• El que ens agrada és menjar, però això sí, menjar bé, sa, equilibrat, saber el que mengem i sobretot, que el que mengem siga de primera qualitat.
  • Com és lògic, de què ens serviria que nosaltres ens aplicàrem a fer uns productes molt bons, de forma artesanal, donant-li el nostre toc especial, si els ingredients que usàrem no compliren amb els elsnostres requisits de qualitat? Doncs de res.

  • És per això que realitzem una anàlisi molt complet de la matèria primera que utilitzem, per a assegurar la qualitat a tots els nostres clients, entre els quals ens incloem nosaltres, ja que nosaltres som fans dels nostres mateixos productes. Encara que parega una bovada, no ho és, ja que no sempre es consumixen els productes que un mateix elabora. No serà perquè es coneix massa bé la qualitat i els ingredients que porten, ..?
  • Només aquells subministradors que han sigut capaços de proporcionar-nos els seus productes, (la nostra matèria primera) amb la qualitat requerida en tot moment i han passat tots els controls sanitaris, són els subministradors que encara seguixen amb nosaltres.
  • També ens agrada disfrutar, i ho fem veient l'èxit que tenen els nostres productes entre els nostres clients i entre els clients dels nostres clients.
  • També ens agrada que, el plaer de disfrutar amb els nostres productes , siga conegut i compartit pel nombre més gran de gent a part dels nostres clients habituals.

 
Hosted by www.Geocities.ws

1