<BGSOUND SRC="http://www.geocities.com/estherzeel/uk.mid" LOOP=INFINITE>
Hallo allemaal,

Vrijdag 10 november ben ik weer in London geweest, maar dat heb ik nu wel gezien, hoor! Ben de Westminster Abbey in geweest, wat ik erg mooi vond, verder een beetje winkelen en naar Covent Garden gegaan. Zaterdag zijn we (met zus Judith en haar vriend Devis) naar Bath gereden. Onderweg in de stromende regen naar die bijzondere stenen gekeken voor 2 minuten, want we waren drijfnat. 's- Avonds in een heel gezellig Italiaans restaurant gegeten en in een zeer goede Bed & Breakfast geslapen. Zondag Bath in, wat een erg mooi plaatsje is met veel Romeinse overblijfselen. Ben ook naar een Romeins bad geweest en verder hebben we wat rondgewandeld en zijn toen naar Bristol gegaan en de Bridge op geweest, een heel hoge brug, maar ben even vergeten hoe die heet.
Maandag dus naar Edinburgh gevlogen en nu zit ik in een rustige hostel. Gisteravond ben ik met een Australische jongen met een spokentocht meegegaan, wat erg leuk was. We zijn in het donker naar het kerkhof geweest en natuurlijk allemaal enge verhalen over hoe het vroeger was. Achter slot en grendel lag een klein, apart kerkhofje, waar de tourgids een sleutel van had. Het is op slot, omdat ze zeggen dat er een Poltergeist huist. Natuurlijk gingen we naar binnen en ja hoor, Es kon haar plas niet meer ophouden en heb toen geplast bij een van de graven, waar die Poltergeist wel eens zit, dus ik hoop maar dat hij me met rust laat!
Natuurlijk kwam er op een gegeven moment een man met een masker vanachter een muurtje springen, iedereen schrikken natuurlijk, maar ik had al voetstappen gehoord, helaas. Was wel heel spannend om in het donker over een kerkhof te lopen en die verhalen te horen. Volgens mij geloofde onze tourleidster echt in die Poltergeist en ze vertelde ook dat in vorige groepen mensen de volgende dag schrammen of blauwe plekken op hun gezicht hadden. Nou, wij hebben niks hoor!!!
Was wel erg leuk, daarna even de pub in geweest en vandaag Edinburgh verkend en morgen ga ik naar het kasteel hier in de stad. Ik ga ook proberen een 7- daagse tour te boeken die naar de mooiste plekken in Schotland gaat. Die tour begint a.s. zaterdag, daarover later meer.
Dikke kus allemaal, Es


Foto's
Woensdag 15 november2000
Hosted by www.Geocities.ws

1