| Zaterdag 18 november 2000 Hallo, Even een kort bericht vanuit Schotland. Woensdag naar Edinburgh Castle geweest, wat erg mooi was. Een heuvel opgeklommen (naam vergeten) met een mooi uitzicht over de stad. Donderdag naar het Palace geweest (ook de naam vergeten), daar een paar heel mooie kamers gezien, die koningin Elizabeth II nog gebruikt. Gisteren (vrijdag) ben ik naar de dierentuin geweest, niet zo'n erg mooie, maar wel met veel soorten pinguins, heel grappig. 's- Middags in de hostel lekker uitgerust en 's- avonds op zoek naar een leuke pub om te eten. Vanmorgen dus vertrokken met de 7- daagse tour door Schotland, daarover later meer. Liefs van Esther. |
![]() |