Σε όλους μας έχει τύχει η αναπνοή μας να μυρίζει τόσο πολύ που ακόμα και εμάς τους ίδιους να μην μπορούμε να την αντέξουμε.

Πρέπει να γίνει σε όλους μας τρόπος ζωής και να καταλάβουμε ότι το πλύσιμο των δοντιών είναι απαραίτητο και για την υγεία των δοντιών μας.

Τις περισσότερες φορές η κακοσμία του στόματος οφείλεται σε:

Κακή στοματική υγιεινή
Τερηδόνα
Οδοντική πλάκα
Ουλίτιδα,περιοδοντίτιδα
Τσιγάρο
Φλεγμονές του στομάχου

Η λύση για να αντιμετωπίσουμε την κακοσμία αν δεν οφείλεται σε ιατρικές παθήσεις είναι πολύ απλός

Βούρτσιμα των δοντιών και της γλώσσας τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα πρωϊ βράδυ
Χρησιμοποίηση οδοντικού νήματος και φθοριούχου διαλύματος
Επίσκεψη στον οδοντίατρο για αποτρύγωση(καθαρισμό) και έλεγχο για τερηδόνα,κάθε 6 μήνες
Μείωση του τσιγάρου και του καφέ

 

ΑΡΧΙΚΗ  ΣΕΛΙΔΑ

ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΜΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑ

ΟΥΛΙΤΙΔΑ

ΤΕΡΗΔΟΝΑ

ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ

ΦΘΟΡΙΟ

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

ΛΕΥΚΑΝΣΗ

ΠΡΟΛΗΨΗ

 

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1