| E-mail aan collega's d.d. 28 november 2002 |
| Van: "R.Haanstra"< .....................> Aan: < collega's > Datum: maandag 28 november 2002 12:56 Onderwerp: mailtje van Karin Lieve collega's, Vanochtend heeft dr. Brakenhoff besloten de zesde en laatste kuur niet door te laten gaan vanwege de Flebitis (aderontsteking). Hij vond het er niet fraai uit zien en heeft me geadviseerd mijn arm regelmatig te strekken door de pijn heen, want het is mogelijk dat dit anders niet meer goed komt. Ook fijn om te weten ..... Ik zat daar als een hoopje ellende in de verwachting dat het infuus wellicht in mijn voet zou worden geplaatst en had er niet op gerekend naar huis te worden gestuurd. Hij durft het niet aan en wil de beslissing neerleggen bij het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis of de laatste kuur nog nodig is. Dit hangt af wat de foto's c.q. echo laten zien. Een zesde kuur zal nog een minimale marge opleveren (beetje vaag) , maar als het toch nog nodig is, dan moet het AvL maar een beslissing nemen na herstel van mijn arm over het plaatsen van een port a cath. Hij neemt nog contact op met dr. Piek. Ik weet niet of ik opgelucht of verdrietig moet zijn. Er gaat van alles door me heen. Ik heb boven nog even een paar knuffels uitgedeeld aan de verpleegkundigen en afdelingssecretaresse die de afgelopen weken zo lief voor me zijn geweest. Gelukkig is de afspraak met het Antonie van Leeuwenhoek a.s. maandag al gepland, dus ik heb besloten op advies van mijn schoonzus maar een wijntje te nemen en er een fijn weekend van te maken. Vanmiddag wel een afspraak met een maatschappelijk werkster in het Waterlandziekenhuis. Na maandag meer. Dikke knuffel van Karin |