JOVES PEDRAFORKA

 

Index
Però mai tu.
Però saps tu que.
Pagès.
Miami Beach.
Tinc fam de tu
Nits del Liceu.
Més que la meva sang.
Faran de tu un heroi.

PERÒ MAI TU.

Surto a la nit dissabte de gresca!!
Do Fa Sol
veig una xicota, nano vols festa!!
Ella em fa petons, sí!!
Però mai tu!!
I al dia següent a casa de ressaca
el telèfon sona, el cap em matxaca,
era la rosseta, sí!!
Però mai tu!!
Agafo la caçadora i surto al carrer
vaig on hi hagi marxa, potser allí t'hi trobaré
elles sí que hi són, sí!!
Però mai tu!!
I quan estic al curro, ai!! no vegis quin merder,
la Marta i la rosseta al mateix temps
elles sí que venen, sí!!
Però mai tu!!
Recordo quan anàvem a l'estiu cap a la platja
caminant sense sabates,
mentre un bon bon racò trobàvem a les nits
Estava boig per tú!!
Va ser un estiu humit, i no és pel temps que jo ho dic
sinò per tu i per mi a la platja,
i les històries que ens montàvem
( d'amagat)
Estic pensant en tu!!
Però mai tu!!
Ja estic fart, ja no aguanto més
truca ja d'un cop doncs jo no ho faré
saps prou bé que encara pots estar a temps.
Deixa ja el teu novio i els teus amants,
deixa ja la cuina i el rentaplats,
Vine amb mi a la platja, fem un mai a volar.
Però mai tu!!

PERÒ SAPS TU QUE.

> Sona el despertador i aixecat no és el millor
Do
i no em decideixo, per llevar-me no serveixo
mim
Ai! si la mare m'hagués vist ahir...
Do Re Sol Do
> Avui quan he arribat he aixafat el gat
i la meva veïna, darrera la cortina,
mirant com sempre ja l'he despertat.
> Ma mare em recorda amb cara de cabrejada
l'hora que ella diu que vaig tornar la nit passada
si arribo tard m'ho diu, si no, també.
> Ahir abans de sortir vaig a casa, ara vinc
tot plegat per aclarir quatre coses i a dormir
i així em vaig trobar amb tu de punt
Però saps tu que dins del meu cor no hi pases més que tu
Do Sol Do
i saps millor que jo que no deixo de pensar amb tu.
Do Fa Sol
> Sé que volies gresca i ens en vam anar de festa
vam començar parlant i després la nit ballant
no et vaig poder treure les mans del cul.
> Surto de casa meva, veig que encara el sol no es lleva
surto quan tu encara tan sols no saps si dorms
Ai! si la mare t'hagués vist ahir.
Però saps tu que dins del meu cor no hi pases més que tu
i saps millor que jo que no deixo de pensar amb tu.
> Busco les claus i el cotxe, no vull mirar el rellotge
ara he de recordar el lloc on les vaig deixar
sempre em passa en el pitjor moment.
> Ja està! ja els he trobat, les claus i el cotxe aparcat
i al costat la policia, fent el que fa tot el dia
una altra multa per la col.lecció...
Però saps tu que dins del meu cor no hi pases més que tu
i saps millor que jo que no deixo de pensar amb tu.


PAGÈS.

En Joan era un pobre pagès
mim Sol
ell sempre humil, ell sempre honest.
lam Do
Vivia amb la hermosa Maria
i ho feia tot perque sempre mengés.

En canvi en Lluís era molt ric,
a ell mai no li va faltar de res
com sí tot el que ell volgués,
en dir-ho als peus ho tingués.

I és que uns tant
Sol Do9
i altres tan poc
Sol Do9
però tots feliços tal com són...
Sol Do9 Re

Un dia en Lluís es va creuar
amb la Maria passejant,
i enamorat es va jurar
pagar per ella el preu més alt.

I en aquells temps va haver una guerra
en Joan jove i fort per força va marxar,
en Lluís no era apte per morir
això és una merda tio, has d'aguantar.

Tot era extrany
en els seus ulls,
la por, l'odi, la tristor...

I la Maria se'l va mirar,
com si ja no el pogués veure mai més.
Llavors en Lluís va aprofitar
i la Maria va comprar, i li va dir...

Sé que m'estaves esperant,
jo no t'havia oblidat
jo et puc donar tot el que vols
i tot el que puguis desitjar.

Agafa'm de la mà corre i no t'ho pensis massa
que et donaré el que vols i no tens en aquesta casa
jo sóc qui tu vols i tu fa temps que ho dessitjaves
pensa el que faràs i com viuràs a partir d'ara...

