El sopar de nadal va anar molt be...tot i que jo estava feta un nyap i nomes tenia una cosa al cap: anar a dormir!! Wuan vieia el menjar l' estomac s' em feia un nus!!! Pero be, vam donar els regals i vam asseure'ns a taula...tot era igual que un nadal tradicional si no fos perque a fora feia 30graus!!!!

L' endema, per St eteve, ens vam quedar a casa els pares de l' Andrew per a reposar-nos dels desgavells dels 2 dies anteriors!!Vam fer una barbacoa i ens vam passar la major part del temps prenent el sol al jardi!!!

Despres de NADAL vam tenir una mica de descans abans de domencar un altre cop les festes. Vam passar els dies a la platja i tambe acabant de preparar els ultims detalls pel casament!
El 27 de desembre vam anar amb l' andrew i la coui a Wilson's Promontory. Un part nacional situat a unes 3h a l' est de melbourne, Vam fer l' anada i tornada en un dia...una mica cansat, pero ens va anar be sortir una mica de la ciutat.

Pel 31 de desembre no vam fer res especial. Aqui es mes o ments com a casa: festa boja tota la nit! I a mes, no tenen les 12 campanades! De totes formes, la comunitat europeena a casa la couin ( o sigui, nosaltres) ens vam entossudir a fer un cap d' any a la nostra manera! Vam intentar de trobar una manera de poder menjar el raim, perque ens feia gracia ( i perqye aixi podiem demanar desitjos!!!), pero aqui les campanades son un compte enrera i no hi havia manera de menjar 12 raims en 10 segons! Pero tant se valia, vam fer la nosrta festa particulat: cava, vi, menjar, musica...aquest cop pero, vaig aprendre la llicor i l' endema estava fresca com una rosa (be, com una margarita!).

Pel 1 de gener 2004!! vam anar a veure un amic de l' andrew i vam anar a prendre un cafe a la part espanyola de melbourne i despres una camina per una especia de torrent molt lleig i on a sobre ens vam perdre!! pero al menys vam sortir de casa!!

Entre el cap d' any i el casament no vam fer res d' especial, simplement seguir amb la nostra rutina. Vam sortit a menjar a fora, passejar, platja, compres...potser sembla avorrit despres de tot el que vam fer durant el mes de novembre, pero el fet de poder tornar a algun lloc que pots anomenar casa i no haver de patir per amb qui has de compartir l' habitacio, si hi ha alkgu al lavabo...vaja, que poder sentir-te com a casa va molt be de tant en tant!

La vigilia del casament les noies i els nois vam sortir cadaun pel seu canto. les mosses vam anar a un restaurant i els "homes" al pub!!! Aquella nit el nuvi no va dormir amb la nuvia (ahhhh). L' endema, dia 10 de gener, era el gran dia!!. La coui tenia hora al perruquer i al maquillador. la sophie al perruquer i la germana de l' andrew tambe al perruquer, Servidora, com us podeu imaginar, no tenia hora enlloc: perruquer, no calia, ja que no tinc cabell. Ungles, no, me les emnjo. I maquillatge: mai m' ha agradat! Doncs, mentre la gent anava estressada amunt i avall , servidora estava a la terrassa prenenet el sol!!! Quan la germana de l' andrew va venir a portar la coui, jo vaig marxar amb ella. Ja faltava poc. JO vaig anar al restaurant amb el nuvi, la germana del nuvi i el promes...Vam arribar els primers al restaurant i mentre el nuvi rebia els convidats jo feia de fotografa (per cert, totes les fotos sont a la pagina web!!). La nuvia va arribar nomes 5minuts tard! Al davant, la sophie, dama d' honor. I al darrera la nuvia agafada del brac del seu pare (que feia 2 dies havia arribat de franca). la musica del casament i del sopar la van escollir l' andrew i la couinette. La cerimonia va ser senzilla, pwero el lloc era molt maco...de fons teniem la mar i alguna barcos i al fons de tot el perfil dels gratacels de melbourne. Despres dels anells, els petons, les felicitacions, les fotos va venir el sopar! El casament va durar 7h en total. Cap alla a les 12.30 de la nit ens van fer fora...el sr i sra williams van anar a un hotel i la resta de solters cap a casa!

L' endema de; casament vam fer una altra barbacoa. Hi ha venir gairebe tothom del casament! Erem unes 24 persones a la barbacoa. Va ser molt mes tranquil, pero ens va donrar una alrta oportunitat de coneixer una mica els convidats del casament. Ens vam quedar a dormir a casa dels pares de l' andrew. El dilluns vam portar al pare de la sophie a fer un vol per a la platja de Werribee ( es a on viuen els pares de l' andrew). Per la tarda vam tornar cap a la ciutat perque haviem llogat un  cotxe per a fer una escapada abans de tonar a pujar al tres. \

El dimarts 13 de gener 2004 vam marxar el pare de la sophie, la sophie i jo cap a Lakes Entrance, un poble pescador a unes 4h de conduita de melbourne. El poble es molt maco. El dimarts vam fer forces hores de cotxe, pero el dimecres ens vam llevar d' hora i aprofitar una mica per a fer-hi 5 km de caminada!!

I avui som el 15 de gener 2004. Ahir al vespre vam fer l' ultim sopar a casa dels pares de l'
andrew. Ens van cuinar una paella! amb sangria! Haig de reconeixer que no estava malament! Abans de marxar fins i tot ens van fer regals!!!. Aquesta tarda venen a veure'ns abans de marxar. Trobarem a faltar a molta gent. la couinete i l' andrew no sabem pas quan els reveurem. Els pares de l' andrew probablement pel setembre. I la germana de l' andrew tambe anira a europa cap al juliol...pero hi haura gent que potser trigarem 2 o mes anys abans de veure'ls. Tot i que aqui a melbourne m' ho he passat molt be i ens hem reposar molt, hi ha una part de mi que vol tonar a les aventures: caminar, descobriri llocs nous, gent nova, el tren, la motxilla...vaja tota l' exitacio que comporta viatjar!

Andrew, couinette, pat, jim, julia, daniel, trish, joe i a tots els altres que potyser oblido, gracies per acollir-nops aquest mes!! us trobarem a faltar!!

El nostre nou itinerari es: 15 gener: melbourne -adelaide. El 23 de gener adelaide-alice springs. El 31 de gener-3 de febrer: viatge en tren des de Alice springs fins a perth. I del 3 de febrer fins al 20 de febrer estarem a Western Australia..aprofitant els ultims dies de vacanes!!!!

Be, espero poder escriure mes sovint...fins aviat a internet!!!
Hosted by www.Geocities.ws

1