ATEİST
Ateist bir adam bir gün ormanda geziyor ve etrafındaki güzelliklere
bakıyormuş.
'Evrim ne güzellikler yaratıyor!' diye düşünüp mest oluyormuş.
Aniden arkasında kocaman bir ayı belirmiş ve onu kovalamaya başlamış. Adam, bütün
gücüyle kaçıyormuş ama arkasına her baktığında ayının daha da yaklaşmış
olduğunu görüyormuş.
Dakikalarca süren bir kaçıştan sonra adamın ayağı yerdeki dala takılmış ve
düşmüş. Ayı, adamın üzerine atlamış, pençesini kaldırmış, tam vurmaya
hazırlanırken adam:
'TANRIM' diye bağırmış.
Bir anda zaman durmuş, ayı donmuş, orandaki nehir bile akmaz olmuş. Bir anda orman
kararmış ve gökyüzünden bir ışık hüzmesi adamın üzerine parlamış. Çok
derinden gelen ilahi bir ses adama:
-'Yıllarca bana inanmadım, yaratılışı kozmik bir kazaya bağladın, sana bu durumda
yardım etmemi mi istiyorsun? Seni sevgili bir kulum mu saymalıyım?', demiş.
Adam utanç içerisinde:
-'Biliyorum, bunca yıldan sonra dindar bbiri olmayı istemem haksızlık, ama belki AYIYI
dindar yapabilirsiniz.', demiş.
Ses:
-'Peki', diye karşılık vermiş ve ışık kaaybolmuş. Nehir tekrar akmaya başlamış.
Herşey eski haline dönmüş. Ayı pençesini indirmiş, iki pençesini de göğre doğru
çevirmiş, ve konuşmaya başlamış:
'Tanrım, senin rızkınla orucumu açıyorum, hamdolsun verdiğin nimetlere'
|
SANA
YOK
İyi giyimli,zengin görünüşlü bir adam bara gider.
-Hey barmen der.bana bir bira herkese benden bir bira.
Bardakiler adamı alkışlar.herkes memnun.ancak adam hesabı ödemeden gider.barmen bu
kadar zengin bir adamın bir daha geleceğini düşünür,aldırmaz.
Ertesi akşam adam yine gelir.
-Hey barmen der.bana bir bira herkese benden bir bira.
Yine hesabı ödemeden gider.barmen bir daha gelirse adamı dövmeye karar verir.adam yine
gelir,bu kez dayağı yer.
Ertesi akşam yine gelir.hey barmen der.bana bir bira herkese benden bir bira ama sana
yok.
Sen içince sapıtıyorsun!
|
MİNİBÜSLE
YOLCULUK
Adamın birisi şehirlerarası yolcu taşımacılığında kullanmak
üzere Ford minibüs satın alır. İlk sefere çıkacağı gün çok heyecanlıdır.
Yolcuları tepelemeye doldurur ve yola çıkar. Fakat minibüsü öyle hızlı
kullanmaktadır ki minibüsün en arka koltuğunda oturan 60 yaslarında bir ihtiyar amca
şoföre :
- 'Yavrum biraz yavaş gitsene kaza yapacaksın.' deyince şoför heyecanla,
' Beybaba sen Ford minibüsü bilir misin' der.
İhtiyar adam :
- 'Hayır bilmiyorum' deyince şoför.
-' O zaman otur yerine bir daha isime kaarışma' der.
Neyse seyahat bu şekilde devam eder. İleride keskin bir virajdan 120 Km hızla dönünce
uçuruma yuvarlanmaktan son anda kurtulurlar. Bu arada minibüsteki yolculardan orta
sıralarda oturmakta olanorta yaslı bir kadın:
- 'şoför Bey rica ederim yavaş git,evde çoluk çocuğumuz bekliyor' deyince.
Şoför kadına:
-'abla sen Ford minibüsü bilir misin?' ddeyince
Kadın.
-'Hayır nereden bileyim' der.
Şoför bunun üzerine.
-'O zaman sus, bana müdahale etme' der.
Yola devam ederler. Artık minibüs öyle süratli gitmektedir ki herkesin yüreği
ağzında şoförün insafa gelmesini bekler. şoförün sağında oturan adam
dayanamayıp:
-'şoför Bey, yavaş gitsene canına mi sussadın' deyince
Şoför:
-' Abi sen Ford minibüsü bilir misin?' ddeyince,
Adam:
-' evet ulan biliyorum ne olacak!der. Bunun üzerine şoför heyecan içerisinde:
-'iyi o zaman çabuk söyle bunun freni nerede ? |
|
|