En Joan no tornarà, és el seu fi, jo ja ho sabia
si fos tu cediria i no m'ho pensaria més,
jo et dono flors i joies, festes, criats i vestits,
jo t'ompliré de plata, bons perfums, i Weiesdeings.
I la Maria se'l va mirar
i de la mà el va agafar.
Anava tan cega amb tants regals,
que sense pensar-s'ho, d'en Joan va passar
i li va dir...

Jo a tu ja no et puc esperar,
tu em fas patir i esperar,
ell tot el dia juga amb mi,
bona sort que l'hagi trobat.

Aquell pobre pagès sabía que anava a morir
llavors va dir "si jo moro, tu també et mores amb mi"
la va esperar a les fosques al carrer tota la nit,
i quan ella va sortir, la matar sense patir...

Amb la mateixa arma es va fer ell un tret al cap,
va caure estés a terra amb la María al seu costat.
La conya de la història, amics meus, reflexioneu,
no és que en Joan morís, sinó que en Lluís està depeus.

I el Lluís se'ls va mirar
va ser d'aquells dies que més va plorar.
Sol es trobava amb els seus calers,
per molts que en tingués massa car per ell.
i es va dir...

Segur que algú m'està esperant,
això ho oblido jo demà,
a moltes noies puc comprar,
no importa a qui hagi de trepitjar.

Segur que algú m'està esperant,
això ho oblido jo demà,
a moltes noies puc comprar,
no importa a qui hagi de trepitjar.


MIAMI BEACH.

Que collons Miami, ni que Florida beach,
La7
que passa amb Califòrnia i tots els boys de la beach,
si aquí tenim mil platges com les Tamarit,
Re
Ampuries fins a l'Ebre hi ha més sol que a Tahití.
La7
Que carai ens passa amb tot el que tenim...
Mi fa#mRe Mi La Mi7

Bud Weisser, Coca-Cola, Jack Daniels, Jim Beam,
i diu que a Califòrnia ara fan un gran vi,
si és molt millor el que compro jo al sindicat
per cinc duros l'ampolla, nano és que estic pelat,
i després ens diuen que és que som agarrats.

Però sents un Rock and Roll, i dius carai aquesta gent
Re La
potser si que es mereixen ser els reis del firmament...
Re Mi

Chuck Berry, Ramones, Elvis Prestley, Lou Read
Re La Mi La
Metàlica, Springsteen, doors, B.B. King
Re La Mi La
podria estar dient noms tota la nit,
Re La Mi La
que collons els donen per ser així.
Re La Mi

En Bogart, Marlon Brando, Paul Newman, James Dean...
la Rita, la Nasstatja, i la reina Marilyn,
d'acord que aquí de cine gairebé no en tenim
però esperat uns quants anys i Hollywood vindrà aquí,
la nostra botifarra, no la podran resistir.

D'acord que les xicotes amb bikini i patins
són molt més llançadetes que no pas les d'aquí,
però una bona pubilla, no té res a envejar,
si és que la pots convèncer després de molt xerrar.
Algú va dir que és bo tot el que es fa dessitjar.

I no sé pas perque et vinc amb tot aquest merder
si jo voldria viure a New Jersei enlloc del Vendrell.

Chuck Berry, Ramones, Elvis Prestley, Lou Read
Metàlica, Springsteen, doors, B.B. King
podria estar dient noms tota la nit,
que collons els donen per ser així.


TINC FAM DE TU

Vaig trobar-me una destral
Sol
a dins l'armari
Re
em vaig excitar
Mim
desitjava veure sang
Do Re

i li vaig clavar
en mig del cor
no va poder ni cridar
per sorpresa la vaig agafar

Vaig beure'm la seva sang
Sol-Re Mi
vaig menjar-me el seu cervell
Sol-Re Mi
Tal com a missa fa el capellà
Re Mi
per tenir-la a dins
Re
me la vaig menjar
Sol
i ara és part de mi
Do Re

Vaig picar la seva carn
per fer croquetes
vaig ficar a dins el forn
el seu cor tallat en dos

i amb els seus pulmons
els canelons
van tenir aquell gust genial
que ningú els hi sap donar

Vaig beure'm la seva sang
vaig menjar-me el seu cervell
però l'única cosa que no em vaig menjar
van ser aquells ulls que em tornaven boig
els guardo amb formor

I ara no sé del perquè
Sol-Do-Sol
de to allò que vaig fer
Do-Fa-Do
ara no l' hi puc parlar
La
doncs me la vaig papejar
Re

Maleeixo aquell moment
Sol-Do-Sol
cada dia i cada nit
Do-Fa-Do
L'esperit d'en Llucifer
La
em va poder posseïr
Re

Vaig fumar-me un cigarret
després de l'àpat
i tot seguit vaig netejar
les parets plenes de sang

I al bar del costat
fent una birra
sortia a la televisió
en Jack "el destripador" (1) i (2)


LES NITS DEL LICEU

Tot és llest perque hi hagi sort
avui toca l'estrena d'un nou tenor.
Dones amb abrics de pell fan cua per a l'actuació
i els urbanos ho vigilen tot.

