Bodyrestauratie deel 2
Klaar voor de EP.
In de nog natte EP.
Klaar voor de spuitplamuur.
Oeps, heb ik nog niet gedaan.
En toen begon het bumper geknutsel. Er moest wel nog een stukje tussen de porsche bumper van de sloop.
Om dat de bumper nog niet laag genoeg was heb ik daar ook maar weer wat op geknutseld.
De bajaspatborden heb ik mooi naadloos laten aansluiten op de bumper.
Begin Pagina
Als iets niet duidelijk is Mail Me
Hosted by www.Geocities.ws

1