|
9 desembre 2003
Avui marxem dels Blue mountains per anar en direccio Melbourne. Com que el tren surt de Sydney a la nit, hem decidit aprofitar el nostre dia al maxim. Pel mati vam decidiranar fins al Scenic World per a tornar a agafar el funicular i el teleferic per a poder visitar millor la rainfores. de fet, un cop a la rainforest hi ha la possibilitat de fer diferents camins. Els ititneraris no son molt llargs (1h maxim) pero el paisatge es genial!!
Per la tarda vam anar a l' alberg i ens vam relxar fins a l' hora de marxar...ens quedava un viatge molt llarg fins a melbourne. Tot i quer no teniem gens de ganes d' agafar el tren per anar a una gran ciutat, ens feia il.lusio veure finalement la germana de la sophie i l' andrew. Normalment ens esperarien a l' estacio. No arribariem a melbourne fins l' endema a les 7 del mati.
10 desembre 2003.
Per fi!! ja som a melbourne!!!A l' estacio ens pesperav l' andrew perque la germana de la sophie nomes plagava a les 7am. Tenen un pis a Elwood, al costat de St Kilda, una de les millors parts de Melbourne (personalment). El pis esta a prop de la platja i a prop del centre de St Kilda, o sigui que podem anar a tot arreu a peu! A la tarda, tornem a explorar el districte de St Kilda que ja conexiem de la nostra primera visita a australia i per a celebrar que som a melbourne decidim anar a berenar en una pastisseria molt coneguda: The Acland Cakes.
11 desembre 2003
Normalment haviem previst quedar-nos a melbourne fins al 11 o 12 de gener, just despres del casament de la germana de la sophie. Pero haviem pensat tambe aprofitar el temps i fer algunes excursions. Abans de nadal voliem anar fins a Ayers Rock. No es a prop de melbourne, pero teniem temps de sobres i com que ja conexiem melbourne vam decidir que seria el millor. Vam contactyar amb la companyia de tren per a reservar els seients i sorpresa!!!!!! No hi ha tren pels dies que voliem viatjar. la rao: Australia esta construint des de fa uns anys una nova linia de tren que va des de Alice Springs fins a Darwin, travessant el desert central. Aquesta linia ha de ser inaugurada el gener del 2004 i justament la setmana que volem agafar aquest tres...la via esta tancada per a fer-hi algun treball d' ultima hora!!! No es tant greu perque ho podrem fer despres del casament, pero ens hauria anar molt be....be, os igui que l' unic que podem fer ara i fins el casam,ent es anar a la platja, fer passejades, fer una mikca el turiste per melbourne i ajudar a la couinette a preparar el casament!!! Suposo que a nosaltres tambe ens anira be descansar una mica...
12 desembre 2003
En arribar a casa la couinette vam fer desseguida la demande d' extensio del nostre visat i avui...sopresa!!! Ens han contestat que si! O sigui que tenim un visat fins al 3 de maig!!! De fet, pero, nomes ens quedarem fins al 20 de febrer. ja hem trucat la companyia aerea i hem fet el canvi de billets!! yupie!
13-14 desembre 2003
Hem passat el cap de setmana a casa del pares de l' Andrew, ja tenien ganes de veure'ns i estaven molt contents! El dissabte vam fer la tipica barbacoa australiana: molta carn, amanides i molt vi!!!! I el diumenge quina sorpresa: pel mati algu truca a la nostra habitacio i era el pare de l' andrew (el Jim) que ens portava el cafe al llit!!! que guay les vacances!!. Encara tipes de la barbacoa del dissabte i amb una mica de ressaca ens vam asseure al jardi per a menjar el Brunch (una barreja d' esmorzar amb el dinar) i com a bons australians l' esmorzar-dinar eren restes d' ahir de la BBQ amb ous, bacon, salsitxes, torrades.....etc. Si continuem amb aquest ritme no ens podrem posar els vestits pel casament!!! Despres d' aquest cap de setmana regim\1 Jo ja pateixo pel sopar de nadal!!!
18 desembre 2003
Aquesta setmana ha estat tranquil.la. hem anat a la platja, hem fet una mica de compres de nadal i hem preparat una sorpresa per la germana de la sophie pel divendres 19/12/03. Volem fer una especia de nit nomes amb dones, com una despedida de soltera. Pero una mica relaxat: restaurant i depsres anar a la platja amb una mica de vi....ja ho veurem! Ja us explicarem com ha anat el Nadal....Fins ben aviat!
19 desembre 2003-15 gener 2004
Abans de tot, dir-vos que em sap greu nol haver escrit abans, pero amb el Nadal, Cap d' Any i el casament, mai no trobava el moment! A mes, cada vegada que anava a internet era per a posar fotos d' alguna cosa!!
Avui aquest vespre marxem de melbourne. Som el 15 de gener. hem passat un mes molt maco. Trobarem a faltarvla gent d' aqui!!! Les festes de Nadal van anar molt be. Pel 24 de desembre vam fer un sopar tranquil a casa de la coui i l' andrew. A Australia el 24 no es celebra, pero com que hi havia representacio europea vam decidir fer alguna cosa. Per la tarda van venir els pares de l' andrew, la germana i promes i uns amics del pares de l' andrew. Vam prendre algunes copes...cap a les 10.30pm els "convidats" van marxar i nomes es van quedar a sopar la germana de l' andrew i el seu promes. Va ser tranquil pero divertit ja que hi havia mes d' un que portava algunes copes de mes!
EL 25 de desembre va ser mooolt dur!! Teniem un dia molt atepeit de visites o sigui que a les 8am ja erem a terra amb un cara...la primera parada va ser a casa de la germana de l' andrew per a esmorzar! Ningu tenia gana! nomes ganes de dormir. D' alla vam anar a casa del tiet de l' andrew per a dinar. Diuen que el dinar es lleuger perque el sopar de nadal es pesat...be, jo no vaig veure que fos gaire lleuger...potser perquye estavem cansats, duiem ressaca, etc DEspres del dinar, vam anar cap a casa dels pares de l' andrew per a reposar-nos abans del sopar de nadal. |
|