
好正呀~~
好好聽~~ d melody 超正~~
果然係 Eric Kwok 既樂隊~~ 呢首歌確實冇令人失望~~~
唔聽走寶呀~~
薰衣草 一首好悅耳既作品~ 之前一輪rave party 式既疲勞轟炸後, 再聽呢首歌, 簡直就如一股清泉! 一路都覺得kelly岩唱呢類抒情歌多d, 而呢首kelly亦唱得恰度好處 ( 想奉勸正東一句: 見好就收~~快歌流行原素係有~~但都唔能夠忽視耐聽度, 餐餐plug快歌會害死個歌手架~~況且…kelly唱快歌有個缺點…好似d音樂好強勁..但佢把聲就好雞仔咁) (text : lris )
準備好了沒有 幾正丫~melody輕快, 歌詞又爽, 加埋siu亞軒既演繹 ....mm..好高分! 不過呢首歌唱K都幾難架~~唱到好索氣架! ^^ (text : Iris )花火
gigi 第一首自己作曲填詞既作品~ 好一貫gigi style, 雖然曲就唔係話特別出色, 但睇唔出gigi都填得一手既有性格既詞喎~ 肯嘗試自己做首歌出黎~~呢份誠意值得欣賞! (text : Iris )最後的歌
個人非常極之好鬼鐘意呢首歌~! 編曲好正!! 成首歌最特別就係冇副歌~冇重複架~ 陳輝陽好野! D詞又好鬼傷感喎~~真係……真係…太鐘意呢首歌喇!! (text: Iris )
祝君好~~Chilam
實在係太太太好聽喇...套電視又好睇到不得之了喎~~
聽首歌會令人諗番起''十月初五的月光''...好有 feel 呀
棉胎~~柏芝
好好聽~~ d 旋律又好正∼∼佢唱得好''肉緊''呀∼
香薰戀愛治療~~
Kelly
呢首歌雖然未 plug ~~但係我個人就好鬼鍾意 lor~~
基本上佢隻新碟好多首都好好聽~~
暖色~~Candy
好好聽呀...又係唱得好''pair'' ~正 !!
一千次日落~~安仔
好正好正既慢歌∼∼俾十個''正''佢~
快活在可樂天~~余力姬構
好輕快既一首歌...唱得有 d 盧巧音既影子...原來真係 Candy 有份
作曲架~~而餘力姬構就係由陳輝揚同余力姬''合辦''既...以前因葵
都係''姬構''既一份子架...不過而家走左之嘛~初聽可能會覺得首歌
另類...不過我就覺得好得意 lor~
你想愛誰就愛誰~~歐陽菲菲
冇錯...佢把聲的確好低沈...或者可以叫做粗啦~~不過呢首歌 d 旋
律真係好正...節奏感好強...我 d fd 都好 like 呢首歌架∼其實我自
己就好鍾意阿 Mark 近期既跳舞作品 lor~~而呢首就係首選啦∼
一擊即中~~霆鋒
雖然我叫做係佢 fans
∼但係我覺得之前果首一了百了真係唔多惦
lor~呢首絕對好好多∼ ^^ 我覺得佢唱歌都算有個人風格喇~~
佢d歌一聽就知係霆鋒出品啦~而呢首歌就好係 for人plug 架lor~
最熟悉的陌生人~~蕭亞軒
新人黎講佢都算唔錯喇∼起碼唱 live
都備受好評先啦∼而呢首歌
係計''突然想起你''之後另一派台作品∼都好好聽架∼
^^
深藍~~Candy
咪睇呢首歌咁靜呀∼都係阿 Mark
作架∼共實初聽我都唔係咁鍾
鍾意呢首歌架咋∼不過越聽越舒服∼係呀...好
relaxing 架∼
大懶堂~~ LMF
好搞笑既一首歌∼
Ooops...i did it again ~~Britney Spears
唔∼點講呢∼?好聽 lor~ ^^
Never be the same again ~~Mel C
都好好聽架~有冇人有佢既 real player或者 MP3可以 send 俾我呀~?
BeeBee 歌評 :
一人同遊~~柏芝
柏芝好似有些微''壓住把聲''黎唱∼所以成首歌都唔大聲∼呢首歌
係霆鋒作既∼不過我覺得霆鋒有時作曲都麻麻∼好似''曝光''咁啦
成首歌都係果幾句咁∼咁當然佢都有好多好既作品啦∼好似''未
簽收''都好正呀∼
黑色領帶~~阿東
第一次聽既感覺∼真係阿東唱既∼?
全日愛~~Leon
嘩∼用舒淇做 MTV 女角∼好型喎∼不過d歌迷就唔係咁
like 啦~
佢仲彈左句 ''男人既野女人唔好理''∼嘩∼博抄都唔駛咁架 bor~