Welkom op mijn page!
mijn geweldig mooie foto
links
Hoi! Ik ben Annika en ben 17 en ik woon in Emmen. Ik zit in VWO 6 en ben dyslectisch. Klik op dyslexie site in het menu hiernaast en lees er alles over!
Mijn hobby's zijn snowboarden en internetten, vooral nu we kabel hebben!

Ik snowboard al 4 jaar!!!!! en vind het echt supa! een 180 springen gaat al aardig, net als fakie en tail slides (snappie het nog ;-)
De laatste x boarden ging een beetje mis, toen een belg op board mij omver knalde, na 2 daagjes al... de rest van de week op krukken gelopen (huilhuilhuil).
Ik ben ook al 4 keer in Bottrop geweest, daar heb je de langste indoorpiste ter wereld, is echt super vet! moet je ook eens heen gaan. Voor info zie:
www.alpincenter.com
snowboardfoto's
mooi uitzicht op de Buchensteinwand
ik achter de compu
gastenboek
www.dyslexieweb.nl
Mijn verhaal over dyslexie!!!
demonstratie
A'dam 20-9-2003
20-9 ben ik naar Amsterdam geweest om te protesteren tegen Balkenende 2. Het was echt een geslaagde dag en het heeft veel indruk op me gemaakt, stel je eens voor, samen met 24.999   ;-)   andere mensen demonstreer je met hetzelfde doel, het aso beleid stoppen!!!!!! Foto's van deze dag vind je hier.
Op zoek naar een andere strategie bij dyslexie?
Kijk op www.kempermancoaching.nl
vakantie Risoul
kerst 2003
dyslexie site
e-mail
2 oktober a.s. is er in Amsterdam opnieuw een demonstratie tegen Balkenende 2. Kom ook en laat je stem horen! www.keerhettij.nl
demonstratie A'dam 2-10-2004
You need Java to see this applet.
Hosted by www.Geocities.ws

1