E-mail aan collega's d.d. 28 november 2002

  Van:             "R.Haanstra"< .....................>
  Aan:             < collega's >
  Datum:        maandag 28 november 2002 12:56
  Onderwerp:  mailtje van Karin
 
   
  Lieve collega's,

  Vanochtend heeft dr. Brakenhoff besloten de zesde en laatste kuur niet door te laten gaan vanwege
  de Flebitis (aderontsteking). Hij vond het er niet fraai uit zien en heeft me geadviseerd mijn arm regelmatig
  te strekken door de pijn heen, want het is mogelijk dat dit anders niet meer goed komt. Ook fijn om te
  weten .....
  Ik zat daar als een hoopje ellende in de verwachting dat het infuus wellicht in mijn voet zou worden
  geplaatst en had er niet op gerekend naar huis te worden gestuurd.
  Hij durft het niet aan en wil de beslissing neerleggen bij het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis of de
  laatste kuur nog nodig is. Dit hangt af wat de foto's c.q. echo laten zien. Een zesde kuur zal nog een
  minimale marge opleveren (beetje vaag) , maar als het toch nog nodig is, dan moet het AvL maar een
  beslissing nemen na herstel van mijn arm over het plaatsen van een port a cath. Hij neemt nog contact op 
  met dr. Piek.
  Ik weet niet of ik opgelucht of verdrietig moet zijn. Er gaat van alles door me heen.
  Ik heb boven nog even een paar knuffels uitgedeeld aan de verpleegkundigen en afdelingssecretaresse
  die de afgelopen weken zo lief voor me zijn geweest.
  Gelukkig is de afspraak met het Antonie van Leeuwenhoek a.s. maandag al gepland, dus ik heb besloten
  op advies van mijn schoonzus maar een wijntje te nemen en er een fijn weekend van te maken.
  Vanmiddag wel een afspraak met een maatschappelijk werkster in het Waterlandziekenhuis.
  Na maandag meer.

  Dikke knuffel van Karin
 
Hosted by www.Geocities.ws

1