Hoi! Ik ben Annika en ben 17 en ik woon in Emmen. Ik zit in VWO 6 en ben dyslectisch. Klik op dyslexie site in het menu hiernaast en lees er alles over! Mijn hobby's zijn snowboarden en internetten, vooral nu we kabel hebben!
Ik snowboard al 4 jaar!!!!! en vind het echt supa! een 180 springen gaat al aardig, net als fakie en tail slides (snappie het nog ;-) De laatste x boarden ging een beetje mis, toen een belg op board mij omver knalde, na 2 daagjes al... de rest van de week op krukken gelopen (huilhuilhuil). Ik ben ook al 4 keer in Bottrop geweest, daar heb je de langste indoorpiste ter wereld, is echt super vet! moet je ook eens heen gaan. Voor info zie: www.alpincenter.com |