student.boy.gif (1467 bytes) 5C班房 student.girl.gif (1721 bytes)

line32.gif (4683 bytes)

        上堂實錄 :

                    ''好喇...打開本書第XX頁...'' 教中文既鄧sir (人稱''兔佬'')幾乎
                     每堂都例牌講呢句...仲要一路叫人打開書一路幫坐響第一
                     個位既仁兄/仁姐揭埋...

                     佢講書之餘都好鍾意講下題外話...我仲記得有次教緊''我看
                     大明湖'' 佢又響度講自己點睇大明湖...又話大明湖點靚點靚
                     ...講到興起佢仲使出佢至''耍家''既本領黎招''口沬橫飛''~~(無
                     計啦~佢講書實在太投入喇∼^^∼)跟住我又口多多咁督爆佢
                     話報紙講而家大明湖有污染喎...搞到佢非常之咁尷尬...諗番
                     都想同阿sir 講番聲唔好意思...

                     不過我都唔算成日窒佢架喇...阿 Billups 就真係成鬼日窒佢
                     喇...講真丫...以前有時會覺得佢好無聊...成日上堂窒先生...
                     仲要抵死到會俾 d 先生窒番轉頭...但係升左上 form 6... d 人
                     全部唔出聲... d 堂悶到出汁...先覺得其實有 d 人講下野仲好.

       阿 sir 手字都幾''龍飛鳳舞''架...成日上堂都響黑板度露兩手~
       佢又勁鍾意響d字隔離畫圓圈仔∼好搞笑架∼

        佢成日都會講d做人既道理俾我地聽...叫我地做人要光明
      磊落云云...佢又會慨嘆而家d後生講野冇d中氣∼可惜
      阿 sir 已經唔響度教 lu~唔可以聽多d佢既格言啦∼ 

                      P.S.最近去舊年既 3D Homepage...見到一篇鍾蓮花老師既
                      專訪...內有一段講及 Miss Chung 同兔老師的''relationship''
                      (響尾二個段...) 大家不妨去''哨''下... ^^

                      英文 Miss Ng 又好鬼好人...成日都俾我地''恰''...基本上都係
                      一個好 Miss...最差勁既地方相信係佢既班主任堂...實在係
                      太過悶喇... ^^``Miss 實在係太過認真地去上班主任堂∼唉
      有時仲濫用班主任堂去上英文添呀∼陰公...

                      Miss 唔知係咪教英文教到上哂腦...佢 d 中文反而唔多惦...
                      講中文只係稍微比外國人講中文好少少...聽佢講中文硬係
      覺得怪怪地咁...

      Miss Ng 唔知係咪俾人既感覺柔弱得滯...所以偶然串錯字
      都會俾我地班個 Martin (此乃勁人...)勁窒...真係好慘∼

       記憶中 Miss 好似係唔識嬲人既...無論d人有幾唔 arm 佢
       都最多會扮嬲...唔夠兩秒又忍唔住笑番...都惡唔出d咩樣^^

        Econ 既梁 sir 又好好人架喎∼上堂又鬼死咁搞笑喎~decon
        又勁喎∼好有料架...唔係你估~!d人好鍾意叫佢做壽星公
        ...

        最記得個時冇seating plan ~佢又唔多認得我地d名∼於是次
      次叫親人答問題都要叫''第幾行第幾個''∼跟住又成日叫錯
      廖德恩個名∼成日叫左做''廖恩德''...叫陳浩賢又叫錯做''
                       陳可怡''...好惹笑~

                       佢成日都神出鬼沒來無影去無蹤∼入左課室你都未必知∼
      勁∼!!

                      佢教econ 教得好好∼就係人都知架啦∼但係好成點又講唔
      出∼不過好多人出左去讀 form 6 個d就勁 praise 梁 sir lor.

        教 Maths 既係嚴sir ( 人稱嚴蛇 ) 都幾高大靚仔架∼但係佢
                      就堅稱自己冇女友喎...(信不信由你∼^^∼)偶然佢都會執
      得好正咁番學...我地又八喎∼問佢做乜啦∼點知佢話要去
        ''相體''喎...

                      聽聞佢有個阿哥∼響青衣做醫生...(我地真係八得好交關
      呀呵∼?)似乎兩兄弟都撈得好惦咁喎...

                       鬧人∼?當然有試過啦∼佢鬧起人上黎都可以好惡架∼
       有次俾佢鬧完之後成班都唔敢出聲呀∼

                      佢都有玩開icq架~試過有次考試前夕我同個 fd online on 到
      好夜∼佢都有講笑咁叫我地快d溫書∼嚇到我即刻 off  呀
                       ^^...哎呀∼講到佢好惡死咁添...其實平時佢都好 nice 既∼

                      教 geog 既曾 sir 係我地 form 4 既班主任∼佢成日都話會帶
      我地出 trip 架∼但係講左兩年都...嘿嘿
                           
cunning.gif (1821 bytes)
       地理呢一科不嬲都比較悶∼多人釣魚唔多出奇∼∼但係
      陳君德就成日因為咁而俾阿 sir 叫∼唔知係咪唔服氣啦∼
      佢 CE geog 羅左條 A 呀∼

     後記 :

                 老老實實丫...以前 5c 的確好唔團結...有咩比賽都勢必包艇
                      ...大家都冇心搞好5c 既...而且 d 人其實都分得幾散...令人
                      感動既事更加冇乜發生過...不過當你同大家分開左...少聯
                      絡既時候...你就會自不然諗番起佢地...自然會想同佢地聚
                      下...希望可以搞番 d 活動啦~~

 

 

接待處校長室校務處低Bee班房5C班房電腦室音樂室

家政室美術室康樂室觀星閣社工室圖書館廁所靚廁所

Hosted by www.Geocities.ws

1