Eli Creek es un rierol d' aigua dolca que desemboca a la platja dels 75 miles beach. L' aigua es gelada pero la temptacio es massa gran!!! Despres del rigoros te, emprenem el cami cap al campament base. Aquesta niot hi torna a haver festa, pero jo ja en vaig tenir prou!!!

30 Novemnre 2003

Ultim dia  Fraser!! sniff... Avui el dia es una mica mes relaxat, pero no menys interessant!. Pel mati, 4x4 fins al llokout de  Wabby Lake. la vista es impressionant!!! El llac esta envoltat, per una banda de rainforest i per l' altra d' immenses dunes de sorra amb diferents tonalitats marronoses. Baixem cap al llac per a passar-hi unes dues hores. L'a igua esta bonissima!!! El nostra guia ens espera a la platje de 75 Mile beach i per arribar-hi ens ha indicat el cami a seguir: hem de traversar el deset de dunes i caminar per la rainforest. La caminada dura una hora pero la calor es insuportable. Un cop a desti, agafem el 4x4 per anar a dinar. Aquest cop barbacoa! Despres de dinar el guia ens deixa escollir el que farem a la tard. O duna o rainforst. Els 2 catalans del grup i la sophie i jo volem tornar a la Rainforest. pero els anglesos volen tornar a les dunes a mandrejar. finalement guanyem i passem la tarda fent un recoregut de compte de fades per la selva....Vam arribar 1/2h mes tard del que haviem convingut amb el guia, pero valia la pena. Despres d' aixo nomes quedava l' hora dels adeus. Fraser es un dels millocs llocs on hem estat de Queensland fina ara. No em sorpren que els aborigenes anomenin l' illa PARADIS.

1 de desembre 2003

Hem tornat a Hervey bay i hem decidit fer un canvi de plans. Inicialment haviem de marxar cap a Brisbane, pero vam decidir quedar-nos un dia mes a Hervey i marxar el 2 de sembre cap a Byron Bay. A Hervey  vam descansar del nostre safari i vam aprofitar per a posar les fotos a internet i posar-nos al dia amb els nostres emails!! Vaja, les vacances!

2 de desmbre 2003

Marxem cap a Byron Bay!! Ens passem tot el dia viatjant: tren, bus i finalement tren!!! Durant el trajecte deixem Queensland enrera i entrem a New South Wales. tambe hem de pensar d' adelantar una hora el nostre rellotge!. De Byron bay no en sabiem molta cosa. Nomes que es una ciutat que atrau a un tipus de turista alternatiu i molts surfistes. ASntigament fou una espoecia de meca hippie i de cultura alternativa. Tot i que encara conserva alguna cosa d' aquest passat, Byron tambe compte amb un cert turisme elitiste disfressat de turista alternatiu. DEcidim de totes formes quedar-nos durant 3 dies, fins al 5 de desembre.

5 desembre 2003


Tornem a viatjar i aquest cop durant 13h seguides...quin pal.!!!El desti es Sydney. No tenim previst quedar-nos en aquesta gran ciutat ja que ja la coneixem una mica. Aquest cop volem anar cap a les Blue Mountains, a 2h en tren de Sydney. Alla ens hi volem quedar 3 o 4 dies...ja us ho expliquerem!!!

6 desembre 2003

Hem arribat a Katoomba a mitja tard i quina sopresa...feia un fred (12 graus i a m'es plovia!!)!!! I nosaltres amb els nostres pantalons curts i jersies de tires!!!  Katoomba es un poble relativament petit (17900hab) al mig de les Blue Mountains. Com gaireb'e tots els pobles australians consisteix d' un llarg carrer principal on hi ha la majoria de botigues, cafes, restaurants, etc. El nostre alberg no es gaire lluny del centre. En arribar a la estacio vam demanar que ens vinguessin a buscar. L' alberg estava dirigit per una parella jove. En arribar-hi ens vam endur una sorpresa: la llar de foc estava encesa!! Que ve, perque estavem gelades!!! Com que je era mitja tarda passada, l' unic que vam fer en aquest primer dia es anar a comprar una mica i preparar la nostra estada. Vam decidir comprar un pack de dos dies. El pack consistia en un tiquet de bus que ens permetia recorrer les Blue mountains, dos tiquets per l' scenicsender i el scenic railway (un funicular i una cistella) i una visita a les Jenolan Caves. La nostra visita comencava l' endema.

7 desembre 2003.

Com sempre vam repetir el mateix ritual de llevar-nos d' hora i esmorzar. Voliem explorar les blue mountains a peu. Vam agafar el bus fins a Leura Village (un poble vei de Katoomba) i d' alla vam abar caminat fdins al nostre punt de partida per al trekking. El nostre recorregut comencava a Gordon Falls (unes cascades) i d' alla vam comencar a caminar resseguint penyassegats i de tant en tnat endinsant-nos en la rainforest. El paisatge era fantastic i les vistes espectaculars (mireu les fotos!). Vam caminar de Gordons falls fins a leura falls i d' alla fins a Echo POint i les 3 sisters (o tres germanes), unes formacions rocoses molt conegudes de les Blue Mountains.La caminada va ser d' unes 4h en total! Per sort nostra el dia era gairebe clar, pero sense fer calor (de fet teniem 16graus!). Des de Echo Point vam tornar a agafar el bus fins a arribar a The Scenic World. Aqui vam primer pujar al funicular que ens baixava per una pendent de 45 graus fins a la rainforst. El funicular va ser construit en 1880 pels antics miners de carbo i era utilitzat per a pujar el carbo des de la mina fins a dalt la muntanya. D' alla vam fer un petit recorregurt de 20min per la selva fins a arribar al scenicsender(o teleferic) que ens tornaria a pujar fins a dalt del penyasegat. Tot i que son dues atraccions molt turistiques, val la pena fer-les nomes per al paisatge!!!

8 desembre 2003

La segona part del nostre tiquet incloia una visita a les coves de Jenolan. Situades a uns 72km de katoomba, aquestes coves van ser obertes al public en 1867. Es creu que hi ha en total unes 200coves, tot i que nomes n' hi ha 7 obertes al public. Nosaltres vam visitar Lucas Cave. La visita va durar 1.30h.
Despres d' aixo vam fer una petita caminada amb el nostre guia pels voltants.
Tornant cap a casa ens vam aturar en un lloc del bosc on normalment s' hi veien canguros.
Aquest dia va ser molt mes relaxat, pero iguat d' interessant.
Hosted by www.Geocities.ws

1