» Etusivu » Jäsenet » Liity » Toiminta » Päivitykset » Copyright » Yhteys

Päivitykset

Uutiskirjeet:
03.10.2007
03.09.2007

17.10.2007 Jälleen kerran taas vain osallistujia lisäilty.

10.10.2007 Osallistujia, osallistujia.

08.10.2007 Jälleen lisäilty osallistujia maastoestekisoihin.

07.10.2007 Kisoihin lisätty osallistujia. C'mon, seuran jäsenet, osallistukaa nyt tekin!! Halusitte näitä kisoja, nyt sellaiset on pystyssä.

06.10.2007 Kello on ~01:02 joten kai tämä lauantain puolelle menee. Maastoestekisat hyväksyttiin ja ensimmäiset osallistujatkin on lisätty listaan. Nyt vaan seuran jäsenet mukaan täyttämään oma luokkamme 2b!

03.10.2007 Noniin. Jäsenet, jotka eivät vastanneet kuukauden kuluessa uutiskirjeeseen on nyt poistettu jäsenlistalta. Sivut Toiminta ja Etusivu päivitetty. Tänään uusitaan vielä koko sivujen otsikko ja jäsenille mailataan uusi uutiskirje. Huomenna tehdään kisakutsu ja laitetaan se menemään. Lisäksi jatkossa kaikki lähetetyt uutiskirjeet listataan tämän sivun yläreunaan, josta ne ovat kätevästi löydettävissä.

17.09.2007 Jälleen yksi uutiskirjevastaus vastaanotettu ja seuraan jäävän jäsenen toiveet lisätty uutiskirjeen loppuun.

16.09.2007 Uusi vastaus uutiskirjeeseen vastaanotettu. Tämän myötä jäsenmäärä pieneni taas yhdellä. Sitten illemmalla tapahtui, sanoisiko ihme, saimme uuden jäsenen, toivottakaa tervetulleeksi Jessi-. :)

15.09.2007 Tähänmennessä uutiskirjeeseen tullut yhteensä neljä vastausta. Saimme pitää kolme jäsentä ja yhden menetimme. Lupaavaa, jos tämä jää tähän. Kolme jäsentä plus me kaksi ylläpitäjää eli yhteensä viisi jäsentä. No, pieni ja kotoisa seura, tulee helpommaksi miellyttää teitä. ;) Mutta kuukausi kirjeen lähettämisestä ei ole vielä kulunut, joten mitä vain voi yhä sattua. Niin juu ja uusi ulkoasu jälleen sivuilla. Parempi kuin edellinen?

07.09.2007 Yksi uusi uutiskirje vastaanotettu ja ehdotukset lisätty uutiskirjeen alle.

05.09.2007 Kahteen uutiskirjeeseen on vastattu. Yksi ex-jäsen poistettu listalta ja saatuja vastauksia uutiskirjeeseen lisätty kirjeen alapuolelle. Linkki seuranäyttelyihin lisätty etusivulle. Muitakin sivuja hieman päivitelty.

03.09.2007 Tästä päivästä eteenpäin seuran asioista huolehtivat nyt sekä Jasu että DP. DP'llä jää liikaa aikaa ja Jasulla vähän kiireistä nyt, joten ratkaisu oli tämä. Kaikkien päivitysten pitäisi olla nyt kohdillaan.

08.08.2007 Koulukisoista tulokset.

06.08.2007 Yksi jäsen erosi :( Päivitys harventuu koulun alkamisen takia...

27.07.2007 Joo, kyllä on tullut päiviteltyä kisalistaa. Huomaa siis, KRJ-kisat käynnissä ;] Täyttäkäähän ne tyhjät paikat!:D Päivitystauko 28.07.-04.08.2007

18.07.2007 Uutta ulkoasua TuViRan sivuille :). Kiitos DP!

14.07.2007 WRJ-kisoista tulokset tulleet! ^^`

06.07.2007 Pyydän anteeksi päivityskatkosta, mutta kun oltiin mopoa miettimässä, mutta nyt se on ostettu ja päivittelen taas joka päivä ^^`. WRJ-kisat hyväksytty!

29.06.2007 ARJ-kisat hyväksytty. Osallistujia osallistujia! :D

28.06.2007 Kalentereihin tuli lisättyä eilen ja tänään kisat. Western- & askellajikisat odottelee hyväksyntää VRL'stä.

26.05.2007 Vikellyskisoista tulokset. Seura vaihtoi omistajaa!

16.05.2007 Jäsentallilista jäsenet-sivun loppuun.

10.05.2007 Osallistuin Grimbatilla vikellyskisoihin ja päivitin Gifun kisakalenterin. Mainostin myöskin vapaita paikkoja westernkisoissa, toivottavasti saadaan luokat täyteen. Niin ja tekaisin viekun seuralle. :)

01.05.2007 Arvoin tulokset westernin ekasta luokasta, joka oli jo täyttynyt.

30.04.2007 Lisäilin osallistujia westerniin ja vikellykseen. Vikellystä täytyy mainostaa vähän lisää, että saataisiin porukkaa messiin enemmän.

28.04.2007 Osallistujia westernkisoihin lisätty.

27.04.2007 Osallistuja vikellyskisoihin.

26.04.2007 Vikellyskisat kaipailee osallistujia. Westernkisoista olen laittamassa hakemuksen VRL'ään. Kumma kun VRL'n kalenteriin ei ole ilmestynyt uusia kisoja sitten kuun 11. päivän.

