|
Stugan fanns till salu och Håkan hittade
den på Internet och skickade länken till mig. Vi
ringde mäklaren och åkte ner en dag i början
av juni. Det regnade, var fullt med myggor och det blåste
från öster så motorvägen hördes tydligt.
Båda två fastnade för den med en gång.
Det fanns redan bud på stugan och mäklaren sade att
de hade lagt ett lägre bud än utsatt pris. Vi betalade
vad säljarna ville ha och huset var VÅRT!
Till midsommarhelgen åkte vi ner med en
billast med "bra att ha saker" och tog stugan i besittning.
Huset var fullt möblerat och till och med kaffe fanns i
huset.
|