20.05.2003

Tiedote  Rikkaiden navetta
Valtakunnan tiedotusyksikkö Tiedote 39/2003

Poliitikoiden eläintarha

Jos ihminen on sitonut toisen ihmisen itseensä jollakin tavoin, silloin Hän on estänyt toiselta ihmiseltä vapauden. Vapauden riistäjillä on ehdoton velvollisuus ruokkia ja kaikin puolin hoitaa niiden eläinten elämää, joilta vapaus on viety.

Koska poliitikot eivät pidä kansalaisia poliitikoiden veroisina toimijoina, niin silloin poliitikot ovat riistäneet kansalaisilta ihmisen elämään olennaisesti kuuluvan vapauden. Koska jos poliitikot antaisivat ihmisten elää omaehtoista elämää ja asuttaa vapaasti täsmälleen niin suurta maa-aluetta, jolla poliitikotkin haluaisivat asua, silloin poliitikot tietäisivät, että ihmiset tulisivat hyvin toimeen ilman poliitikoitakin.

Luonnosta me näemme, että kun villieläimet saavat olla rauhassa, silloin ihmisten ei tarvitse ruokkia niitä, eikä järjestellä niille asuinsijoja. Koska ihminen kuuluu luontoon, silloin myös ihminen kuuluu ehdoitta myös villiin luontoon. Ihminen on pohjimmiltaan villieläin, jolla on oikeus villeyteen juuri silloin, kun ihmistä itseään huvittaa.

Se ei kuulu ihmisjärkeen uskoa, että toisen ihmisen pitää kesyttää toinen ihminen. Ja vaikka tuo olisikin totta, niin silloin toinenkin ihminen saa kesyttää täsmälleen samalla tavalla sen toisen. Jos siis ihmiset ovat rikkaiden mielestä pelkästään yrityksiä varten, silloin työntekijöillä on täsmälleen yhtä suuri oikeus kesyttää rikkaat köyhiä varten.

Mutta tuolta ainaiselta olemassaolon taistelulta vältytään vain siten, että kaikki tunnustavat jokaisen ihmisen oikeuden kesyttömyyteen. Kun kukaan ihminen ei millään muotoa kesytä/pompota muita, silloin tietystikään kukaan ihminen ei tekisi kellekään mitään pahaa, vaan jokainen saisi toteuttaa omanlaistaan ihmisyyttään sydämensä kyllyydestä, mikä ei millään tavoin olisi hyökkäys muita vastaan, koska jokaisella olisi täsmälleen sama lähtökohta ihmisarvoiselle elämälle.

Kun siis jokainen aikuinen saisi elää vapaana ja asuttaa Puolen Hehtaarin tonttiaan, silloin poliitikoiden ei enää tarvitsisi ruokkia ja asuttaa tuollaista vapaata elävää, koska Hän eläisi juuri sitä villiä elämää, jota me näemme villieläintekin elävän.

Eihän meidän tarvitse välittää kaiken maailman eläimistä, miten He luonnossa pärjäävät, koska He ovat pärjänneet luonnossa jo miljoonia vuosia. Jos siis poliitikot estävät ihmisiltä vapaan elämän, sillon He ovat koonneet ihmisistä itselleen eläintarhan.

Koska siis on päivän selvää, että kansalaiset ovat rikkaiden kotieläimiä, joiden tehtävänä on lypsää rahnaa rikkaiden rahatonkkiin, niin silloin vähintä, mitä rikkaat voivat tehdä kotieläintensä puolesta, on järjestää niille kunnolliset ja lämpimät navetat, ja antaa niille riittävästi ulkoilutilaa, jotta kansalaiset eivät tressaantuisi.

Ei siis enää puhettakaan, että rikkaiden kotieläinten olosuhteita vain huononnettaisiin, sillä eivät ne ihmiset muista rikkaiden kotieläimistä eroa luonteensa puolesta. Kyllä se ihminenkin tressaantuu, jos Hän kokee, että oman lajin edustaja on asettunut Hänen yläpuolellaan.

Voi tietysti olla, että rikkaat haluavat, että köyhät pitää alistaa ranskalaiseen hanhelaan, missä hanhia pakkoruokitaan kurkkuun työnnetyn putken kautta, mutta huomatkaa, rikkaat, että jos niin teettekin, niin älkää perskuleessa sitten syyttäkö vaikeuksistanne silloin köyhiä.

Jos Te ette ruoki omia kesyeläimiänne --köyhiä-- silloin Teidän vain täytyy kärsiä eläintarhanne hajusta, melusta, sekasotkusta ja siitä, että Teidän kesyeläimenne --köyhät-- potkivat Teitä aina silloin tällöin päähän.

esim:
Alkuperäinen ihmisen pesä