06.04.2003

Tiedote  Uusimmat
Valtakunnan tiedotusyksikkö Tiedote 18/2003

Valtio poliitikoiden työntekijäjärjestönä

Koska poliitikot vaativat aina silloin tällöin, eli aika usein itselleen lisää etuisuuksia ja palkkaa, silloin poliitikot ovat työntekijöitä siinä missä muutkin. Ja tuota poliitikoiden työntekijäroolia korostaa erityisesti se, että Heillä on oma työkaluvarasto, jonka työkaluja He saavat vapaasti ottaa itselleen tarvitsematta mitenkään palauttaa vanhaksi käyneitä mallistojaan.

Ei olisi pahitteeksi, jos poliitikot palauttaisivat kansalle edes osan käyttämistään työkaluista, kuten vuoden vanhat läppärinsä, tai puolivuotta vanhentuneet kamerakännykkänsä. Sillä jonnekin ne hyvät poliitikkojen vanhat tavarat ovat joutuneet, eikä kenenkään sovi uskoa kansanedustajista sellaista, että He antaisivat niitä sukulaisilleen tuosta noin vain.

Lienee kaikille selvää, että poliittiset puolueet eivät voi olla perustuslain mukaan poliitikkojen edunvalvontajärjestönä, sillä mitä siitäkin tulisi, jos poliittiset puolueet olisivat korkeammalla kuin kansan valitsema korkein elin. Poliitikot tosin joutuvat maksamaan puolueille pienen provision, mutta se ei perustu lakiin, vaan vain hyväveli -sopimukseen. Mutta varmaa on se, etteivät poliitikot pysty nimeämään puolueitaan omien etujensa edunvalvontojärjestöiksi, sillä silloin He itsekin voisivat lopulta tajuta olevansa vain puolueiden edustajia.

Mutta yhtä varmaa on silloin se, että poliitikoilla on kuin onkin jokin edunvalvontajärjestö, koska kerta poliitikoilla on aika usein tarve tarkistaa ansiotasoaan, ja koska poliitikot saavat palkankorotuksia. Ei kai kukaan usko, että poliitikot eivät itse tarvitsisi edunvalvontaa, kun He samaan aikaan ovat vaatimassa palkansaajien ja työnantajien edunvalvontajärjestöjä saman pöydän ääreen? Jos nimittäin poliitikot saisivat palkankorotuksia ilman omaa työntekijäjärjestöään, niin miten He silloin voivat vaativat työntekijöille järjestöedustajia, kun He itse saavat hyvät työehdot ilman järjestöapua?

Koska siis poliitikoilla on oma työntekijäjärjestönsä, joka pitää poliitikoiden puolta muita edunsaajia vastaan, silloin poliitikot todellakin taistelevat omilla vaatimuksillaan kansaa vastaan. Poliitikot eivät voi olla kansanedustajia silloin, kun He vaativat itselleen lisää palkkaa ja enemmän etuisuuksia. Jos nimittäin edunvalvontajärjestö olisi kansan puolella, silloin se ei voisi vaatia yhdelle kansan osalle enemmän, mitä se on valmis antamaan muille.

Poliitikoiden edunvalvontajärjestö on siis kiistatta kansaa vastaan koska se ei anna kansalaisille täsmälleen niitä samoja etuja ja samaa palkkaa, mitä se järjestää poliitikoille. Kansalaisten kannattaisi ehdottomasti vaatia sen saman työntekijäjärjestön jäsenyyttä, jonka jäseniä poliitikot ovat, koska poliitikot saavat aina haluamansa ilman monikantaneuvotteluja, eikä poliitikoiden tarvitse edes maksaa järjestömaksuja omalle järjestölleen.

Koska tämä on tiedote, niin tiedotteen luonteeseen kuuluu lopullisen totuuden julistaminen, joten lopullinen totuus poliitikoiden edunvalvonnasta on se, että poliitikot pitävät valtiota omana yksityisenä edunvalvontajärjestönään, sillä poliitikot ovat kieltäneet omaa edunvalvontajärjestöään --valtiota-- antamasta kansalaisille niitä samoja etuja, joita poliitikot vaativat valtiolta, omalta edunvalvontajärjestöltään.

