المقاتل سموك SmokeWarrior
هوى اصحابى (هىهىهى)
اعتقد انكم اتنخئتم من
الكلمه ديه و زى ميكون
مفيش غيرها للتعبير عن
السلام ، و دى بتكون اول
كلمه فى اىىىىى حلقه مع
شويه كلام مكرر مثل:-
هوى اصحابى ،فى الحلقة
الى فاتت شوفتوا ازاى
قدرت اغلب العصابه الى
كانت عايزه (تقتل ا،
تسرق ا،تخطف ....) .... - اى
حاجه باه مهو بكار
بقى هوه الحاكم الناهى
فى النوبه و دمياط
والجيزه و الهرم واىىى
حته
بصراحه مش عارف اذا كان
(وشه) نحس ! ولا ايه -
كل ما يروح فى حته يعمل
مغامره ،و المفروض ان
المغامره ديه رهيبه زى
ماهو بيقول ، بس ع
العكس
تماما بتبقى عبيطه ااا
، فاكرين (الولا امير)ياه
ه ه دا مكشوف عن قفاه
الحجاب (قال ايه ) ممكن
تكون الاضاءه هى اشاره
للعصابه لتبديل قنابل
للصيد الغير مشروع ( و
كأن اولا امير واحد م.
لاء واحد ايه دا كأنه
رئيس العصابه شخصيا ، و
بعدين تتطلع الحكومه
كات عارفه ايوه كات
عرفه
بس -منفضه- اوم لما نور
الفانار الى برضه ولاعه
الولا امير فى البدايه
بطريقه -همبوكيه- و احنا
عديناها بمزاجنا ، حصل
ايه خير الله ما اجعله
خير ) الحكومه هجمت
بالمركبه اللولبيه
متغيره الشكل و الحجم و
السرعه
وقبضت على العصابه الى
الاجانب كانوا طرف فيها
(ميس خيه ديه يا خبيبى
ال إشاره ، فخمتوا
خبيبى) طب لما هما اجانب
مع بعض على مركب لولبيه
برضه ما يتكلوا انجليزى
؟!!! و طبعا السيناريوا
الرهيب ده و بواسطه
المدام منى ابو النصر
ربنا يخلهالنا يا رب هى
و انكل بكار عاملوا الى
فات ده على 3 حلقات -
يعنى الواحد مش عارف
يقول ايه
يعنى لا قصه ولا رسم عدل
ولا اصوات (استنه
هنااااا)
اصوات !!!!!!!!!!!
اعتقد ان ممثلى الاصوات
5 ولا 6 يعنى مثلا الى
عمل دور (كوزى الى مش
عايزين نفتح مواضيع م
نتكلم عنه هوه هو الى
عمل حرامى فى 13 حلقه
وهو كمان عمل حبظلم مع
السندباد و حاجات
كتيييير م الشكل ده )
يعنى انا مش عارف لو
اتكلمنا عن
رشيده (هانم) الى ناقص
لها لسان بشرى و تتكلم
احسن مننا و الى قرفت
اهلى على مدار ال30 يوم
الى فاتو!
ولا (كوزى) القرد
الفضائى ،ولا (الولا
امير) ولا (سرقه الهرم
الى وضحت ان
عموا الشاويش الى قاعد
و الامن على الهرم كلهم
حمير حصى! و مبيشوفوش
طبعا إذاى يعنى يرفعوا (موركب
الشمس-على راى ا/بكار )
بطياره
(هبلةكوبتر-جرافيك ايه)
من غير ما حد يشوفها ولا
حتى حد فى الشارع مثلا
وعلشان عندهم حته مثال
حاهز
(templete)
جاهز للعربيه الجرافيك
الى احنا
شوفناها قرفونى بيها فى
اى حتى تستدعى اى عربيه
حاجه تفلء
المهم ، اصلى لو فتحت فى
كل حلقه مش هنخلص و الى
ذاد و غطى انى عرفت
ان المسلسل الهايل ده
الى اسمى بكار باشا
الدقيقه منه و من حلاوه
دمه
الى زى السكر على قلبنا
ب 4500 جنيه ، لولا ان
احنا ع (الانتر تت-هىهى)
كنت حاءول كلمه وحشه !!
يعنى الدقيقه ب4500 جنيه
و نص الشعب بياكل
فى موائد رحمن و النص
التانى مش لاقى ياكل
اساسا ، و كمان
ميستاهلش
عارفين لو مثلا اشترينا
فيلم جاهز من والدديزنى
او اى شركه همبوكيه
هيكون اجمل و اظرف و
احلى مليون مره من عموا
الاستاذ المبجل بكار
مثلا
عندك بطوط ده مكانش
بيفتنى حلقه منه و كنت
بستمتع فعلا بيه و
بتمنى
حتى اشوفه تانى ولو
مكرر و كمان الفيلم
المدبلج بتاع الغابه
الى جه
(كا و لوى و هادى و شرى و
ب..) كان ظريف جدا بالذات
(هريدى و صميده)
كان فى غايه الجمال ،
حاجه فعلا يحبها الكبار
و الصغار، هما الى
بيرسموا بكار دول ايه ؟
فاكرين ان الاطفال
المصريين عبط للدرجادى
؟؟
دا لا لطول ولا تنسيق
الجسم و لا اى حاجه صح
مع انى عارف كويس اوى ان
فى
فنون جميله بيدرسوا
ماده التشريح مخصوص
علشان يرسموا الجسم
بتنسيق
صح ، حتى الافلام
الكرتون الاجنبيه ممكن
تعمل واحد بعضلات رهيب
و حجمه
رهيب بس ما تحسش انه
مرسوم غلط خالص زى عموا
بك بك !!
المهم انا حموت نفسى
اخنء بكار ده و اموته و
قطع جزمته ال
)X-Larg(ده
محمد شحاته
واى اضافات جديده ارجوا
ان ترسلو لى
و ان شاء الله المره
الجايه اكتب عن (اوان
الورد ) الى قرفونى بيه
ف
التليفزيون و اى حاجه
عايز تتكلم عليها ابعت
بس
وع العموم الفقره ديه
اتصورت عايز تزيع قول
زيع مش عايز برضوا
حنزيع
---------------------------------------------------------------
الرجل الشبح
عندما سألناه عن بكار
قال :
لقد اصبح بكار حديث
المدينة ، حيث ذاع صيته
فى البلاد وعلا شانه .
فقد حل محل الشرطة
واستطاع ان ينقذ
الاهرام
وكل يوم يمسك عصابة شكل
حاجة تجنن
المهم ان كل ما يمشى فى
حته يتكعبل فى حرامى ..
---------------------------------------------------------------
أمير مصر
ممم بكار انه مثلى
الأعلى فى الحياه لقد
تركت مذاكرتى وهجرت
اهلى وجيرانى من
اجله فانا انوى السفر
الى النوبة حيث اجد هذا
البطل الشجاع فمن منا
لا
يعرفه لقد اتى امس
الاول وفد من جمبع
بلدان العالم متمثل فى (جاكىشان
و
اميتاب وجونته رافولته
و سلفستر ) واخرون من
المصارعون ..
كلهم جاءو للمثول بين
قدميه المفرشحتين
ذواتا الاشكال الغريبة
.
|