|
|
| Σε
όλους μας έχει τύχει η αναπνοή μας να
μυρίζει τόσο πολύ που ακόμα και εμάς
τους ίδιους να μην μπορούμε να την
αντέξουμε.
Πρέπει να γίνει σε όλους μας τρόπος ζωής και να καταλάβουμε ότι το πλύσιμο των δοντιών είναι απαραίτητο και για την υγεία των δοντιών μας. Τις περισσότερες φορές η κακοσμία του στόματος οφείλεται σε:
Η λύση για να αντιμετωπίσουμε την κακοσμία αν δεν οφείλεται σε ιατρικές παθήσεις είναι πολύ απλός
|
|
| |