Tähän asti poliitikot ovat saaneet kuvitella, ettei kukaan tajuaisi sitä, että poiitikot pitävät valtiota yksityisenä edunvalvojanaan, mutta nyt tämä on julkistettu lopullisesti kaikille kuulijoilla, joilla on kovat kuulla, ja silmät lukea, mitä internetissä todella lukee. Poliitikoiden ei enää pidä luulla, että He voivat vaatia itselleen valtiolta enemmän, mitä valtio antaisi kaikille muillekin kansalaisille.

Jos poliitikot edelleen vaativat itselleen enemmän kuin poliitikot ovat valmiita antamaan muille, niin kaiken tämän paljastuksen jälkeen Te rakkaat kansalaiset itsekin ymmärrätte, mitä sellaisille ahneille pitää tehdä, jotka käyttävät valtiota omana etujärjestönään. Sillä valtio on kaikkien ihmisten yhteistä omaisuutta, eikä kukaan ihminen voi vaatia valtiolta enempää kuin on valmis antamaan kelle tahansa muullekin.

Se kuitenkin kaikkien tulee ymmärtää, että koska näistä ajatuksista ei ole saatu palkkaa, silloin nämä ajatukset eivät tietystikään ole minkään arvoisia, jos näitä verrataan rahasta ajateltuihin ajatuksiin, joita Te saatte poliitikoilta. Mutta sekin tulee ymmärtää, että Sinä et voi ymmärtää rahasta-ajateltuja ajatuksia, jos et saa ymmärryksestäsi yhtä paljon rahaa kuin Hän sai, joka ajatteli ymmärryksesi kohteena olevat ajatukset.

Jos siis et saa palkkaa ajattelusta niin paljon kun esim. Sailas, niin silloin Sinä et voi ymmärtää Sailaksen ajattelua, koska Sailas ilmaisi korkeimmat ajatuksensa, jotka Hän pystyi ajattelemaan nykyisellä palkkatasollaan. Jos nimittäin Sinä maksaisit Sailakselle ja muille poliitikoille kaksinkertaista palkkaa, mitä He nyt saavat, silloin Sinä saisit tietysti kaksi kertaa korkeampia ajatuksia, koska rahasta-ajattelijat eivät voi antaa ymmärrystään ilmaiseksi, sillä sen estää talouden ankarat lait.

Talouslait ja markkinatalous sanoo, että kaikki maksaa, eikä mitään saa ilmaiseksi, joten rahasta-ajattelijat eivät voi ajatella kaikkein korkeimpia ajatuksia, koska He säästävät niitä, jotta He voisivat ajatella niitä nykyistä korkeampia ajatuksiaan sitten, kun saavat palkankorotuksen.

Se, mikä pätee poliitikoiden ajatuksien korkeuteen, pätee ennen muuta filosofien ja pappien ajatteluun; Sinä et voi saada lopullista oppia, jos et ole valmis maksamaan papeille paljon paljon nykyistä enemmän. Huomatkaa, että papit panttaavat tahallaan lopullista oppia, jotta He voisivat ajatella ensi vuonna palkankorotuksensa jälkeen hiukkasen parempia ajatuksia. Mutta Teidän on turha odottaa Heidän ajattelevan parhaimpia ajatuksiaan, sillä jos rahasta-ajattelijat antaisivat Teille parhaimmat ajatuksensa nykyisellä palkallaan, silloin He joutuisivat ajattelemaan loput ajatuksensa alihintaan.

Lisätietoja:
Valtakunnan Neuvottelija
Puolen Hehtaarin Metsä,
Taivaan Valtakunta

Valtio on poliitikoiden ja rikkaiden yksityinen edunvalvoltajärjestö

Poliitikot eivät ole kovinkaan hanakoita maksamaan valtiolle ammattiliittonsa jäsenmaksuja. Itse asiassa poliitikot eivät ole milloinkaan maksaneet mihinkään edunvalvontaansa, vaan He ovat ottaneet kaikki vastaan niin kuin vauva ottaa maitoa.

Hosted by www.Geocities.ws