meta name=GENERATOR content="MSHTML 9.00.8112.16434">
Presentation

 

Vi som arbetar med elevens val teater/bild och musik/media är:

 

Jayden, Natalie, Salja, Hilda, Jesper, Antonio, Noah, Victor C, Gry, Julia, Juni, Catalina, Tim H, Josefine, Mickey, Ellinor, Viktoria, Tu, Djaco, Tilda, Emilia, Malin, Madeleine, Mika, Fredrik, Rozafa, Sennie, Christoffer, Elliot och Daniel.

Våra lärare är: Camilla, Erik och Eva.

 

Lite om vår föreställning. Musikalen heter Familjen Addams. Det kommer säkert bli jättebra och vi tycker att det låter jätteskoj. I musikgruppen har alla hittat ett instrument och på trummor har vi Ellinor, Gitarr Malin, Bas Madeleine och Keyboard Tu, Mickey och Djaco. Sjunger gör typ alla som är med. I mediagruppen har de börjat att intervjua de som arbetar med musik och manusgruppen. Vi jobbar för fullt och vi tror att det blir grymt. Mediagruppen hämtar även ljudeffekter från olika hemsidor på nätet, b.la. multimediabyrån och soungle. De letar även efter snygga bakgrunder på Google och Multimediabyrån och funderar över ljussättning till föreställningen. Mediagruppen dokumenterar även arbetsprocessen med fotografering och filmning samt bidrar med material till hemsidan. Bildgruppen ansvarar för dekor och rekvisita.

Tisdag, 27 September, 2011 15:10:03

 
  Här kommer information om oss som arbetar med musikalproduktionen.
Måndag, 19 September, 2011 11:10:03