E-mail aan collega's d.d. 12 augustus 2002

  Van:            "R.Haanstra"< .....................>
  Aan:            < collega�s >
  Datum:        maandag 12 augustus 2002 21:46
  Onderwerp:  mailtje van Karin


  Lieve collega's,
 
  Heerlijk, heerlijk, heerlijk die mail en dan ook nog van die lieve kaartjes. Ik ben helemaal warm.
  Dit doet me ontzettend goed. Ik heb de kaarten opgehangen aan de deur. Ik heb er een gekregen van
  Loesje met de tekst "Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag". Dat vind ik een geweldige.
  Ik heb er "In het donker zie ik altijd lichtpuntjes" van gemaakt en dat wordt mijn lijfspreuk.
  Afgelopen zaterdag keerde een goede vriendin terug van vakantie en stond direct voor de deur.
  Toen kon ik het niet 'droog houden'. Ze is meegegaan naar mijn afspraak met de kapper i.v.m. aanschaf
  pruik, samen met mijn schoonzusje en mijn kapster. Vier man sterk. Het was een aparte ruimte
  (erg pettig) en keus in overvloed. We hebben ook enorme pret gehad. Gekke pruikjes gepast (grijs met
  een watergolfje etc). Ik kan me wel vertonen met mijn aanschaf denk ik. De voorzijde is handgemaakt en
  is opengewerkt, zodat je eigen hoofdhuid te zien is en geen netje (stel je voor met een beetje wind...).
  Kost een beetje; maar goed. Mijn vriendin/kapster haalt morgen alvast een stukje van mijn haar af.
  Lig ik er een beetje netjes bij in het ziekenhuis. Wij gingen daaropvolgend gezamenlijk boodschappen doen
  en de keuze viel op Deen in Weidevenne. Sta ik ineens oog in oog met Tjitske... ongelofelijk. Lekker kopje
  thee gedronken met elkaar.
  Zondag de hele dag met het gezin doorgebracht en 's avonds voortreffelijk gegeten met mijn broer en
  schoonzus in Amsterdam. Dat was heel erg fijn.
  Vanochtend in het Waterlandziekenhuis foto gemaakt van longen en buikecho. Op de buikecho (m.n.
  lever, milt, nieren) geen bijzonderheden te zien. Opluchting. Van de longfoto nog geen uitslag.
  Morgenochtend naar de pedicure, daarna naar de tandarts. In verband met de chemo moet mijn gebit in
  orde zijn. Als er tijdens de chemo een kies getrokken moet worden o.i.d. kan dat problemen opleveren
  i.v.m. stolling. Voor iedere kuur vindt uitgebreid bloedonderzoek plaats en worden de witte en rode
  bloedlichaampjes en bloedplaatjes gecontroleerd. Als dit niet in orde is kan nl. de chemo niet plaatsvinden.
  Eventuele infecties e.d. moeten dan eerst bestreden worden met antibiotica. Dit betekent een langer traject.
  Enfin, daar gaan we nog maar even niet van uit.
  Woensdagochtend naar ziekenhuis de Heel voor een botscan. Om 09.30 uur vloeistof inspuiten en
  's middags scan.
  Donderdagochtend een afspraak voor een second opinion in het AVL (geregeld door een familielid die
  werkzaam is als verpleegkundige) en 's middags opname Waterlandziekenhuis.
  Infuus wordt aangebracht en bloedonderzoek. Vrijdag start de FEC cytostaticakuur en zondagavond 
  waarschijnlijk naar huis. Zo druk als een klein baasje dus.
  Als ik me goed voel tussen de kuren door, kom ik echt een bakkie doen, maar laat het wel even van
  tevoren weten, zodat niet iedereen met z'n mond vol tanden staat als ze me aanschouwen.
  Maar ik laat het eerst maar op me afkomen.

  Ik mis jullie erg. Ik weet het ... het is bijna niet voor te stellen, maar toch.

  Groetjes van Karin







 
Hosted by www.Geocities.ws

1