24.04.2007 Saatiin uusi jäsen taas, mahtavaa! :) Osallistukaapa myös vikellyskisoihin!

23.04.2007 Hiljaista ollut... Gifulla osallistuin muutamiin vikellyskisoihin. Ja pistin hakemuksen uusista vikellyskisoista.

14.04.2007 Koulukisojenkin tulokset arvottu ja lähetetty VRL'ään.

12.04.2007 Ja jälleen uusi jäsen! :D Osallistujia lisätty koulukisoihin ja kutsua selkeytetty.

10.04.2007 Saatiin taas uusi jäsen! :)

08.04.2007 Laukoista tulokset. Uusi jäsen.

06.04.2007 Laukkoihin osallistujia. Seuraavat päivitykset sunnuntaina.

05.04.2007 Osallistujia koulukisoihin lisätty.

04.04.2007 Koulukisoihin osallistujia ja luokista 2-5 tulokset samaan menoon.

02.04.2007 Osallistujia lisäilty. x]

31.03.2007 Koulukisoista hakemus lähetetty.

30.03.2007 Arvaatko jo? Oikein. Osallistujia liitetty. Ja arvoin westernkisojen tulokset.

28.03.2007 Laukkoihin ja westerniin osallistujia lisätty.

27.03.2007 Vikellyskisoista tulokset.

23.03.2007 Osallistujia. x]

22.03.2007 Jälleen lisäilin osallistujia. x]

21.03.2007 Osallistujia lisäilin jälleen.

20.03.2007 Osallistujia osallistujia. Enkö tässä nyt muuta tekemistä löydy? ^^ Ja haa, laukkakisat hyväksyttiin. Jeehaa. Eikun laukkaradalle. :)

19.03.2007 Osallistujia taas lisää.

17.03.2007 Lisäilin osallistujia westernkisoihin.

16.03.2007 Estekisoista tulokset arvottu, westernissä ja vikellyksessä vielä hyvin vapaita paikkoja. Laukkakisat aikomuksissa järkätä seuraavaksi, nyt odotellaan LJ'n hyväksyvän kutsun.

12.03.2007 Lisää osallistujia. :) Vielä hyvin mahtuu, osallistukaa toki.

11.03.2007 Lisäsin osallistujia kisoihin.

10.03.2007 Arvoin tulokset kahdesta luokasta estekisoissa. Koittakaapas osallistua vielä esteille, vikellykseen ja westerniin niin olisi minullaki jotain tekemistä. ^^

07.03.2007 Westernkisat hyväksyttiin. Lisäilin osallistujia.

06.03.2007 Yaay, uusi jäsen! :) \,,/

05.03.2007 Mulla on tylsää, joten westernkisat pystyyn. ;)

02.03.2007 Uusi osallistuja vikellyskisoihin. Ei muuta uutta.

01.03.2007 Lisäsin osallistujia kisoihin.

28.02.2007 Seuralla nyt kaksi omaa vikellyshevosta, jotka molemmat VRL'n rekisterissä. Saatiin ensimmäiset osallistujat vikellyskisoihinkin. Ja yksi uusi jäsen. :)

25.02.2007 Uusin ulkoasun. ^^ Toivottavasti pelittää nyt myös Mozillalla.

20.02.'07 Osallistujia kisoihin lisätty. Seuran ensimmäinen oma vikellyshevonen saapunut.

19.02.'07 Vikellyskisat hyväksyttiin, estekisat samoin. \,,/ Nyt rakkaat jäsenet ja muut vierailijat, hushus, menkää jo osallistumaan! :D

18.02.'07 Hahah, lisää kisoja. ;) Vikellyskisat kalenterissa. Osallistumisia kun löytyvät jaoksen kalenterista. Menetimme yhden jäsenen.

17.02.'07 Mahtavaa, saatiin taas uusi jäsen! ;) Yksi vanha jäsen erosi. Vastailkaapas te muutkin mailiini. ^^ Ja nyt kaikki kipin kapin linkkiin Toiminta ja lukemaan sieltä vikellysasiaa!

16.02.'07 Kyllä, estekisat! Ulkoasuakin vähän muuntelin. Ja 'pikkuisen' sähköpostin pistin menemään kaikille jäsenille. :)

15.02.'07 Joo. Pitkä aika kului viimepäivityksestä. Nyt sitten päivittelin taas, saatiin kuulkaas nääs uusi jäsen seuraan. :) Toivottakaahan tervetulleeksi. Ja tosiaan, jotkin kisat voisi laittaa pystyyn tässä hiihtolomani aikana.

19.11.'06 Seuraavalla lomallani voisin pistää jotkin kisat pystyyn...

05.07.'06 Ei mitään uutta. =/

11.06.'06 Haa, kaikki tulokset kisoista arvottu ja lähetetty VRL'lle.

05.06.'06 Lisäilin taas osallistujia. Tänäiltana lähden ratsastusleirille, josta palaan perjantaina, eli seuraavat päivitykset silloin.

03.06.'06 Kisat hyväksyttiin. Osallistujia liittelin.

18.05.'06 Yhä odottellaan kisojen hyväksyntää... Jäsenten tietoja korjailtu.

16.05.'06 Kilpailujen hyväksymistä odotellaan yhä. Seura VRL'n hyväksymäksi.

12.05.'06 Kilpailut suunnitteilla, anomus lähetetty jaokselle. Nyt vain odotellaan. :]

10.05.'06 Ensimmäinen uusi jäsen.

07.05.'06 Seuran sivujen väkerrys aloitettu ja lopetettu. Nyt toiminta pystyyn.

Ulkoasu & kuva © DP

Hosted by www.Geocities.ws

1