Το φυσικό χρώμα των δοντιών του κάθε ανθρώπου βρίσκεται σε αρμονία με το χρώμα του προσώπου και όλη την αισθητική εικόνα αυτού.

Το φυσικό χρώμα των δοντιών αρκετές φορές αλλάζει με την πάροδο της ηλικίας ή μετά από κάποια θεραπεία.

Πολύ συχνά όμως προκαλείται αλλαγή του χρώματος,που δημιουργεί αισθητικά προβλήματα στον ασθενή,από διάφορα εξωγενή ή ενδογενή αίτια.

Στα εξωγενή συμπεριλαμβάνονται το  κάπνισμα,τσάι,καφές,ενώσεις σιδήρου,όταν χρησιμοποιούνται ως τοπικά αντισηπτικά,οι τραυματισμοί των δοντιών  κ.α

Τα ενδογενή αίτια είναι αυτά που δρουν όταν σχηματίζονται τα δόντια ή και μετά από την σχηματισή της.

Κατά τον σχηματισμό των δοντιών είναι οι τετρακυκλίνες,γενικές νόσοι,συγγενής πορφυρία κ.α,υποπλασία της αδαμαντίνης και της οδοντίνης.

Τα αίτια που δρουν μετά είναι η τερηδόνα,η πολφική αιμορραγία,διάφορα οδοντιατρικά υλικά καθως και η ηλικία.

Η λεύκανση των δοντιών έχει αρχίσει να απασχολεί τους οδοντίατρους και τους ασθενείς πάνω από 100 χρόνια.Η πρώτη αναφορά γίνετε το 1877.

Ο μηχανισμός του αποχρωματισμού δεν είναι απόλυτα γνωστός και είναι πιθανόν για δυσχρωμίες από διαφορετικά αίτια να διαφοροποιείται.Η διαδικασία όμως περιλαμβάνει πάντοτε οξείδωση η οποία απελευθερώνει τα μόρια που προκάλεσαν την δυσχρωμία.Από αυτό συμπεραίνεται ότι ο βαθμός αποχρωματισμού εξαρτάται από την ικανότητα του παράγοντα αποχρωματισμού.

Η λεύκανση των δοντιών δεν έχει τα επιθυμητα αποτελέσματα σε όλες τις δυσχρωμίες.

Έτσι ενώ έχουμε καλά μέχρι πολύ καλά αποτελέσματα σε δυσχρωμίες που οφείλονται στα εξωγενή αίτια όπως ο καφές το τσάι το τσιγάρο σε ενδογενή αίτια όπως ελαφριά δυσχρωμία από τετρακυκλίνες,φθορίαση,από νέκρωση του πολφού.

Αντιθέτως σε βαριά δυσχρωμία από τετρακυκλίνες και σε περιπτώσεις υποπλασίας της αδαμαντίνης είναι μάλλον δύσκολο να έχουμαι τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η μέθοδος είναι ακίνδυνη για τον ασθενή .

Τα αποτελέσματα είναι αναλόγως το υλικό που χρησιμοποιούμε και την δυσχρωσία

Πάντα πρέπει να γινεται με την επίβλεψη του οδοντίατρου ή γίνεται στο ιατρείο ή στο σπίτι.

Σπάνια υπάρχει ευαισθησία στο κρύο και μόνο για μερικές μέρες

Κρατάει αρκετό καιρό λιγότερο σε καπνιστές και σε όσους πινουν καφέ και τσάι

Ποτέ δεν την κάνουμε μόνοι μας ούτε διαλέγουμε από μόνοι μας τα υλικά που θα χρησιμόποιήσουμε γιατί μπορεί να κάνουμε ανεπανορθωτη ζημιά στα δόντια και στα μαλακά μόρια της στοματικής κοιλότητας

 

ΑΡΧΙΚΗ  ΣΕΛΙΔΑ

ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΜΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑ

ΟΥΛΙΤΙΔΑ

ΚΑΚΟΣΜΙΑ

ΤΕΡΗΔΟΝΑ

ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ

ΦΘΟΡΙΟ

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

ΠΡΟΛΗΨΗ

 

 

 

1
Hosted by www.Geocities.ws