<BGSOUND SRC="Are_You_Lonesome_Tonight.mid" LOOP=INFINITE>
Onderweg naar Inverness langs een spookhuis gereden. Hier heeft Allister Crawley gewoond, een man die veel gruwelijke moorden op z'n geweten heeft, hij heeft zelfs een ondergrondse gang van z'n huis naar het kerkhof gegraven, zodat hij de graven leeg kon halen. BRRRRR!
Toen kwam het moment van de dag: zwemmen in Loch Ness!!!! En het was koud!!!!!!! Ik denk dat de temperatuur buiten zo rond de 5 graden Celsius was en het water was nog kouder, maar ik ben er in geweest, denk zo'n 10 seconden, maar niet iedereen heeft het gedaan.
Vrijdag de laatste dag, het begon ook erg somber op weg naar Culloden Battlefield, hier is de laatste strijd gestreden tegen de Engelse kroon. In 1 uur tijd zijn er zo'n 1500 Highlanders afgeslacht. Allemaal erg somber.
's- Middags zijn we naar de Clave Cairns graven gereden, ook in een cirkel en ook 5000 jaar oud. Eind van de middag een kleine boswandeling naar een waterval gemaakt en toen waren we weer terug in Edinburgh.
Vanmorgen ben ik samen met Amber met de bus naar Glasgow gegaan, morgen gaan we de stad bekijken. Aanstaande maandag vlieg ik vanuit Glasgow naar Dublin in Ierland!!!!!!
Het was weer  een zeer leuke week uit het leven zonder zorgen van Esther!!!
Gegroet enzo!!!!! 
Foto's
Hosted by www.Geocities.ws

1