
Toimivuus
Sivut toimivat täydellisesti Mozilla Firefoxilla, IE:llä kusee hieman. Jos jollakin on joku muu selain, pyytäisin ilmoittamaan miten toimii.
Leiskat
Näin kesän kunniaksi tummaa ulkoasua. Olen joskus iäisyys sitten tehnyt tämän koneelleni, ja päätin nyt laittaa sen sivuilleni.
Vanhat leiskat
20. A womans worth

Siluettikuvat kahdesta naisesta. Tummanpuhuva ulkoasu, oli vähän ruman värinen.
19. Ladder

Kuva tikapuista ja liiallista kuvan raiskausta Paint Shop Prolla. Lopputulokseen olen tyytyväinen, tosin vähän tätä olisi voinut vielä fiksata..
18. Brush III

Keltaista, valkoista & mustaa. Pelkkää brushijuttuja, yksinkertainenkin voi olla kaunista.
17. Balleriina
Unohdin ottaa kuvan tästä laysta kun niin innokkaasti lähdin vaihtamaan ulkoasua. Siinä oli kaksi balleriinan kuvaa täältä ja värinä oli vaaleanpunaista & mustaa. Kuvien alla luki
"Amazement
'cause I'm broken when I'm lonesome"
Tykkäsin kyllä paljon tästä laysta :))
16. I am a woman

Tästä pidin todella, brushisotkua ja naisen kuva. Oli todella pitään kunnes pistin sivut tauolle.
15. Brush II

Jotain tyhmää brushisotkua, vaaleankeltaista. Enpäs oikein pitänyt tästä(kään), mutta laiska kun olen, enpäs jaksanut vaihtaakaan.
15. Little Girl

Leiskan kuvat on täältä. Toisessa kuvasa jalat, toisessa pikkutyttö. Minä todella pidin tästä, mutta olen niin kyllästyväinen että huh. : D
14. I wanna die with you

Violettimusta, tuossa kuvassa jotain brushisotkua, kaksi tähteä ja joku pyörremyrsky. Tästäkin tykkäsin paljon, ei ollut liian tumma tai mitään :)
13. Go away on my way

Tykkäsin paljon, valko-vaaleanvihreitä ruutuja, tämä olikin todella kauan (no ainakin minun mittapuun mukaan ;>). Mutta tykkäsin todellakin. Kuvassa olin minä itse, siluettina (onko se siluetti?).
12. Hanoi Rocks

Tässähän leiskassa on Hanoi Rocks, mustaa ja vaaleanpunaista/pinkkiä. Ruutuja :) Tästä tuli kommenttia että kuva on epäselvä mutta minä pidin (:
11. Merri ja Pippin

Tässähän komeilee Meriadoc Rankkibuk (/Brandybock) sekä Peregrin Tuk Taru Sormusten herrasta. Tausta musta, teksti oranssia. Merri ja Pippin <3
10. Joulutanssiaiset

Harry, Ron, Hermione, joulutanssiaisista neljännestä elokuvasta. Talvinen lay mutta minä pidi(/ä)n. Värit vaaleansininen sekä musta, teksi valkoista. Talvinen.
09. Toni Wirtanen

Leiskassa on Apulannan Toni. Ihanarakastoni. Ja edelleenkään älkää tulko valittamaan mistään tekijänoikeuksista koska tämä on edelleenkin vain minusta mainontaa Tonille. Nih. Divit, väreinä harmaa, liila, valkoinen ja musta.
08. Saksikäsi Edward

Leiskassa iki-ihana Edward <3. Valkoista mustalla.
07. Ruutu

Leiskassa on ruututausta, vaaleanpunaiset divit ja laatikko jossa lukee "Post Office"
06. Brush

Leiskassa on brushisotkua, tehty joskus vuonna kukka ja kivi vanhoille sivuilleni :D
05. Malfoyt

Versio 5, Leiskassa on Draco Malfoy (Tom Felton) sekä Lucius Malfoy (Jason Isaacs). Oli tosi kauan, pidin.
04. Perhonen

Versio 4. Perhonen, linkkeinä kuvat. Yksinkertaista ja kaunista, pidän.
03. Post office

Versio 3. Erilaisia brusheja. Linkkeinä tyhjät valkoiset laatikot jotka oli ihan tylsät. En tykkää! PSP:llä. Fontti on täältä (<-- tuo on siis linkki, ei omalta sivultani.).
02. Black Rose

Versio 2. Tästä minä pidin, leiskassa siskon ruusuja x 2. Väri oli musta ja vaaleanpunainen/violetti. Div layerit. Leiska tehty Paint Shop Pro 9:llä.
01. Someone Else

Versio 1. En oikein pitänyt, väri oli vähän plöö ja muutenkin ._. En pitänyt. Div-layereillä toteutettu. Kuvassa vaahteranlehtiä ja Paint Shop Prolla tehty.
Kiitokset
Kiitokseni ansaitsevat Menthal27 sekä brusheja, burheja, burheja sekä burheja.
