| over de zijkant van een jump (proberen te springen) hier ga ik zo op m'n ass vallen. |
| Maykel, mams en ik op het Jaegermeister apres-ski feest in Zardinis (dalstation gondelbaan) super veel lol gehad en te veel Jaegermeisters... |
| Ergens hoog in Fieberbrunn, mmm, slecht weer op komst, huilhuilhuil, op de laatste dag trok de lucht dicht....... |
| o jee, m'n pa moest zo nodig snowboarden, dus hebben we ff gewisseld haha! dat was lachen!!!!!! mijn ski�n ging na 4 jaar nog aardig, maar m'n pa op snowboard......... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Hoeveel heb je er op he? |
| Het zootje skiers...... :-P |
| terrasje zitten in St. Johan |
| jump les van Shane, ff goed opletten allemaal! ;-) |
| WINTERSPORT PICTURES |
![]() |