Amb els Infiernos tenia un deute pendent. No era una ascensió
qualsevol, era un objectiu pendent d'un parell d'anys ençà.
Aprofite el primer dia a Pirineus per pujar a Panticosa de vesprada. Puge pel GR, però només fins a l'embassament de
Bachimaña. Ací trobe un bon lloc per estrenar la meua Ferrino. Una tenda lleugeríssima (menys de dos quilos) per a una
sola persona (quin remei!). Creia que era com la de Lorenzo, on vaig dormir una nit a
Senarta molt estret, però aquesta és més xicoteta encara. Com mola estrenar material.
Després d'una nit fresqueta tire cap els
Azules, ivons molt xulos. Ja els conec. Aquesta ruta Panticosa-Sallent ja la vaig fer amb el
Taller fa un temps, però en sentit contrari. Aquesta vegada aprofitaré per atacar els Infiernos, aquella vegada no vaig poder. |
|