Símbol d'elegància i educació
el Liceu no s'altera per cap qüestió
han passat ja molts anys i molts més que en passaran
ni les bombes no el van canviar

I és que veuràs el cel amb els teus ulls tancats
quan Wagner comenci a sonar.

Pots sacsejar les joies o pots aplaudir
tot depèn de la pasta que tu pots tenir
aqui hi trobaras duqueses, reis i reines i els seus fills
i la claca al galliner.

Pero es que un altre món arriba quan acaba la funció
el món de qui no te tanta sort.

Perquè hi ha un camell amb un 'yonkie' al costat
digue'm què és el que jo et dec i treu-me el mal de cap
que t'ho pagaré de segur demà passat.

I així Mozart, Verdi i la Butterfly
son veïns de travestis, xulos i marrons
potser és cert que el 'Bell cant' agermana a tothom
pero no ho crec pas en aquest món.

I una puta a l'arcada tira els 'tejos' a un noi
per un bon 'polvo' tres mil.

No podria violar-te i les peles han volat
fes-t'ho amb mi pel morro i ja veuràs.

Perquè sóc capaç de fer-te volar
vine amb mi i t'adonaras que jo et faré oblidar
somnis de fa uns anys que ja no es compliran.


MÉS QUE LA MEVA SANG

Més que la meva sang,
més que tot l'or d'un banc,
més que saber cridar,
més que poder plorar,
tu ets molt més important.

Més que poder somiar,
més que saber oblidar,
no canviaria res per poder despertar
i que m'estiguis mirant.

No no, no tinguis por,
desitjar-me no és dolent,
no cal que diguis res,
que el que vulguis ja ho faré... ja ho sé!

Més que la meva sang,
més que poder saber
el que hi ha més enllà,
doncs no m'importa gens,
el que passi demà
si et tinc al meu davant
res no m'importarà.

I és que la veritat,
que mai no existirà,
no m'importa ja tant
com tenir-te al costat.

Mai vaig saber esperar,
i és que no em sé aguantar,
si tu vols i jo vull, no has de fer-me patir,
no ho deixem refredar.

No no, no tinguis por,
desitjar-me no és dolent,
no cal que diguis res,
que el que vulguis ja ho faré... ja ho sé!

Més que tot l'or d'un banc,
més que mai fer- me gran,
més que poder saber
qui seré d'aquí uns anys,
més que no saber odiar
perquè com estimar
tu ja m'ho has ensenyat.


FARAN DE TU UN HEROI.

_Va arribar un dia de bon matí
rem solm
va dir el seu nom mirant a terra,
lam rem
ningú no el va tornar a sentir,
excepte en somnis quan parlava a crits.

Mai va queixar-se de l'instrucció
i en els permissos no marxava pas
els mandos molt aviat s'hi van fixar,
té bona planta i pot ser exemplar...

Li deien " Ei noi farem de tu un heroi,
rem solm lam
si tots fòssin així s'adonaria el món,
solm lam
no cal sentir que et diu el cor, només
has d'obeïr, que el demés ja ho faig jo"

En el quartell més d'un se'n reia d'ell
no rebia cartes no deia pas res.
Amb aquells ulls perduts a l'horitzó
semblava com si hagués nascut a un altre món.

Va haber-hi un que es va intentar acostar,
i ell va girar-li el cap,
va dir-li tu t'has d'acostumar,
amb el temps ja ho acceptarás.

Va dir-li " Ep noi faran de tu un heroï
no volen pas saber que hi portes dins del cor
només volen el teu valor, no importen
els teus somnis, ni la teva opinió,
quan arribes aquí la llibertat és il.lusió."

Un dia de guardia va sentir-se sol
vull tornar acasa, vull estar tranquil,
va agafar el "cetmer" i va llepar el canó
va fer un sospir i va cridar molt fort.
El metge en veure'l va vomitar,
i algun soldat va arribar a plorar.


                           
              TORNAR A CANÇONS              
enrera ANTERIOR                       SEGÜENT continuar
              TornarTornar a l'indexindex              
Hosted by www.Geocities.ws

1