1974 - 1979

 

1974 | 1975 | 1976 | 1977 | 1978 | 1979

Nynke Brouwer, jan 2005, New Zealand 
 
home

1974 - 1979

1980 - 1989

1990 - 1999

2000 - 2009

2010 - 2019
Geboren op 14 februari 1974, een donderdag om 11:10 (ik denk eigenlijk 11:11 omdat dat een veeel leuker getal is, maar ja, dat zullen de zusters wel niet gedacht hebben). Lekker in de winter. Geen idee of het koud was, maar dat moet haast wel. Helaas te vroeg geboren en ik mocht fijn een weekje of 6 in het ziekenhuis in een warmhoudbak liggen. Mijn moeder (Wilma) mocht al wel naar huis, zodat mijn vader (Pier) elke dag op en neer kon fietsen naar het ziekenhuis om mijn eten (melk) te brengen. lief he?

Ben ergens in mei 1974 gedoopt, zijn foto's van, moet ik eens opzoeken.

een eigenwijs klein dreumesje met blond haar en grote blauwe ogen. die altijd maar mijn broer liep te immiteren omdat ik ook wilde kleuren, leren lezen en schrijven, etc. kleuterschool en Snoopy. Lavendelstraat in Apeldoorn. Bananen eten bij opa en oma. groene schoentjes hebben en o zo trots zijn. niet zonder zijwieltjes willen fietsen, maar dit allang aan het doen was. de fijne opmerking: 'en ik kan het niet, ik wil het niet en ik doe het niet!' was geboren. ha ha ha :)

En ja, 1974 is ook het jaar dat ABBA het song festival won, hoewel ik daar natuurlijk niets meer van kan herinneren. (gelukkig?) President van de US of A (Nixon) trad af na het Watergate schandaal. Nederland's voetbal elftal deed het wel aardig geloof ik.
  Born on Febraury 14th 1974 at 11:10. A bit earlier than expected, and had to stay in the hospital for a few weeks. My mum was home at that time, so my dad had to cycle to the hospital every day to give the nurses the milk for me. The years when I was a cute little kid, unaware of the world around me. Just me and my little bike with side-wheels. But I'll post that story on this page later on. I'll try and dig up some pictures of me as a blue eyed blond angel. honestly, I was. Well, may be I wasn't but I kinda looked like one.

During these years I lived in Apeldoorn, in the Lavendelstraat. Don't remember much of it, ofcourse. But I do know the school and the garden and the winter with the sledge. And wanting to know how to read and write because my brother could. How annoying that must be, to have a little copycat as a sister.

I also got my 2 swiming diploma's I think, with rings with little ladybugs (lieveheersbeestje) on them as presents. Unfortunately I liked to chew on them (nervous twitch?) so my dad had to cut them off. Snif. I think he kept them somewhere in the 'blauwe bak' in the garage with all his tools. Maybe I should get a new one and see if I can keep that one alive.

 
  
Nynke Brouwer
� browny 11.04.2006
Hosted by www.Geocities.ws

1