Recomana aquesta pàgina als tus amics

Petició incorporació a la Colla.

Petició incorporació com a Nan.

Calendari 07
Cerdanyola
St.Jordi 06

Tenint present al cap la diada de l'any passat, es va batallar molt per aconseguir un acte rodó i que servís de model per a anys venidors. Aquest nou format fou consensuat amb l'ajuntament i amb la resta de colles en la comissió de Sant Jordi.

Amb gran il·lusió tots i totes vam anar fent camí­ cap a la plaça de la Muralla, sobretot per a dos noves figures, en Mia (de Valldemia) i la Maria i la Mariona que es presentaven en societat, per donar inici a la celebració. A l'hora de començar l'acte, a la plaça gairebé no s'hi cabia degut a l'éxit d'afluència tant de públic com de figures, ja que varen participar 44 gegants i més de 20 nans, fet que demostra la importància que Mataró li dóna a aquesta cercavila.

Després de la corresponent entrega de roses a totes les gegantes per part de l'alcalde, com a bon galant, va iniciar-se amb una presentació de tots els gegants, els quals van poder demostrar les seves qualitats. A continuació vam poder "gaudir" de l'actuació de l'Agrupació Musical del Maresme, tot i que alguns no vàrem poder sentir-la, fet que esperem que es solucioni en anys futurs. Un cop acabats totes aquestes noves actuacions, fruit del nou format, va començar la cercavila própiament dita, que ens va portar un rere l'altre cap a l'ajuntament, on a mesura que anaven arribant tots els gegants anaven fent la seva Dormida particular.

Davant de l'ajuntament cada gegant feia un ball just abans d'entrar a l'Ajuntament a dormir, deixant lloc al següent. Quan per fi ens va tocar el torn a nosaltres, vàrem optar per fer un ball propi; el ball de quatre, donant més categoria a la Dormida. Per útim, va ballar en Robafaves a petició del públic i cap a dormir per esperar la propera.

El Calendari de sortides 2007 comença amb la pròxima diada de St Jordi, com gairebé cada any, la següent programada serà la inclosa dins les festes del barri de Cerdanyola cap a finals de Maig o principis de Juny, seguirem sortint al carrer per disfrutar i celebrar amb tothom les festes de Les Santes. Per ùltim aquest any, que com podeu comprovar tenim un calendari força escuet podeu aprofitar per gaudir-nos el mes d'Octubre, durant la diada de St Simò acompanyant a les autoritats

La cercavila del dissabte 27 de maig que ens va dur al barri de Cerdanyola, va tenir com a punt més rellevant, el primer trasllat amb camió després de la retirada del fins ara nostre xofer, Matamoros. Tot i els intents per part de l'organització d'escurçar la cercavila, aquesta es va fer un pel llarga, 2 hores, més tenint en conte l'hora d'inici encara es notava més. També vam trobar a faltar un pel d'aigua durant el recorregut, degut a que aquelles hores feia un sol de justícia. Aquest any però ens vam trobar amb 2 esdeveniments, els quals mai imaginaries trobar en una cercavila, una fou les obres de millora del barri que el parteixen en 2, i l'altre la reivindicació per part de l'organització d'una nova plaça, a la qual no sabem gaire be que hi vàrem fer.

Hosted by www.Geocities.ws

1